Suzuki Suzuki GSF Bandit 600/650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Bir arkadaşın gsx 600f'nin camı filmliydi. Yer yer filmler kalmıştı.Açıkcası pek hoş bir görüntü degildi.

Bu arada yağ tercihleriniz ve nedenlerini neler ?
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
gökhan ben kesinlikle ipone 10-50 full katanayı öneriyorum. bir kerede olsa filtreyle birlikte değiştir ve dene.

bundan önce motoru ilk aldığımda motul 15-50 koymuştum bir farkını görmemiştim. fakat iponeyi ne zman koydum tek kelimeyle çalışma sesi değişti. benim motor sewdi diyelim. bir arkadasımdada 650 bandit var oda aynı şekilde ipone koydu çalıştırdık 15-20 dk sonra aynı şekilde onunda sesi azaldı vites geçişleri yağ gibi oldu. demekki bu motora ipone çok iyi gelyormuş onu anladım. bir kere de olsa deneyin derim.
 
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
139
arkadaşlar 2004model 43000 km deki bir bandit duzenli bakimlari yapilmssa bir sikinti cikarir mi? cbr 600 den sonra cok zayif kalir mi? karburatorlu olmasinin avantaji var midir yok mudur? bir deposu kaca dolar, kac km gider?
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
arkadaşlar 2004model 43000 km deki bir bandit duzenli bakimlari yapilmssa bir sikinti cikarir mi? cbr 600 den sonra cok zayif kalir mi? karburatorlu olmasinin avantaji var midir yok mudur? bir deposu kaca dolar, kac km gider?

düzenli bakımı yapılmışsa 70 bin gibi bir egzantirik zinciri değiştirirsin devam edersin.
77.5 bg 60 nm 200 kg alet. ne kadar iyi olabilirse o kadar iyi olur.
karburatorlu olmasının hiçbir eksi yanını görmedim. sabah ilk çalıştırmada dahil TEK marşta çalışıyor. sonrası zaten enjeksiyonludan farkı yok. avantajı desen enjeksiyonlu gibi karmaşık değildir. bakımı kolaydır ve maaliyet olarak daha ucuzdur.
geçtiğimiz sayfalarda yakıt ile ilgili goruşümü yayınladım. orayı okursan açıklayıcı olur.
 
Katılım
27 Ocak 2010
Mesajlar
8
Bandit sevenlere selamlar. Ben İzmir den Emre. Bandit 650s kullanıyorum. Aslında bundan uzun zaman önce siteye üye olmuştum ancak çeşitli motorlar (honda cbf 150, bmw f650 gs, Vstrom, bandit 650s son olarak da 650s ABS) kullandım ve kullanmaya devam ediyorum. Bana, tarzıma uygun olduğunu, üzerinde kendimi iyi hissettiğim ve sürmek için heyecanlandığım motosikleti bulduğumu düşünüyorum. Bandit kullanmak bir ayrıcalıktır bana göre. Tekrar selamlar...
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
merhaba arkadaşlar. Öncelikle ben yusuf. uzun zamandır bu forumlardayım ama malum mali kriz nedeni ile motorlarımın hepsini sattım ama nedense bu dört silindir motorları bırakamıyorum... Şimdi int. bir ilan gördüm fiyatı uygun geldi ama sizede sormak istedim. GSF 600 N 1998 model, kaç km olduğu bilinmiyor ama motor saat gibi çalışıyor gördüm. şasede sorun yok. yaşına göre çok diri duruyor sizce alsam pişman olurmuyum. buda ilanı...

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...l-sahibinden-satilik-red-devil-64897223/detay
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
Bandit sevenlere selamlar. Ben İzmir den Emre. Bandit 650s kullanıyorum. Aslında bundan uzun zaman önce siteye üye olmuştum ancak çeşitli motorlar (honda cbf 150, bmw f650 gs, Vstrom, bandit 650s son olarak da 650s ABS) kullandım ve kullanmaya devam ediyorum. Bana, tarzıma uygun olduğunu, üzerinde kendimi iyi hissettiğim ve sürmek için heyecanlandığım motosikleti bulduğumu düşünüyorum. Bandit kullanmak bir ayrıcalıktır bana göre. Tekrar selamlar...

Hoşgeldin emre :)

merhaba arkadaşlar. Öncelikle ben yusuf. uzun zamandır bu forumlardayım ama malum mali kriz nedeni ile motorlarımın hepsini sattım ama nedense bu dört silindir motorları bırakamıyorum... Şimdi int. bir ilan gördüm fiyatı uygun geldi ama sizede sormak istedim. GSF 600 N 1998 model, kaç km olduğu bilinmiyor ama motor saat gibi çalışıyor gördüm. şasede sorun yok. yaşına göre çok diri duruyor sizce alsam pişman olurmuyum. buda ilanı...

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...l-sahibinden-satilik-red-devil-64897223/detay

4 silindir oldugu için motor konusnda soruun çıkartırsa üzebilir çünkü suzuki olduğu için parçası yinede pahalı. ama parça sıkıntın olmaz bunu biliyorum.
 
Katılım
30 Ara 2010
Mesajlar
72
Merhaba abilerim arkadaşlarım ben istanbulda yaşıyorum :D Malum motor aşkı 20 yaşında iyice sardı beni :D Ne motor alacağım diye netlerde dolaşıp duruyordum japonları hiç sevmem ama sahibindende suzukilere bir bakayım dedim(çok güvendiğim bir abim suzuki ustasıdır boldor ahmet onun sayesinde güven duydum suzukiye) 10 lira bütçem vardı ve gsf600s ler de tam benim bütçeme göreydi.Monster istiyordum ama yedek parça fiyatlarını görünce aşırı ürktüm bir benzin deposu 2500 euro :O Neyse araştırmaya başladım ve bu forumda bu topiği buldum ve sanırım yaz sonu gibi bir gsf600s alacağım Allah izin verirse :) Şöyle bir sorum var malum sezon kış motor fiyatları biraz düşük.Yaz zamanları şuan 10 lira olan bir makineye 10 lira nakit versem alabilirmiyim ? Dolu bir makine var 2004 çok hoşuma gitti doğrusu kaçırmakta istemiyorum o zamana kadar satılmazsa tabi :)

---------- Post added at 05:38 ---------- Previous post was at 04:29 ----------

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-suzuki-sahibinden-temiz-bandit-s-54664835/detay Eğer bu gsf nin sahibi buradaysa ona sesleniyorum eğer nakit sorunumu giderebilirsem Allahın izniyle yaz sonu gibi makinenizi görmeye geleceğim umarım satılmaz o zamana kadar :p :)
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
Merhaba abilerim arkadaşlarım ben istanbulda yaşıyorum :D Malum motor aşkı 20 yaşında iyice sardı beni :D Ne motor alacağım diye netlerde dolaşıp duruyordum japonları hiç sevmem ama sahibindende suzukilere bir bakayım dedim(çok güvendiğim bir abim suzuki ustasıdır boldor ahmet onun sayesinde güven duydum suzukiye) 10 lira bütçem vardı ve gsf600s ler de tam benim bütçeme göreydi.Monster istiyordum ama yedek parça fiyatlarını görünce aşırı ürktüm bir benzin deposu 2500 euro :O Neyse araştırmaya başladım ve bu forumda bu topiği buldum ve sanırım yaz sonu gibi bir gsf600s alacağım Allah izin verirse :) Şöyle bir sorum var malum sezon kış motor fiyatları biraz düşük.Yaz zamanları şuan 10 lira olan bir makineye 10 lira nakit versem alabilirmiyim ? Dolu bir makine var 2004 çok hoşuma gitti doğrusu kaçırmakta istemiyorum o zamana kadar satılmazsa tabi :)

---------- Post added at 05:38 ---------- Previous post was at 04:29 ----------

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-suzuki-sahibinden-temiz-bandit-s-54664835/detay Eğer bu gsf nin sahibi buradaysa ona sesleniyorum eğer nakit sorunumu giderebilirsem Allahın izniyle yaz sonu gibi makinenizi görmeye geleceğim umarım satılmaz o zamana kadar :p :)

eski mercekli olan kasalarını tabiki bulabilirsin yalnız kışın motorun pazarlıgını yaparken satıcı biraz daha esnek oluyor. çünkü kışın 10 kişiden 2 si motor arıyorsa yazın b sayı 7-8 lere cıkıyor. tabiki talep oluncada ülkemizde malı dşük fiyata alamazsın. fakat doğru bir seçim yapmışın hayırlısı olsun şimdiden.
 
Katılım
30 Ara 2010
Mesajlar
72
Mercekli kasalar 600cc seri sanırım 650 istemiyorum zaten 600 ü daha çok beğendim :) Bakalım kısmet artık kesin karar verdim artık super tenereyi sattıktan sonra gsf almaya teşekkür ederim
 
Katılım
21 Ağu 2011
Mesajlar
70
selam arkadaşlar banditlerinizdeki lastikler hangi marka mode. değişim zamanı geldi benimkinin. üzerinde metzeler roadtec z6 var. aklımda da dunlop Q2 veya brıdgestone bt020 var fiyatları metzelere göre uygun siz ne tavsiye edersiniz.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
selam arkadaşlar banditlerinizdeki lastikler hangi marka mode. değişim zamanı geldi benimkinin. üzerinde metzeler roadtec z6 var. aklımda da dunlop Q2 veya brıdgestone bt020 var fiyatları metzelere göre uygun siz ne tavsiye edersiniz.

ne kadara buldun metzeler M5 i? michelinde %20 indirim var ve metzelerde M5 var su anda mtrumda tavsiye ederim. fakat michelin dusunursen pilot road 3 ü öneririm. gerekten guzel lastikler. izmirde M5 i çiftini 700 tlye alabiliyorsun :)
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Acaba Pilot road 3'deki bu sorun nekadar ne durumda?
http://www.youtube.com/watch?v=Xvhxj1Gzjjo&feature=related
[yt]Xvhxj1Gzjjo&feature[/yt]

Bende lastik alma arifesindeyim ve 3 model arasında kaldım.

pirelli angel
metzeler m5
michelin pilot road 3

Sürüşün % 70'i akşam/gece vakitleri oluyor bu nedenle soguk asfaltta yolu iyi tutacak bir lastik lazım. Bandit sahipleri genelde angel tercih ediyor hatta bikepics sitesinden baktım orda da angel takanlar olmuş. Konuştuklarım genelde soguk ve ıslak koşullardaki performansı için tercih ettiklerini söylüyor. Tabi diger ss lastiklerine göre uzun ömrünün olmasıda büyük bir artı fakat arada estiginde viraj yapılırken perfromansı nasıl o konuda net cevap alamadım.

Benim açımdam lastikte aradıgın özellikler;

Soguk havalarda iyi yol tutuşu, uzun kullanım ömrü( normal kullanımda 15.000 km civarı) ve arada estiginde viraj yaparken bana asfaltı öptürmeyecek :)

Kriter bunlar olunca açıkcası biraz çelişki oluyor. Çünkü uzun lastik ömrü hamurun birazda sertligiyle ilgili. E lastik sert olunca bu sefer yol tutuşundan fedakarlıklar başlıyor.

Aslında kafamı karıştıran m5 ve diger touring lastikleri oluyor. M5 viraj çalışmak için ideal bir lastik gibi görünüyor. Yani diger touring lastiklere bakıldıgında m5'in yanaklarının yol tutuşu konusunda digerlerinden daha iyi oldugunu düşünüyorum fakat beni tedirdgin eden lastik ömrü. Tabiki lastigin ortası sert. Buda lastiginin ömrünü uzatır ama nekadar?


Araştırmaya devam...
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
bunların hepsi hamur kalitesi olarak birbirine denk ürünler. ayıran nokta michelinde kılcal kanallar olması yağmurda yol tutusu konusunda büyük bir artı. eğer kışın yagmurda binerim derlerse michlin road 3 doğru bir tercih olur. ama yazın viraj yapayım kuru yolda kullanıcam denirse M5 benm için daha dogru bir tercih olurdu. Pirelliye o kadar para vermeye hiç gerek yok.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Yagmura yakalandıgım zamanlar olur ama bu tabiki çok nadir bir durum. Kaldıki yagmur başladıgında gerek görüşün düşmesi gerek yol şartlarının olumsuzlugu nedeniyle zaten hızı düşürüp daha defansif bir sürüş tercih ediliyor. Benim olayım yagmurdan çok soguk havalardaki performansı ve lastik ömrüydü. Kuru zemindeki performansı nedeniyle sanırım m5'i tercih edecegim. Bu arada dogan sende m5 oldugun yazmışın. Bu M5'lerin ömrü konusunda neler söyleyebilirsin. Normal kullanımda 15.000 km civarını görür mü?
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
gökhan benim lastik geçen sene şubat ayında takılmış, takıldıgından beri 10 bin km oldu belkide biraz geçti fakat hala pamuk gibi bu sezonu rahat geçirir. ki ben çok viraj yapmadıgım için genelde hep ortası eskiyor ve ortası bile şu anda gayet düzgün. ısındıktan sonra yolu bıraktıgını virajda hiç yşamadım ama dediğim gibi deli gibi viraj yapan biri değilim. eğer spin attırılmazsa ve bu 15bin kmyi 2 yıl içinde yapılırsa götürür. tavsiyem 2012 yılının lastiğini iste özellikle. eğer ellerinde 2011 var oldugunu soylerlerse alma. 2012yi bekle derim ben.

m5in yağmur performansını sorarsan hiçbir bilgim yok çnkü daha yağmurda motoru hiç cıkartmadım.:)

pirelliyi dediğim gibi direk ele fiyatından ötürü. pilot road 3 genellikle kış ayları için ürtilmiş bir lastik. M5ler izmirde çifti 700 tl pilot road 3ler ise 800 tl. aralarındaki tek fark desenleri. yinede karar senin.
 
Katılım
21 Ağu 2011
Mesajlar
70
sizin banditlerin de arka lastik ebatı 160lıkmı benimki orjinali 160 ama takılı olan 170 yine 170lik alasım varda bir sorun teşkil etmez değilmi
bu arada motoru cumartesi bakıma verdim yüklü bir masraf çıkaracak gibi.egzantrik zinciri debriyaj balata arka disk balata,sol ayna,buji yağ derken yedek parça kullanımında orjinalmi tercih ediyorsunuz yoksa kaliteli bir yan sanayi. orjinal parçalarda suzukiye fiyat sorduk cevap bekleniyorda
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst