İyi ki doğdun Tubiş
)
Geçen gün Tuğçenin doğum gününde dikkatimi çekti. Taziye, tebrik ve kutlamalar coşkulu bir şekilde günlerce sürüp gitti ::koop::
Az öncede msn i açtığımda birisinin kişisel iletisi dikkatimi çekti. Meğer o birisinin yarın doğum günüymüş ::sas::
Kişisel iletiye ilan vermiş. Ben de görmemezlikten gelemedim. Bu çam sakızı çoban armağanı,
bu ufacık tefecik topiği hediye olarak kabul ederse, doğum gününü şimdiden kutlamaya başlayalım istedim ::sefereee
Evet arkadaşlar Tubiş diyorum, Tuğba diyorum, Antalyalı diyorum, Eczacı diyorum, Transalpci diyorum :

embe::
Şimdi de sana sesleniyorum Tuğbacım canımcım; sevdiklerinle beraber nice mutlu yıllara ::melek02:
İlk başta ailen için, sonra Okan için ve sonra da bizim için, iyi ki doğdun, iyi ki varsın ::149::
Doğum günün kutlu olsun ::wish::::wish::::wish::::wish::