Tubi Nice Güzel ve Bol TA'lı Yaşlar Dilerim..(2008)

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Cengiz abi korkma ya yemem kimseyi :p Teşekkür ederim...

Kerem ; eski model ve pembe bi TA istiyorum ben, ama olsun onu satar eski model alırım, kalan paraya da pembeye boyatırım..:queen:
Tuçimmmm canım benim teşekkür ederim.. Öptüm seni şiker. :rendeer:

Mali sen bana küçük mü demek istiyosun yani. :(

bu daha iyi değilmi yeni model daha çok özelliği vardır..

banada bi AEROX alsana noooooluur...:salut:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
Doğum günün kutlu olsun Tubis sağlıklı mutlu nice yıllara.:rendeer:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
İyiki doğdun tubidişi.... :rendeer::rendeer::rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.


tubi magazayı dağıttım altını üstüne getirdim bi pembe ta bulamadılar satıcıyı tartakladım seneye kesin gelir gelmesse özel imal ederiz dediler..

bunu verdiler bu sene idare et seneye alırız bişiler..
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Hehe Kerem bayıldım yaw :mrgreen: Çağatay facebook dan neden çıktın demeyeceğim ama neden msn den engellediğini sorabilir miyim.. ?
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Tubis gecmis dogumgunun mutlu ve kutlu olsun. Etkisi gunlerce haftalarca aylarca sursun.
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Doğum günün kutlu olsun..
Nice senelere..
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
815
nice mutlu ve sağlıklı senelere. doğum günün kutlu olsun.::wish::::wish::::wish::
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Doğum gününüz kutlu olsun, nice yıllara Tuğba hanım. :)
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
kutlu mutlu huzurlu bir yaş dilerim sana hatun motorcu seni (((:) (reklamda yapalım da kızma sonra ((:) gruba uye lazım dimi )

dogum günün kutlu olsun :rendeer:
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Mutlu yıllar Tuğbişşşş :) Bir sonraki dogum gununeee pespembee bi TA ile girersinnn inşşşş :)
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
mutlu yıllar tuğbacım
senin için herşeyin en iyisini diliyorum:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst