Tubi Nice Güzel ve Bol TA'lı Yaşlar Dilerim..(2008)

Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Hadi lemmm çocuğun kötü bi niyeti yok ki :mrgreen:

Teşekkür ederim. Yarındı doğum günüm, bugünden kutladık yarın ne yapacağız. :queen:

Bu arada hala yaşımı soranlar var yau. 87 doğumluyum.

dimi kardeşim dünya ahiret bacımsın :rendeer: Benim art niyetim yoktu:cat:

Pro at artık şu içindeki tilkiyi sende bizde kurtulalım :queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
nice yıllara nice yaşlara:rendeer: benim korkarak yazdığım arkadaşım ( çok ciddiyim sadece tubişten korkarım hemen parlıyor nereden estiği hiç belli değil):silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tubi doğum günün kutlu olsun bajım hayırlı uğurlu bol ta lı okan lı yıllar dilerim..


al buda doğum günü hediyen..
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Kas 2007
Mesajlar
739
Doğum günün kutlu olsun Tubiş, yeni yaşında mutluluklar dilerim...
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
:thumleft::flower:::friends:::wish::Tubişim canım cicim...
yeni yaşın sana mutluluk ,şans hepsüncücünü getirsin emi:)
yaşamın her gününü dolu dolu yaşamanı isterim...
Kalbin hangi güzel şey için çarpıyors onu hep yanında durmasını isterim:rendeer:
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Hadi lemmm çocuğun kötü bi niyeti yok ki :mrgreen:

Teşekkür ederim. Yarındı doğum günüm, bugünden kutladık yarın ne yapacağız. :queen:

Bu arada hala yaşımı soranlar var yau. 87 doğumluyum.

amaaan benden küçükmüş :p:p
Doğum günün kutlu olsun Tubiş.TA dilemicem sana gittim gördüm elcikleri çok dandik hiç sevmedim:p Ama hornete bittim Bolbol Hornetler nasip olsun sana :p
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Cengiz abi korkma ya yemem kimseyi :p Teşekkür ederim...

Kerem ; eski model ve pembe bi TA istiyorum ben, ama olsun onu satar eski model alırım, kalan paraya da pembeye boyatırım..:queen:

Tuçimmmm canım benim teşekkür ederim.. Öptüm seni şiker. :rendeer:

Mali sen bana küçük mü demek istiyosun yani. :(
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benı ne kadar sewersın bılmem baya bı atışmamız var ama olsun... Nice mutlu yıllara iyiki doğdun... hep sevdiklerinle kal... tekerin düz bassın...
:bounce:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Ona biz naber DİŞİ derdik...



Tubiş bir zamanlar DİSHY di...Kenan Doğulu hastası bu kız 6.ayda üye olduğu siteye 12.ayda merhaba topiği açtıydı...:queen:(bu arada Türkçem ziyan)


selamlarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr=) - 24-12-2005, 10:28 AM

--------------------------------------------------------------------------------


Selam arkadaşlar;baya bi geç oldu ama açmamakta ısrar ettiğim için
böle oldu.
Baktım maaşallh herkes açmış ben açmiim dedim,
ama kimsede tık yok.
Benimle konuşun die açıorum yani.
Bundan sonra konuşun artık


..........

neyse sevdik onu...sevgi verdik...sonra büyüdü abla oldu...:p

bizi arada bir tokatlar...kızdırmayın elinden kimse alamaz sizi...:queen:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Öyle demeyin ya... Valla üzülüyorum.. :) Öyle ama tanışma topiği açmayı hiç istemiyordum Olcay zorladı hatta..:mrgreen: Ahhhh aahhhh 2 ay sonra 3 sene olacak şu siteye ne emeğim geçti beee... :mrgreen:
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
birisi bi yaşına daha girmiş :cyclopsan mutlu yıllar tubis kardeş.
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Teşekkür ederim Murat abi :)

Onur ben bişey isteyeceğim ya. Hani siz yapıyosunuz ya fotolarınızı değişik değişik doğum günlerinizde... Erhan seninkini falan yaptı, Olcaya da yaptı. Ben de istiyorummmmmm...:) Nolur..:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Cengiz abi korkma ya yemem kimseyi :p Teşekkür ederim...

Kerem ; eski model ve pembe bi TA istiyorum ben, ama olsun onu satar eski model alırım, kalan paraya da pembeye boyatırım..:queen:

Tuçimmmm canım benim teşekkür ederim.. Öptüm seni şiker. :rendeer:

Mali sen bana küçük mü demek istiyosun yani. :(
yok sadece benden küçük diyorum :p
Ona biz naber DİŞİ derdik...



Tubiş bir zamanlar DİSHY di...Kenan Doğulu hastası bu kız 6.ayda üye olduğu siteye 12.ayda merhaba topiği açtıydı...:queen:(bu arada Türkçem ziyan)


selamlarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr=) - 24-12-2005, 10:28 AM

--------------------------------------------------------------------------------


Selam arkadaşlar;baya bi geç oldu ama açmamakta ısrar ettiğim için
böle oldu.
Baktım maaşallh herkes açmış ben açmiim dedim,
ama kimsede tık yok.
Benimle konuşun die açıorum yani.
Bundan sonra konuşun artık


..........

neyse sevdik onu...sevgi verdik...sonra büyüdü abla oldu...:p

bizi arada bir tokatlar...kızdırmayın elinden kimse alamaz sizi...:queen:

bende tanışma topiği açmadım hiç şimdi açsam hoş karşılanırmı acaba :p
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
İyi kü doğdun Tubi...:rendeer:
Mutlu yaşlar, mutlu yıllar...
Motorunla, sevdiklerinle, bizlerle birlikte uzun yıllar dilerim...:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst