MKH Katılım 8 Ağu 2007 Mesajlar 180 7 Eyl 2007 #61 Motorum olsaydı 50-60 sefer deçerdim o yolardan:salut:
aargh Katılım 20 Nis 2006 Mesajlar 1,687 Motosikleti Triumph Tiger 900 GT Pro '24 7 Eyl 2007 #62 Umarim o geziyi yapma imkani bulursunuz. Iptal olmasina uzuldum, her seyde bir hayir vardir demek istiyorum.
Umarim o geziyi yapma imkani bulursunuz. Iptal olmasina uzuldum, her seyde bir hayir vardir demek istiyorum.