1 hafta Olucak heralde Ancak Bitirebildim..
Öncelikle Herkeze Merhabalar..
Formu baştan okuyana kadar herbirinizi çok samimi muhabet ettigim insanlar gibi görmeye başladım
Ve guzel faydalı bilgilerde aldım..
Gs500 ü nerden buldum?
500 Sınıfında ybrden Sonra geçicegim bi makine arıyordum Cbf500 derken O paraya deger gibimi degmez gbimi derken Bi komşum er-5 aldı
yaw er-5 diye arastrırkende Suzukiyi Bulmammı..
dedimki Yok abi Z motorla Kawa ile ugrasamam
hem Brazcık Takoz gibide Gelmedi degil..
Hemen planlarımıda hazırladım Motosikletimin Ybr nin İlanınıda Verdimm..
Şu an o kadar nakitim olmadıgı için mart Nisan Gibi En geç mayıs gibi inş. almayı planlıyorum..
amma velakinn..
Benim hoşumada 2004 ve sonrası yane Şase ve cantlar Siyah olanı Hoşuma gitti....
Nedenn ki 2001 2002 2003 te aynı sadece şase öle yok abi Kanım ona ısındı işde..

Valla gereken akla gelicek her soruyada Deginmişiniz hepsinide aldım okudum..
hepinizden allah razı olsun..
essege mi neydi bi abimiz vardı onun yazdıklarınıda zevkle ilgi ile okudum Çnkü onunda dedigi gbi Z750 Gsr600 gbi makinelere binmiş biri Gs500 Diyor begeniyor kullanıyor.. Mmmm.. Bana begenmemek Düşermi Hele bide Kıçı kırık Ybr 125ten sonra.. ama o kadarda ezmemek lazım 125 Yavru bile ne işimi gördü yakıtta benim için çok şey demek Çok gezerim çnkü

benden Bu kadar abilerim Ustalarım Gerisi sizde Makineler sizde Bide şu Aleti kullanma Fırsatım olsa...
Nyse alınca İnş..
Herkez kendine çok iyi baksın
Allah sizi kazadan beladan korusun..