Cengiz abi korkma ya yemem kimseyiTeşekkür ederim...
Kerem ; eski model ve pembe bi TA istiyorum ben, ama olsun onu satar eski model alırım, kalan paraya da pembeye boyatırım..:queen:
Tuçimmmm canım benim teşekkür ederim.. Öptüm seni şiker. :rendeer:
Mali sen bana küçük mü demek istiyosun yani.![]()