- Katılım
- 30 Ara 2007
- Mesajlar
- 7,516
Hadi lemmm çocuğun kötü bi niyeti yok ki :mrgreen:
Teşekkür ederim. Yarındı doğum günüm, bugünden kutladık yarın ne yapacağız. :queen:
Bu arada hala yaşımı soranlar var yau. 87 doğumluyum.
dimi kardeşim dünya ahiret bacımsın :rendeer: Benim art niyetim yoktu:cat:
Pro at artık şu içindeki tilkiyi sende bizde kurtulalım :queen:
