TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Kas 2009
Mesajlar
106
arkadaslar bugun motorun yagini degistiriyim dedim malum servis opuyo.once motorun altindaki yanlis vidayi gevsettim hem sola donuyo hep saga ama durmuyo sonsuz donuyo onun bi zarari varmi motora gevsek veya siki olmasinin.
bide asil yag vidasi yalama .anahtarla sikiyosun bi yerden sonra bosa donuyo.daha once yag tapa yeri yalama olan varmi maliyet ne cikar acaba
 
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
595
ana kilometre sayacı eğer doğruysa dolandırıcılık öğretmiş oluyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:54 ----------



hacı boşuna fazla para verme al castrolü koy 22 tl motulu ben bir ara gördüm 45 tlye satılıyordu

castrolü sevmiyorum ben aldım mı ya motul alırım yada mobil 1 in full sentetigini gaz çektiğim zaman aklımda kalmasın acaba şimdi ne kadar yıpranıyordur diye :)
 
Katılım
10 Tem 2010
Mesajlar
260
arkadaslar bugun motorun yagini degistiriyim dedim malum servis opuyo.once motorun altindaki yanlis vidayi gevsettim hem sola donuyo hep saga ama durmuyo sonsuz donuyo onun bi zarari varmi motora gevsek veya siki olmasinin.
bide asil yag vidasi yalama .anahtarla sikiyosun bi yerden sonra bosa donuyo.daha once yag tapa yeri yalama olan varmi maliyet ne cikar acaba
elikoyun çekiliyor oraya yay takma makinası var ondan yaptırman gerekecek ismini tam yazamamış olabilirim fakat usta anlar eskisi gibi saglam olur
 
Katılım
29 Kas 2009
Mesajlar
106
elikoyun çekiliyor oraya yay takma makinası var ondan yaptırman gerekecek ismini tam yazamamış olabilirim fakat usta anlar eskisi gibi saglam olur
tesekkurler abi yarin goturucem servise insallah yolda fazla yag kacirmaz motor. 10 lira kar edelim dedik basimiza ne isler actik
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
arkadaslar bugun motorun yagini degistiriyim dedim malum servis opuyo.once motorun altindaki yanlis vidayi gevsettim hem sola donuyo hep saga ama durmuyo sonsuz donuyo onun bi zarari varmi motora gevsek veya siki olmasinin.
bide asil yag vidasi yalama .anahtarla sikiyosun bi yerden sonra bosa donuyo.daha once yag tapa yeri yalama olan varmi maliyet ne cikar acaba

dişini bozmuşsun halk arasında diş kapma olayı denir alüminyum blok olduğundan helicoile gerek yok eski cıvata çıkarılıp bir boy kalın cıvatayla işi bilen bir usta sıktı mı tamamdır cıvata demir olursa kendi kendine diş açar


castrolü sevmiyorum ben aldım mı ya motul alırım yada mobil 1 in full sentetigini gaz çektiğim zaman aklımda kalmasın acaba şimdi ne kadar yıpranıyordur diye :)


mobil 1 castrol ve bp bu 3 aynı firmaya ait farklı marklardır paravan şirket gibi düşünebilirsin yada opelin amerkada chevrolet latin amerikada satürn ingilterede vauxhall diye satılması tamamen bir şirket politikası gereğidir:)bu arada castrolün 10w50sini kullanıyorum sıkıntı yaşamadım full sentetiktir oda:)

şu odometre sıfırlama işini moda bildirdim fakat hala mesaj silinmemiş:pr:
 
Katılım
29 Kas 2009
Mesajlar
106
dişini bozmuşsun halk arasında diş kapma olayı denir alüminyum blok olduğundan helicoile gerek yok eski cıvata çıkarılıp bir boy kalın cıvatayla işi bilen bir usta sıktı mı tamamdır cıvata demir olursa kendi kendine diş açar





mobil 1 castrol ve bp bu 3 aynı firmaya ait farklı marklardır paravan şirket gibi düşünebilirsin yada opelin amerkada chevrolet latin amerikada satürn ingilterede vauxhall diye satılması tamamen bir şirket politikası gereğidir:)bu arada castrolün 10w50sini kullanıyorum sıkıntı yaşamadım full sentetiktir oda:)

şu odometre sıfırlama işini moda bildirdim fakat hala mesaj silinmemiş:pr:
kardes seyi sorucam bide bu yagi nasil bosaltiyoruz normalde.internete baktim simdi o etrafinda uc vida olan yerden bosaltiyolar dogrusu omu
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
kardes seyi sorucam bide bu yagi nasil bosaltiyoruz normalde.internete baktim simdi o etrafinda uc vida olan yerden bosaltiyolar dogrusu omu
Mani sağ da uç Vidali olan yer yağ filtresinin yeri orayla alakasi yok
Yağ tipasi motorun altina yat gorursun vidayi
Yanliz lokma kullanirsan daha iyi acmis ve yalama etmemiş olursun

Birde yagi degiscegin zaman yağ filitresinide değiştir o uç vidayi sok fitreyi cikart oranda yağ akicaktir
Sonra yeni aldiginfiltrenin icine az bi yağ koy ve tak yerine vidalari sık
Sonra 1 LT yagi boşalt
Normalde 800 ml dir icine konulan yağ
Ama yağ filitresini degisirsen 1 LT koyman gerekiyor
 
Katılım
29 Kas 2009
Mesajlar
106
Mani sağ da uç Vidali olan yer yağ filtresinin yeri orayla alakasi yok
Yağ tipasi motorun altina yat gorursun vidayi
Yanliz lokma kullanirsan daha iyi acmis ve yalama etmemiş olursun

Birde yagi degiscegin zaman yağ filitresinide değiştir o uç vidayi sok fitreyi cikart oranda yağ akicaktir
Sonra yeni aldiginfiltrenin icine az bi yağ koy ve tak yerine vidalari sık
Sonra 1 LT yagi boşalt
Normalde 800 ml dir icine konulan yağ
Ama yağ filitresini degisirsen 1 LT koyman gerekiyor
abi yag filtresini biliyorum onu demedim.motorun altinda iki yerde vida var .biri kortapa gibi.digerininde etrafinda uc vida var kapak var onudedim

---------- Post added at 22:23 ---------- Previous post was at 22:20 ----------

kapakli dedigim yere dik bakiyo.digeri biraz acili
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
castrol power1 benim için mükemmel bir yağ.. motol yada ipone kullanmadım.. castrolden daha iyi olacaklarınıda düşünmüyorum. daha iyi olması için vitesleri üfleyerek falan geçirebilmem lazım..
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
abi yag filtresini biliyorum onu demedim.motorun altinda iki yerde vida var .biri kortapa gibi.digerininde etrafinda uc vida var kapak var onudedim

---------- Post added at 22:23 ---------- Previous post was at 22:20 ----------

kapakli dedigim yere dik bakiyo.digeri biraz acili

o karterin süzgeç filteresi 3 vidanın ortasında büyük somun var 17 anahtarla açılır karter yağı oradan boşaltılır
 
Katılım
27 Haz 2011
Mesajlar
814
Ercanim yağ seçimine hangisine karar verirsen
Onu partisi ve eksisi ile tekrar burada paylaş
Hatta banada ozelden at unutma
Mobil ve motul fiyatları nedir

Peki ipone kullanan yokmu onu neden deneyen yokmu
Ben inazumada ipone kullaniyordum yani servis o yagi kullaaniyormus en iyisi bu demişti
Litresi 30 tl idi
Selami abi ben yazin ipone denedim resmen motorun vites gecisleri sertlesmisti benim hic hosuma gitmedi apacheye castrol ve shell in yaglarini tek gecerim
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Ağu 2011
Mesajlar
426
Sabri abi bi ara çok uğraşmıştı ama olmuyor zor getirmesi kabul etmiyor hintliler parça yollamayı :)
Anlaşılan şu ki Apache bu haliyle hizmet vericek :)

inanın üzerinde durursak hallederiz. Dispiritör müdür nedir hepimiz ararız getir deriz arkadaş! garanti dışı kalıyorsa kalsın kabulümüzdür felan. birincisi bu... ikincisi Hindistan'dan parça sipariş etme değil de tanıdık bir kardeşimizden rica ederiz kargo ile gönderir. çok sayıda alınca kargo ücreti de ülke içi fiyata gibi gelir. Mesele şu tanıdık var mı? gidecek parçacıdan orijinal parçaları alacak paketleyip gönderecek. yoksa onlarda bizim gibi serbest parça alım satımı yok mu? yani adamlar satınca sen ne yapacan bu parçaya hangi motora takacan şase motor no vs. şecerelerini mi istiyorlar?

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:42 ----------

En iyisi CBF ya :pl:
Gıpraşim neyim yok :):):)

adamlar bozuk parayı dik şekilde deponun üzerine koyup koyup bağırttırıp duruyorlar para düşmüyor yaaaa....... Hayret bişiy mükemmel ya.
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
990
Beyler piyanom gelmiş sürat motordan daha çabuk getirdi cemtek yarın gidip taktırcam. Tigeri taktığım zaman sakalı takamıyorum varmı fikri ola n eski kasa için ?
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
oncelikle ilgi alakaniz icin tesekkurler.

http://u1312.hizliresim.com/1j/2/v3l9j.jpg
kosede gozukuyo civata

ordanda akar ama hepsi boşalmaz şanzıman tarafı diye biliyorum aynı yağla çalıştığından sorun olmaz ama dediğim gibi 4te 1 belki karterde kalmıştır sökmeniz gereken cıvata fotoda en üstteki büyük olan yağ değişimi için 17 lokma anahtarı ve sağ sol ayarını yazan bir lokma kolu yada cırcırda denir alırsanız sökerken sizin için rahat olur ama sıkarken aşırı sıkmayın yine dişler kopar malum alüminyum:)
 
Katılım
29 Kas 2009
Mesajlar
106
ordanda akar ama hepsi boşalmaz şanzıman tarafı diye biliyorum aynı yağla çalıştığından sorun olmaz ama dediğim gibi 4te 1 belki karterde kalmıştır sökmeniz gereken cıvata fotoda en üstteki büyük olan yağ değişimi için 17 lokma anahtarı ve sağ sol ayarını yazan bir lokma kolu yada cırcırda denir alırsanız sökerken sizin için rahat olur ama sıkarken aşırı sıkmayın yine dişler kopar malum alüminyum:)
olsun orasi yenisi ile degistirilecek bi parca cozumu basit
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst