- Katılım
- 22 Nis 2009
- Mesajlar
- 443
ıyı gunler arkadaslar motosıkletımı bugun sattım pazartesı noter ıslemlerını halledıcez motorumla son 2 gunum
aklımda fazer 6 bandıt s gıbı motosıkletler var.
ama suanda 2003 model sarı renklı bır bandıt s almak uzereyım fakat aklımda bı kac soru var cevaplayabılırsenız cok mutlu olurum..motosıklette performans egsozu mevcut. 60bın km de. lastıklerı bıtık. zıncırı bıtmek uzere . contaları ve egzantrık zıncırı de degısebılır. aydınlatma sıstemı elden gecıcek.fren balatası ve deprıyaj balatası hakkında bılgım yok ıdare edermı bılmıyorum.
kesınlıkle degısıcegınden emın oldugum parcaları.
1 takım lastık.700 800 tl cıvarında
zıncır dıslı takımı fıyatı nedır ?
yag kac lıtre koymalıyız ? lıtresı 25 30 tl
yag ve hava fıltresı fıyatı nedır ?
ben motoru aldıktan sonra baktırıp degısııp degısmeyecegını gorecegım parcalar.
deprıyaj ve fren balataları.
egzantrık zıncırı ve conta takımı
degısıcek olursa malıyetı ne olur ? sızce 8 bın tl bu motosıklet ıcın uygun mu ? masraflar dusunuldugunde fıyat yuksek mı olur ?
tesekkur ederım
ama suanda 2003 model sarı renklı bır bandıt s almak uzereyım fakat aklımda bı kac soru var cevaplayabılırsenız cok mutlu olurum..motosıklette performans egsozu mevcut. 60bın km de. lastıklerı bıtık. zıncırı bıtmek uzere . contaları ve egzantrık zıncırı de degısebılır. aydınlatma sıstemı elden gecıcek.fren balatası ve deprıyaj balatası hakkında bılgım yok ıdare edermı bılmıyorum.
kesınlıkle degısıcegınden emın oldugum parcaları.
1 takım lastık.700 800 tl cıvarında
zıncır dıslı takımı fıyatı nedır ?
yag kac lıtre koymalıyız ? lıtresı 25 30 tl
yag ve hava fıltresı fıyatı nedır ?
ben motoru aldıktan sonra baktırıp degısııp degısmeyecegını gorecegım parcalar.
deprıyaj ve fren balataları.
egzantrık zıncırı ve conta takımı
degısıcek olursa malıyetı ne olur ? sızce 8 bın tl bu motosıklet ıcın uygun mu ? masraflar dusunuldugunde fıyat yuksek mı olur ?
tesekkur ederım