Türkiye turuma katılmak isteyenler

Katılım
24 Mar 2005
Mesajlar
46
Merhaba Savas abi. Bende bu hafta sonu 7 sinde veya 8 inde Van dan kurtuluyorum. Geldiginde Meric ten gecersen haber ver sakin unutma. Kendine iyi bak, birdaha ki yaza kadar Van i sana birakiyorum:) Simdi den hayirli yolculuklar sana, gorusmek dilegiyle.
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
640
valla benim rotam üzerinden gidiyorsun ama ben 15 temmuzda hemşinde olmam lazım.oradan hopaya geçip daha sonra Ağrı doğubeyazıttan irana giriş yapacağım.bir hafta iranda kaldıktan sonra geri dönüp akdenizden döneceğim.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Ocak 2007
Mesajlar
506
evet bol fotograflı çanakkale van yolculugundan sonra sen bunu da yaparsın.başarılar şimdiden.ama yine bol fotolu olsun.çünkü o gezideki ülkemizden manzaralara baka baka doyamamıştık
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
588
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Valla helal olsun Elazığ [Mt] olarak hep sizi konuşuyor takdir ediyoruz kazasız belasız sürüşler...
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
423
abi sen yine ne yaptın :) helal sana allah yolunu açık etsin ya ben bi geçen akdamar yaptım evdekiler beni öldüreceklerdi bu kadar yol gidilirmi diye senin maşallah ın var
keşke işler olmasada bende sana katılsam ....
ama haftaya van a gelirsem seni ararım inşallah görüşürüz...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
slm

Ümmet Abiye rakip geliyor :queen::queen:

:silent::cyclopsan rakip değil yanıma arkadaş geliyor yollarda sıkılmıştım zaten tek başıma ayrıca benim yaptığım yarış değil ,savaşı geçen sene görev yeri olan vana motorla giderken reimlerini görgüğümde çok keyif almıştım.yıllık iznini motor üstünde geçireceği içinde çok taktir ediyorum.benim gezilerimi gerçekleştirmek biraz zor olur.sebebi
1.ekonomi
2.zaman
3.sorumluluk
4.önümüzdeki hedefler
bunların dışında tabi motoru çok sevmek lazım.
eğer bu etkenlerden vaz geçebilirsek bırakın bana rakip olmayı yollarda arabadan çok motor olur buda biz motorseverler için harika olur.:cat::cat::cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Nis 2006
Mesajlar
598
ümmet perkitan abim selamlar.Evet abimize rakip olmak ne haddimize..Ben motorla gezmeyi daha ekonomik,daha keyifli,daha güvenli ve hoş olduğundan tercih ediyorum.Şahsi arabamda var ama motor daha başka bir zevk...

kraljames saygılar 2 gün önce sizlerinde tur fotolarına bakmıştım ve sizlerin yanına uğramayı düşünmedimde değil.İnşallah kısmet olursa uğrayacağım...

görkem ve adanalı nick li arkadaşlarım.sizleri not alıyorum.Buluşmak ve beraber yolculuk yapmak bana memnuniyet verir
 
Son düzenleme:
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
iki$ey asla bir araya gelmez.. Bizim gibi ortadirekler icin yani.. Ya vakittir o ya nakit.. Ke$ke ikisi denk gelsede e$lik edebilseydik sana.. Hayirli yolculuklar hocam, yolun acik olsun..
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
allah yolunu açık etsin,valla ne diyim kıskanmadım degil,hani bende mi şöyle ülkeler arası tur atsam motorumla,bulgaristan,yunanistan,almanya,bir kaç ülke daha derken türkiye ye,aslında kafam esiyor ama zamanı uydurmak gerek,sana hayırlı yolculuklar.
 
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
abim rotayı çok güzel çizmişsin.Özellikle deniz kenarlarından geçme fikri çok güzel.İzmir Mt ekibinden biri olarak sana bu yolculuğunda başarılar dilerim,güzel vakit geçirirsin inşallah.

Kolay gelsin
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
komutan yaz bi kenara benim numarayı ..Marmariste bi nefes alırsın artık bu kadar gezmeden sonra ..
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
2,695
yolun açık olsun allah kaza bela vermesin herkes gibi bende bol bol foto istiyorum cbr fotolarıda bol olsun :)
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
587
merhaba blackhawk,
bende Van yoculuğunu imrenerek izlemiştim sitemizde ve ardından 38 günlük, cadırlı, artıcılı geziye cıktım.
Sen türkiye sınırlarını gezmek isterken ben sadece, Ege, Akdeniz (Mersine Kadar) ve kapadokya yı gezip Nevşehirden İstanbula döndüm. fakat bu yolun toplamı 7102 km idi. Ki yolla cıkarken 4-5 bin km diye hesaplamıstım :)

cıktınmı yola? ne zaman nerde olucaksın? bizde sana katılalım !!!
 

HRC

Katılım
4 Haz 2007
Mesajlar
323
vaktim olsa bende gelirdim, kazasız belasız yolculuklar dilerim.
 
Katılım
17 Eki 2004
Mesajlar
542
Adana'ya ugradıgınızda Adana-MT'yi de haberdar ederseniz, tanışırız.
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
ya savaş abi bi gittin bir daha görünmedin.diğer gezinin tadı hala damağımızda .kazasız belasız seyirler.
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
Cbr 125 le ne yollar gidiliyormuş demek.Ben cbr 125 le marmoka gittiğimde girişte ''aa bakın bakın gelsenize bununla adanadan gelmiş'' demişti eleman.Keyifli sürüşler,eğlenceli bir gezi dilerim.:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst