- Katılım
- 29 Haz 2013
- Mesajlar
- 126
burda benim apacheye bakım yapan bi usta var . kendisinde de apache var. beyaz ampul takmış 55 watt.xenon kadar parlak nerdeyse.55 watt'ın herhangi bir sorun yaratmadığını söyledi.daha önce burda tartışılmıştı 35 watt haricinde sorun yaratır diye . bi motor ustasının kullanıpta sorun yaratmadığını söylemesi güven verdi35 watt ise alabilirim.

