Türkiye turuma katılmak isteyenler

Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
1,051
Allah kaza bela vermesin. Ama kafama birşey takıldı. Bu çizdiğin rota 6000 km den fazla yapar gibi geliyor bana ?
 
Katılım
27 Eyl 2005
Mesajlar
159
Baba Hatay rotanda yok ama seninle iskenderunda görüşelim bendende künefe ve bir günlük ıstrahat molası denizede gecersin yoluna devam edersin tel:5352378061(mutlaka beklıyorum )
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
228
abı bir öncekı gezın hala aklımda cok güzeldi.
buda inşallah istedin gibi olur.allah kazasız belasız gezmek nasip etsin.
herkese inşallah nasip olur böyle geziler.
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
abi bende 11'inde alanyaya geciyorum 2 hafta kadar kalmayı planlıyorum gelirsen ve ararsan bulusabiliriz saygılar 05054653684 ve 05468457303 hayırlı yolculuklar allah kaza bela vermesin
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2007
Mesajlar
4
Allah tekerine taş değdirmesin kazasız belasız hayılı sürüşler,
Allah Türk"ü korusun ve yüceltsin.
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
297
Merhaba,
iddialı bir tur palanlamışsın. Herkezin yapacağı bir tur değil bu. Sana hayırlı yolculuklar ve iyi eğlenceler dilerim. Yolun açık olsun.
 
Katılım
8 Ağu 2007
Mesajlar
166
kazan için geçmiş olsun abi türkiye turunda ve herzaman allah kazadan beladan korusun..

çılgın türk dedikleri bu olsa gerek:)
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
Bu tur seni kesmez seneye artık kıtalara arası tura çıkarsın:cherry:
Tebrikler.Kazasız sürüşler.
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
Arkadaşlar bir aksilik olmazsa Ağustos 15 günü Van dan başlayım harita üzerindeki istikametlerden bir tura çıkıyorum.Buluşmak veya beraber gitmek isteyen arkadaşlar bana katılabilirler.Yolculuğum yaklaşık olarak 5000 -6000 km arası olacak..
dsc065372qx.jpg


turzz2.jpg

eyer bu geziyi ekime atarsan ben varım. muğladan karadenize marmaraya hepsine varım ama bu ay olmas :salut:
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
563
hayırlı yolculuklar cbr 'n ile nice 6000 km lere kardeş .. evt bir türk bunu başarabilir. :) ayrıca imza nı çok beğendim ^^ Amin..
 
Katılım
24 Şub 2007
Mesajlar
85
slm lar blackhawk,önceki turlarını zevkle ve imrenerek izledim.bandırma-erdek yonune uğrayacak olursan ve ben de görevde olmaz buralarda olursam numaram 0 542 321 26 02.şimdiden kolaylıklar ve selamet diliyorum...
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
blacjhawk tan 20/07/2007 den beri bir haber yok.Tura tam gaz devam galiba...
Tüm Mesajlar: 409 (Ortalama 0,84 günlük mesaj)
Son Mesaj:
YBR 125'le 4.300 Km(Edirne'den Doğu Akdeniz'e ve Oradan Doğu Karadeniz'e)
20-07-2007 01:28 AM
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
blackhawk nerelerdesin bir haber etsen kendindenn izmirde de biz ağırlarızz senii....hayırlı yolculuklarrr...
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Yoldadır bu güzergahı bitirmek kolay mı? :)

Bir dönse de fotoğraf keyfi yapalım rahat koltuklarımızdan...
 
Katılım
28 Nis 2006
Mesajlar
598
Arkadaşlar üzülerek bildirmek zorunda kalıyorum.Türkiye turum İş yerindeki izin problemlerimden dolayı ertelendi veya iptalde olabilir.Özür dilerim......
 
Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
335
Canın Saolsun abiiii neyseeee bakalım Herşeyde Bi Hayır Vardırrr
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst