Abi sen gidersin maşallahın var. Çanakkale-Van yolculuğunu unutmadım hala. Yolun açık olsun... Hayırlı yolculuklar. :cat:
Savaş abi edirneye gelince banada uğramayı unutma
Abi benim telefon suya düştü senin numaranı kaybettim özel mesajla numaranı atar mısın mahsuru yoksa konuyada yazabilirsin
Aynen, unutmadım hala o fotoğrafları :cat:Abi sen gidersin maşallahın var. Çanakkale-Van yolculuğunu unutmadım hala. Yolun açık olsun... Hayırlı yolculuklar. :cat:
Sanırım fotoğrafından bellidir, kondüsyon sağlama benziyor. :mrgreen:Yolun şimdiden açık olsun. Çok iyi bir kondüsyona sahip olunmalı. Herkesin cesaret edebileceği bir mesafe ve güzargah değil. Çanakkale Van yolculuğu bile çok iddalıydı. Şimdiden başarılar dilerim.