- Katılım
- 24 Mar 2005
- Mesajlar
- 46
Merhaba Savas abi. Bende bu hafta sonu 7 sinde veya 8 inde Van dan kurtuluyorum. Geldiginde Meric ten gecersen haber ver sakin unutma. Kendine iyi bak, birdaha ki yaza kadar Van i sana birakiyorum
Simdi den hayirli yolculuklar sana, gorusmek dilegiyle.
Son düzenleme: