Suzuki Suzuki GSF Bandit 600/650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
443
ıyı gunler arkadaslar motosıkletımı bugun sattım pazartesı noter ıslemlerını halledıcez motorumla son 2 gunum :) aklımda fazer 6 bandıt s gıbı motosıkletler var.
ama suanda 2003 model sarı renklı bır bandıt s almak uzereyım fakat aklımda bı kac soru var cevaplayabılırsenız cok mutlu olurum..motosıklette performans egsozu mevcut. 60bın km de. lastıklerı bıtık. zıncırı bıtmek uzere . contaları ve egzantrık zıncırı de degısebılır. aydınlatma sıstemı elden gecıcek.fren balatası ve deprıyaj balatası hakkında bılgım yok ıdare edermı bılmıyorum.
kesınlıkle degısıcegınden emın oldugum parcaları.
1 takım lastık.700 800 tl cıvarında
zıncır dıslı takımı fıyatı nedır ?
yag kac lıtre koymalıyız ? lıtresı 25 30 tl
yag ve hava fıltresı fıyatı nedır ?

ben motoru aldıktan sonra baktırıp degısııp degısmeyecegını gorecegım parcalar.
deprıyaj ve fren balataları.
egzantrık zıncırı ve conta takımı

degısıcek olursa malıyetı ne olur ? sızce 8 bın tl bu motosıklet ıcın uygun mu ? masraflar dusunuldugunde fıyat yuksek mı olur ?
tesekkur ederım
 
Katılım
21 Ağu 2011
Mesajlar
70
motor biraz hor kullanılmış gibi. bende 4 ay önce aldım 2003 model siyah bandit. 50bindeydi sol ayna ile debriyaj maneti hasarlıydı başka bir sıkıntısı yokdu. 9bin liraya aldım. eksikleri çok olan böyle bir motoru alacağına daha temiz motorlara bak bence. bu motor sana semeriyle 40 a patlar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:11 ----------

bide bana 2003 bandit s sol ayna lazım nerden bulabilirim bilgisi olan varsa cevap yazabilirmi.
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
443
motor biraz hor kullanılmış gibi. bende 4 ay önce aldım 2003 model siyah bandit. 50bindeydi sol ayna ile debriyaj maneti hasarlıydı başka bir sıkıntısı yokdu. 9bin liraya aldım. eksikleri çok olan böyle bir motoru alacağına daha temiz motorlara bak bence. bu motor sana semeriyle 40 a patlar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:11 ----------

bide bana 2003 bandit s sol ayna lazım nerden bulabilirim bilgisi olan varsa cevap yazabilirmi.

teşekkür ederim
 
Katılım
21 Ağu 2011
Mesajlar
70
sizin banditlerin yakıt tüketimi nasıl. geçenlerde bayram izni için antepden mersine gittim. otobanda ilk 200kmde full çanta ve artçılı hız 120 140 ortalam tüketim 5,6/100km tüketti.genele döktüğümde 1360km yool yapmışım git gel.yaklaşık 900 km otoban diğerlei şehir içi, 86 lt benzim kullanmışım. bunuda hesaplarsak yaklaşık6,4/100km çıkıyor. max.hız 160km/h. sizin motorların değerleri nasıl.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
650 bandit ile yan heybeler dolu arka çanta dolu 2 kişi seyir hızı 100-110 otobanda, 4,6 lt değer yakaladım. tek kisi yüksüz olsam ve sabit 90 ile gitsem bu değer çok çok fazla düşeceğinden eminim.

2. deneme ise izmir çeşme arası min 170 km sürat max 225 km sürat ile yüksek hızda kullanım sonucu 2 kişi eşya ile 100 kmde 7.6 lt değer yakaladım. sanırım bundan fazlada yakamaz.

3. denemem ş.içinde kullanımda tek kişi dur kalk, akan trafik vs karışık kullanımda 5.1 lt ile 6.2 lt arası değerlerde değişiyor. ( ne kadar yogun trafik, ne kadar yuksek devir agresif kullanım, 2 kişi tek kişi vs.)

bunlar bizzat kendi testim olup tamamen benim motorumun yakışı bu şekildedir.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Arkadaşlar bandit 1200S'in (2001) yakıt tüketimi hakkında bilgisi olan var mı?
 
Katılım
21 Ağu 2011
Mesajlar
70
bandit 1200 s ile 600s kasaları aynımı. bir farklılık varmı.1200e olan ayna 600ede uyarmı. bide banditinizin sinyallerinden memnunumusunuz,ben değilim de. çok dışa doğru geçenlerde park ederken bir araca dokandırdım kırdım. bende küçük ledli sinyllerden almaya karar verdim aranızda kullanan varmı ledli sinyal.
 
Katılım
21 Ağu 2011
Mesajlar
70
arkadaşlar zinicr dişli takımı almak istiyorum sanırsam d.i.d. iyi. nerden bulabilirim fiyatları ne kadardır. yardımcı olabilecek varmı.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
hımm benim motor gsf 650 2005 model uyarmı ki? o-ring mi x-ring mi zinciri?
 
Katılım
17 Kas 2010
Mesajlar
96
hımm benim motor gsf 650 2005 model uyarmı ki? o-ring mi x-ring mi zinciri?

http://www.louis.de/_3027bd203c28fa...?topic=artnr_gr&artnr_gr=100411&typ_id=WVB5/S
http://www.louis.de/_3027bd203c28fa...ikedb&anzeige=0&CONTENT=technik&typ_id=WVB5/S

o-ring ya da x ring kullanabilirsin..

DID X-RING GSF600/650 (112/15/47)


Dikkat Yukarıdaki A.B.S li Olmayan verizyonudur.

Bu Zinciri kullandim.Bandit im variken(MODELL 2005)

Tavsi ederim.

http://www.louis.de/_3027bd203c28fa...opic=artnr_gr&artnr_gr=10041200&typ_id=WVB5/S

Bu´A.B.S Li Icin olanı 116/15/47

Regina Markasını bir çok Alman formunda okudum Pek tavsi etmiyorlar..

Almak sitersen buradan yardımcı olmaya çalışırım...
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
benim motorda abs yok 2005 model. hangsi uyar? zincir ölçüsü ndir? türkiyedeki bir sitedn link vrirmisiniz?
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Sanırım yok.:)

Arkadaşlar bandit 600s ile 1200s'in kafa gerenajı aynı mı, bilgisi olan var mı?
 
Katılım
21 Ağu 2011
Mesajlar
70
Sanırım yok.:)

Arkadaşlar bandit 600s ile 1200s'in kafa gerenajı aynı mı, bilgisi olan var mı?
bu soruyu bende sormuşdum cevap veren olmadı. sanırsam aynı. bendede 600s var. banada ayna lazım acaba 1200ün aynaları uyrmı diye araştırmışdım. 1200 le 600ün kasası sanki aynı gibi.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
benim motorla 1200 lüğün şasesi aynı, büyük ihtimal kafa grenajıda aynıdır. tek farkı motoru başka herşeyiyle aynı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst