arkadaşlar 2004model 43000 km deki bir bandit duzenli bakimlari yapilmssa bir sikinti cikarir mi? cbr 600 den sonra cok zayif kalir mi? karburatorlu olmasinin avantaji var midir yok mudur? bir deposu kaca dolar, kac km gider?
Bandit sevenlere selamlar. Ben İzmir den Emre. Bandit 650s kullanıyorum. Aslında bundan uzun zaman önce siteye üye olmuştum ancak çeşitli motorlar (honda cbf 150, bmw f650 gs, Vstrom, bandit 650s son olarak da 650s ABS) kullandım ve kullanmaya devam ediyorum. Bana, tarzıma uygun olduğunu, üzerinde kendimi iyi hissettiğim ve sürmek için heyecanlandığım motosikleti bulduğumu düşünüyorum. Bandit kullanmak bir ayrıcalıktır bana göre. Tekrar selamlar...
merhaba arkadaşlar. Öncelikle ben yusuf. uzun zamandır bu forumlardayım ama malum mali kriz nedeni ile motorlarımın hepsini sattım ama nedense bu dört silindir motorları bırakamıyorum... Şimdi int. bir ilan gördüm fiyatı uygun geldi ama sizede sormak istedim. GSF 600 N 1998 model, kaç km olduğu bilinmiyor ama motor saat gibi çalışıyor gördüm. şasede sorun yok. yaşına göre çok diri duruyor sizce alsam pişman olurmuyum. buda ilanı...
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...l-sahibinden-satilik-red-devil-64897223/detay
Merhaba abilerim arkadaşlarım ben istanbulda yaşıyorumMalum motor aşkı 20 yaşında iyice sardı beni
Ne motor alacağım diye netlerde dolaşıp duruyordum japonları hiç sevmem ama sahibindende suzukilere bir bakayım dedim(çok güvendiğim bir abim suzuki ustasıdır boldor ahmet onun sayesinde güven duydum suzukiye) 10 lira bütçem vardı ve gsf600s ler de tam benim bütçeme göreydi.Monster istiyordum ama yedek parça fiyatlarını görünce aşırı ürktüm bir benzin deposu 2500 euro :O Neyse araştırmaya başladım ve bu forumda bu topiği buldum ve sanırım yaz sonu gibi bir gsf600s alacağım Allah izin verirse
Şöyle bir sorum var malum sezon kış motor fiyatları biraz düşük.Yaz zamanları şuan 10 lira olan bir makineye 10 lira nakit versem alabilirmiyim ? Dolu bir makine var 2004 çok hoşuma gitti doğrusu kaçırmakta istemiyorum o zamana kadar satılmazsa tabi
---------- Post added at 05:38 ---------- Previous post was at 04:29 ----------
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-suzuki-sahibinden-temiz-bandit-s-54664835/detay Eğer bu gsf nin sahibi buradaysa ona sesleniyorum eğer nakit sorunumu giderebilirsem Allahın izniyle yaz sonu gibi makinenizi görmeye geleceğim umarım satılmaz o zamana kadar![]()
![]()
selam arkadaşlar banditlerinizdeki lastikler hangi marka mode. değişim zamanı geldi benimkinin. üzerinde metzeler roadtec z6 var. aklımda da dunlop Q2 veya brıdgestone bt020 var fiyatları metzelere göre uygun siz ne tavsiye edersiniz.