TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Haz 2013
Mesajlar
126
35 watt ise alabilirim.
burda benim apacheye bakım yapan bi usta var . kendisinde de apache var. beyaz ampul takmış 55 watt.xenon kadar parlak nerdeyse.55 watt'ın herhangi bir sorun yaratmadığını söyledi.daha önce burda tartışılmıştı 35 watt haricinde sorun yaratır diye . bi motor ustasının kullanıpta sorun yaratmadığını söylemesi güven verdi :) yakın zamanda ben de değişmeyi düşünüyorum bakalım..
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
990
burda benim apacheye bakım yapan bi usta var . kendisinde de apache var. beyaz ampul takmış 55 watt.xenon kadar parlak nerdeyse.55 watt'ın herhangi bir sorun yaratmadığını söyledi.daha önce burda tartışılmıştı 35 watt haricinde sorun yaratır diye . bi motor ustasının kullanıpta sorun yaratmadığını söylemesi güven verdi :) yakın zamanda ben de değişmeyi düşünüyorum bakalım..

Tesisat elden geçmiştir büyük ihtimal far tasını eritmesinden korkuyorum ben. Deneyip yazarsan sevinirim orjinal akü kaldırmaz bence kendine zor yetiyo..
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
burda benim apacheye bakım yapan bi usta var . kendisinde de apache var. beyaz ampul takmış 55 watt.xenon kadar parlak nerdeyse.55 watt'ın herhangi bir sorun yaratmadığını söyledi.daha önce burda tartışılmıştı 35 watt haricinde sorun yaratır diye . bi motor ustasının kullanıpta sorun yaratmadığını söylemesi güven verdi :) yakın zamanda ben de değişmeyi düşünüyorum bakalım..

eskiden bende braodway vardı. 55wattlık orjınal ampullerını 100wattlık olanıyla değiştirdim. yaklaşık 1 ay kadar kullandım.bir gün farlar yanmadı. elektrikçiye gittim,kabloları kavrulmuş. daha sonra fara tekrar tesisat çekildi, far kolunun ayaklarını bile eritmişti. mecburen far kolunuda değiştirmek zorunda kaldım.

yani bu işin bir garantisi yok. farını ne kadar çok kullanırsan o kadar kısa sürede problem çıkaracaktır. motosikletinde eriyen kablolar şase yaparsa hiçte hoş olmayan şeyler meydana gelir. benim tavsiyem 55wattlık ampul kullanmayın.
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
990
Eski kasa apachede park ampülünü değiştiren varmı ben 2 kere değiştirdim bi sağ bi sol patladı anahtar açık kalınca patlatıyor... taktığım parklar led park
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
bişey dikkatimi cekti gençler
bu yeni kasayla beraber bazı algılar da değişmiş sanırım
önceden rakip cbf ti şimdi rakip cbr 125 olmuş.
hem forumda son zamanlardaki konular hemde dışarıda duydugum mukayese durumları.
hatta 12 model cbr 125le kafa kafaya takas edelim diye bir teklif bile almıştım 3 ay önce =) sabri bilir
sanırım tvs nin üstünlüğü herkes kabul eder oldu artık.
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
Kardeş resimdeki motor senin mi ?
Ne gibi değişiklikler yaptın resim ekleyebilir misin?



Ben çok fazla şey yapmadım ama,
-alarm
-metzeler lastikler, tubeles siboplar, sarı metal sibop kapakları
-ön fara film
-arka topcase demiri ve topcase
tiger eksoz takacaktım ama cezası olduğundan vazgeçtim.
 
Katılım
3 Mar 2013
Mesajlar
743
Metal sibop kapaklarim calinmis. Nereden bulabilirim? Yahu kim ugrasir o kapaklarla? Sirf calmis olmak icin, calmistir hirsiz sahis...
 
Katılım
14 Kas 2013
Mesajlar
132
[url]http://u1312.hizliresim.com/1j/7/v8ldn.jpg[/url]
[url]http://u1312.hizliresim.com/1j/7/v8lgb.jpg[/url]
Ben çok fazla şey yapmadım ama,
-alarm
-metzeler lastikler, tubeles siboplar, sarı metal sibop kapakları
-ön fara film
-arka topcase demiri ve topcase
tiger eksoz takacaktım ama cezası olduğundan vazgeçtim.



Anladım hocam far güzel olmuş.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:50 ----------


Hocam bu ürünü takınca motor 180 cc mi oluyor. Nette 180 cc ile 160 km hızı görenler videolar var ne kadar gerçekse. Bide bu ürün ne kadar acaba takıp uygulayan varmı?
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084

silindir zaten bulunabiliyor.bunu kullanınca teorik olarak motor 180cc ye çıkmış oluyor. ama olay onunla bitmiyor. sadece silindiri değiştirmek yanma odasını büyütmek demek oluyor. bununla birlikte kapağı ve krankıda değiştirmek gerekiyor. hatta karbüratör ve egzozla birlikte değiştirilirse ancak tam verim alınabilr.
 
Katılım
28 Ağu 2011
Mesajlar
426
silindir zaten bulunabiliyor.bunu kullanınca teorik olarak motor 180cc ye çıkmış oluyor. ama olay onunla bitmiyor. sadece silindiri değiştirmek yanma odasını büyütmek demek oluyor. bununla birlikte kapağı ve krankıda değiştirmek gerekiyor. hatta karbüratör ve egzozla birlikte değiştirilirse ancak tam verim alınabilr.

krank gerekmiyor da dediğin gibi üst kapak felan değişmeli. karbüratör de uygun olabilir de. Bir şeye uygun değildir dyiebilmek için bildiğimiz yapılmaya çalışılmış ama başarılı olamamış örnekler göstermemiz gerekir değil mi yoksa A şahsı zarara uğrayabilir mesela karbüratör uygundur diyelim burada değiştirilmesi gerektiğini yazdık adam da geldi okudu ve güvendi gitti karbüratörü değiştirdi sonra da değiştirmese de olurmuş mevzusunu öğrendi çok kötü olur onun için değil mi? birbirimize yarcımcı olmak için buralardayız değil mi?

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:28 ----------

Anladım hocam far güzel olmuş.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:50 ----------



Hocam bu ürünü takınca motor 180 cc mi oluyor. Nette 180 cc ile 160 km hızı görenler videolar var ne kadar gerçekse. Bide bu ürün ne kadar acaba takıp uygulayan varmı?

180 cc lik apache ile 160 görürsün hem de nasıl millet 150 lik le 130 yaptıklarında ne seviniyor ama bununla bu süratte normal gidersin aç gazı 140 rahatlıkla!!! Ama motorun diğer aksamları da iyi durumda olmalı. Çünkü o sürate çıkıp da durduramamak var. şimdi millet dicek ya 130 140 da sürat mi. ben de dicem ki o süratte git frenınde bir problem çıksın tehlikeli bir duruma düş işte o zaman 20 30 km hızları nasıl özleyip diler olacaksın?
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
frende bi sıkıntı çıkmaz zaten sıkıntı şurada rüzgarın gücü ile motor un ön tarafı aşırı hafifliyor ve kontrol zayıflıyor 150 den sonra bu konuda sıkıntı olur yoksa apache hertürlü zınk diye durur zaten ön fren fazlasıyla etkili
 
Katılım
7 Ara 2013
Mesajlar
3
Abiler yeni apache aldım. Bir sorum olacak. Yağ seviyesini nasıl kontrol etmeliyiz vidayı tam sıkıp mı yoksa batırıp çıkararakmı. Son olarak ta yağ seviyesi nerede olmalı. xxxx var benimki en aşağıdaki x te. Nerde olmalı acaba bana az gibi geldi.
 
Katılım
29 Kas 2009
Mesajlar
106
Abiler yeni apache aldım. Bir sorum olacak. Yağ seviyesini nasıl kontrol etmeliyiz vidayı tam sıkıp mı yoksa batırıp çıkararakmı. Son olarak ta yağ seviyesi nerede olmalı. xxxx var benimki en aşağıdaki x te. Nerde olmalı acaba bana az gibi geldi.
cubugu once temizle.batir cikar kartere.o x lerin arasinda olucak.motorun orta sehbada ve duz bir yerde olduguna emin ol
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst