TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
503
89264-albums2683-picture11169.jpg


zinciri sarı yaptım :)

http://www.motosiklet.net/forum/members/89264-albums2683-picture11171.jpg

buda sinyal ve stop lambası karartma işlemi
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Kas 2013
Mesajlar
11
Biz gelmek istiyoruz ben ve hondacbrabii ve yine bi arkadas gelecek buluşma ne tarafta olacak detaylı bi bilgi verirmisiniz
 
Katılım
29 Kas 2009
Mesajlar
106
arkadaslar bu motolastikten alisveris yapan oldumu hic.lastik tarihleri yazmiyoda sitede. veya istanbulda michelin veya metzeller satan uygun yer varmi
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
arkadaslar bu motolastikten alisveris yapan oldumu hic.lastik tarihleri yazmiyoda sitede. veya istanbulda michelin veya metzeller satan uygun yer varmi

ben ordan bı takım metzeler lastik aldım. adamlar ilgiler memnun kaldım haberin olsun. 20 liraya gönderiyorlar istanbula..
 
Katılım
29 Kas 2009
Mesajlar
106
Ben de sıkıntısız alışveriş yaptım. Lastik tarihi açısından sıkıntı olmadı, 2 aylık lastik geldi.
bende veriyorum o zaman siparisi 2.75 17 on lastik dimi

---------- Post added at 20:49 ---------- Previous post was at 20:43 ----------

bide seyi sorucam benim motor yokus inerken veya duz yolda gaz vermeden gidince egzoz cok patliyo.orjinal egzoz varken sikinti olmuyodu patlama sesi ama simdi cok ses cikartyo.apachelerde normal mi bu egzozdan pat pat ses cikmasi
 
Katılım
1 Kas 2013
Mesajlar
11
.Apache saglam güçlü kronik sorunu olmayan ve az yakan bir motordur.Titreşim olayıda şöyle ki kullanıcının hissetmesi için baya bir devirli kullanması gerekir ki ben 15000 km oldu rahatsız edici bir titreşim hissetmedim ve artçım da hissetmedi bu motoru devirli kullanmazsan titremez kardeşim mesela cbr 125 r devirli kullan o da titriyor ama honda o titresede titremez :)

---------- Post added at 23:22 ---------- Previous post was at 23:20 ----------


Biz pazar günü çatalcaya mangala gitmeyi düşünüyoruz gelmek isteyenler katılabilir.

Abıcım yarın için bilgi verirmisin bi tel bırakırsan ararım.
 
Katılım
27 Haz 2011
Mesajlar
814
Son düzenleme:

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
bende veriyorum o zaman siparisi 2.75 17 on lastik dimi

---------- Post added at 20:49 ---------- Previous post was at 20:43 ----------

bide seyi sorucam benim motor yokus inerken veya duz yolda gaz vermeden gidince egzoz cok patliyo.orjinal egzoz varken sikinti olmuyodu patlama sesi ama simdi cok ses cikartyo.apachelerde normal mi bu egzozdan pat pat ses cikmasi

ben öne 3.00 17 aldım. 2.75 çok ince kalıyor.. orjinal egzozdada alda olsa patlama olur fakat susturucu onu absorbe eder sende anlamazsın..ama bu egzozla patlamanın önune geçebilmen biraz zor. karbüratörü bi ayarlattır bide subap ayarı ceksınler..
 
Katılım
29 Kas 2009
Mesajlar
106
ben öne 3.00 17 aldım. 2.75 çok ince kalıyor.. orjinal egzozdada alda olsa patlama olur fakat susturucu onu absorbe eder sende anlamazsın..ama bu egzozla patlamanın önune geçebilmen biraz zor. karbüratörü bi ayarlattır bide subap ayarı ceksınler..
600 km sonra zaten bakimi var.ona baktiririm.arkadaslara da tavsiyem su mevsimlerde motor sureceklerse harcamalarini kissinlar lastigi ihmal etmesinler.
 
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
595
Arkadaşlar Yağ konusunda bi sıkıntım oldu.İyi olarak düşünüp aldıgım motul 300 v yağın pek bi farkını görmedim aksine yağ 1000 km de bir çarpı aşağı düştü .Bundan önce 5100 kullanmıştım 2500 km de hiç bir değişiklik olmamıştı.Motulun 300v serisini alıcak arkadaşlar hiç girmeyin o işe önermem diyorum.Bazı yerlerde 300v yarış yağıdır kullan at diye okumuştum doğruymuş demek .Yağın yeşil rengi daha değişmedi ama eksiltiyor.Bundan sonraki yağ değişimde 7100 ü deniyecem büyük ihtimalle o tam istedigim kıvamda olucak :)
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
odometre nedir anlamadım?

ana kilometre sayacı eğer doğruysa dolandırıcılık öğretmiş oluyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:54 ----------

Arkadaşlar Yağ konusunda bi sıkıntım oldu.İyi olarak düşünüp aldıgım motul 300 v yağın pek bi farkını görmedim aksine yağ 1000 km de bir çarpı aşağı düştü .Bundan önce 5100 kullanmıştım 2500 km de hiç bir değişiklik olmamıştı.Motulun 300v serisini alıcak arkadaşlar hiç girmeyin o işe önermem diyorum.Bazı yerlerde 300v yarış yağıdır kullan at diye okumuştum doğruymuş demek .Yağın yeşil rengi daha değişmedi ama eksiltiyor.Bundan sonraki yağ değişimde 7100 ü deniyecem büyük ihtimalle o tam istedigim kıvamda olucak :)

hacı boşuna fazla para verme al castrolü koy 22 tl motulu ben bir ara gördüm 45 tlye satılıyordu
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst