- Katılım
- 5 Eyl 2005
- Mesajlar
- 544
Hoşgeldin sevgili Durmustit davranışınız için ikinizede çok teşekkür ediyorum.
Daha önce sormuştum vergi dairesi sorumlulugundaymış. Ödemediğin araç satışında temiz kağıdı alırken ortaya çıkarmış. Satışın gerçekleşmesi için ödemen gerekirmiş.
Ben geçen hafta Ocak-Temmuz 2 sini birden ödedim. 27 YTL + 31 YTL . Hiçbir eksiğim kalmadı içim rahat.
ilnapoli' Alıntı:yoksa vergi ödememem vergi dairesinin sorumluluğu altında mı? siz belge kontrollerini sırasında sadece muayene, ruhsat, trafik sigortası ve ehiliyete bakmakla mı sorumlusunuz?
Daha önce sormuştum vergi dairesi sorumlulugundaymış. Ödemediğin araç satışında temiz kağıdı alırken ortaya çıkarmış. Satışın gerçekleşmesi için ödemen gerekirmiş.
Ben geçen hafta Ocak-Temmuz 2 sini birden ödedim. 27 YTL + 31 YTL . Hiçbir eksiğim kalmadı içim rahat.