Tubi Nice Güzel ve Bol TA'lı Yaşlar Dilerim..(2008)

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İyi ki doğdun Tubiş :))

Geçen gün Tuğçenin doğum gününde dikkatimi çekti. Taziye, tebrik ve kutlamalar coşkulu bir şekilde günlerce sürüp gitti ::koop::

Az öncede msn i açtığımda birisinin kişisel iletisi dikkatimi çekti. Meğer o birisinin yarın doğum günüymüş ::sas::

Kişisel iletiye ilan vermiş. Ben de görmemezlikten gelemedim. Bu çam sakızı çoban armağanı,
bu ufacık tefecik topiği hediye olarak kabul ederse, doğum gününü şimdiden kutlamaya başlayalım istedim ::sefereee

Evet arkadaşlar Tubiş diyorum, Tuğba diyorum, Antalyalı diyorum, Eczacı diyorum, Transalpci diyorum ::pembe::

Şimdi de sana sesleniyorum Tuğbacım canımcım; sevdiklerinle beraber nice mutlu yıllara ::melek02:

İlk başta ailen için, sonra Okan için ve sonra da bizim için, iyi ki doğdun, iyi ki varsın ::149::

Doğum günün kutlu olsun ::wish::::wish::::wish::::wish::
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Tubiş abla dogum gunun kutlu olsun nıce senelere Allah senı sevdıklerınden ayırmasın :rendeer:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
ohooo kaçtane açılacak :mrgreen: hangisine yazcam şaşırdımm yahuuu
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Doğum günün kutlu olsun tubiş nice yeni yaşlara..
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
:queen: 2 ıncı kutlama yerı .. Burdada dıyelım o zmmn


Tubis abla dogum gunun kutlu olsun abla nıce senelere allah sneı sevdıklerınden ayırmasın abla


sorması ayıp yas kac oldu abla :queen::queen::queen::p
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Dogum günün kutlu olsun tubiş. Nice yıllara...
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yaw hangi ara açtınız topiği yaw. Ben de arkadaşıma süpriz yapacaktım, bozdunuz :cherry:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Doğum günün kutlu, yeni yaşın mutlu ve TA' lı olsun inşallah.. :rendeer:


a08.jpg
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
d.günün kutlu olsun tubiş yeniyaşın sana başarı huzur mutluluk ve sağlık getirsin
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Ya çok teşekkür ederim gerçekten hepinize. Damla'm benim, prensesim önce sana. Sonra Aytaç'çığıma emeğin için teşekkür ederim... Çok sağolun... ::blushani ::blushani

Gökhan çık aradan lemm.:mrgreen:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Yuhaa bu ne :mrgreen: Geçen seneki doğum günü mü yoksa Tuğba'nın :mrgreen:

Tuğba mutlu yıllar dilerim. Artık bu Kasko'nun cezasını da sen ver :cherry:

Hadi lemmm çocuğun kötü bi niyeti yok ki :mrgreen:

Teşekkür ederim. Yarındı doğum günüm, bugünden kutladık yarın ne yapacağız. :queen:

Bu arada hala yaşımı soranlar var yau. 87 doğumluyum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst