Suzuki Suzuki GSF Bandit 600/650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Mar 2011
Mesajlar
374
yaa arkadaşlar zordayım acil parçalar lazım...suzuki bandit 600s 2001 model

takım sekman 62,5
takım sibop lastiği
takım conta
yağ filitresi

nereden bulabilirim? bir yardımcı olabilirseniz çok sevinirim..
 
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
430
İstanbul'da Suzuki Hedef motor var. Orada çalışan Recep usta yardımcı olur.
 
Katılım
4 Mar 2011
Mesajlar
374
http://www.bikebandit.com/2001-suzuki-gsf600sk-bandit/o/m6139

2001 modeli seçtim.İncele istersen. Yok yok gibi görünüyor:)

adamlar türkiye'ye direk satış yapmıyolarmış:pr: ama bir şirket önerdi onun vasitası ile gönderebilirlermiş.. cevaplar için teşekkürler

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:53 ----------

İstanbul'da Suzuki Hedef motor var. Orada çalışan Recep usta yardımcı olur.

ömer cevabın için teşekkürler, abi bi adres bi telefon nosu yazsaydın daha makbule geçerdi :D:p
 
Katılım
8 Eyl 2005
Mesajlar
788
Bende sana Kartal/Altan motoru öneririm.Ama telefonla sormandan ziyade gitmen daha faydalı olur.Tel:0 216 306 23 19.Taner Usta yardımcı olur diye düşünüyorum.
Parçalar için de
www.justbandits.com
www.bikebandit.com da bulabilirsin.
Şayet buralarda bulamazsan bana parça kodlarını ver,yardımcı olmak isterim arkadaşım.
 
Katılım
4 Mar 2011
Mesajlar
374
Bende sana Kartal/Altan motoru öneririm.Ama telefonla sormandan ziyade gitmen daha faydalı olur.Tel:0 216 306 23 19.Taner Usta yardımcı olur diye düşünüyorum.
Parçalar için de
www.justbandits.com
www.bikebandit.com da bulabilirsin.
Şayet buralarda bulamazsan bana parça kodlarını ver,yardımcı olmak isterim arkadaşım.

evet bende bugün mail ile altan motorla irtibata geçtim, bazı parçalar onlarında elinde yokmuş, 25 güne kadar getirtebilirmiş. işten dolayı uğrayamadım , gidip görüşücem teşekkürler. birde parçaların kodlarını bilmiyorum. hatta isimlerini bile yeni öğreniyorum. :)
 
Katılım
8 Eyl 2005
Mesajlar
788
Benimkisi 26.000 km de.
Emre,o parçaların kod numaralarını bana öğrenebilir misin,ben geçtiğimiz günlerde,debriyaj merkezi getirttim,ondan evvel de gaz teli getirmiştim gene.
ikiside tamamen orjinal suzuki parçaları kesinlikle uzakdoğu yapımı değil.
Amerikada da bir iki site var,Tr ye gönderim yapan.25 günde geliyorsa sorun değil.
 
Katılım
4 Mar 2011
Mesajlar
374
Katılım
2 Mar 2011
Mesajlar
73
çok güzel motor seçmişsin ilk motorun olması biraz düşündürücü gibi:p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:39 ----------



kusura bakmayın mesajı görmemişim, motor 48.000 km de.

İyi bir eğitim aldıktan sonra ve sınırlarını bildikten sonra bence pek düşündürücü değil.
Çok fazla motosiklet çeşidi var, belki her gün fırsat motorları kaçırıyorum.
Düşünerek daha fazla zaman kaybetmek istemiyorum, bir motor alıp kazasız-belasız uzun süre binmek istiyorum.
 
Katılım
4 Mar 2011
Mesajlar
374
Benimkisi 26.000 km de.
Emre,o parçaların kod numaralarını bana öğrenebilir misin,ben geçtiğimiz günlerde,debriyaj merkezi getirttim,ondan evvel de gaz teli getirmiştim gene.
ikiside tamamen orjinal suzuki parçaları kesinlikle uzakdoğu yapımı değil.
Amerikada da bir iki site var,Tr ye gönderim yapan.25 günde geliyorsa sorun değil.

sen de kusura bakma mesajı görmemişim, kodlarını ben de bilmiyorum. şuanda serviste parçaları bulduk onları satın alıcaz aslında yuvacık festivaline banditle goelmeyi planlıyordum maalesef yetişmicek gibi. bundan sonraki festivallere artık:p
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
arkadaşlar gsf 650 bandit s in vergisi 1000 cclik vergimi yoksa 600 cc sınıfına mı giriyor?
 
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
139
bugun itibaryle tamamen sans eseri 2001 cbr 600 f almis bulunmaktayim. 2000 model ustu bandit bakınırken vazcayıp(malum kafa grenaji istemiyorum) bir 2005 bir gs500 ü gozume kestirdim onunda ciddi birkac kusuru ortaya cikinca bu senede motor almaktan vazgecmek uzereyken cok uygun bir fiyata full grenajli:D bir cbr nin hop ustunde binerken buluverdim kendimi.simdi kara kara dusunuyorum bunun grenajlarini nasil soksem diye:(...
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
bugun itibaryle tamamen sans eseri 2001 cbr 600 f almis bulunmaktayim. 2000 model ustu bandit bakınırken vazcayıp(malum kafa grenaji istemiyorum) bir 2005 bir gs500 ü gozume kestirdim onunda ciddi birkac kusuru ortaya cikinca bu senede motor almaktan vazgecmek uzereyken cok uygun bir fiyata full grenajli:D bir cbr nin hop ustunde binerken buluverdim kendimi.simdi kara kara dusunuyorum bunun grenajlarini nasil soksem diye:(...

hayırlısı olsun, keşke kafa grenajlı bandit alsaydın o zman :) olsun artık cbr da guzel motor kazasız belasız.
 
Katılım
21 Ağu 2011
Mesajlar
70
banditlerin orjinal sinyalleri ne kadar bilen varmı. yada küçük led sinyaller kullanan varmı. orjinalleri çok dışa doğru taşmış gibi duruyor değiştirmek istiyorumda.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst