Suzuki Suzuki GS500 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Haz 2008
Mesajlar
11
gs500 canavarımı satıyorum.motorumun mekanık te en ufak sorun yoktur en ufak sıbop sesı duyamazsınız.ve performansı mukemmeldır.ırıdıum bujı,sarı renk o-rınglı yarıs zıncırı,castrol1 racıng yag,on fren balataları bu saydıklarım 2 ay once degıstı.senkron ayar karburator temızlıgı aynı zamanda.
ART egzaust mukemmmel seste.arka lastık kalın.
motorumun eksileri şunlardır:eek:n amortısor kecelerını orjınalını bulamamıstım amortısor kecesı degısecek,on fren ayar ıstıyo,arka kuyrugun ustundekı artçı tutunma demırı kaynak yapılması gerekıyo,dizlik mafsalındakı metal deponun boyasını çizdıgınden istege baglı depo boyanabılır.
sahıbınden com da turuncu gs500 adres ıstanbul kocamustafapasa.
motorun artıları eksılerı bunlardır.
kaza yapan bırcok arkadasım oldugu ıcın motorculugu bırakmayı deneyecegım.bu yuzden emsal degerlerde bı oto ıle takas yapmayı dusunuyorum.belkı 500cc bır en500 gıbı bır chopper da dusunebılırım.kısa bır sure ıcın en son fıyat 3850 ytl dır.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
ırmakGS500


Motorun satışında sana hayırlı olsun. alana da uğurlu ve kadimli olsun.

Arkadaşlar normal kullanımda şehiriçi yakıt tüketimi değeriniz nedir?
 
Katılım
25 Mar 2008
Mesajlar
527
gs500 canavarımı satıyorum.motorumun mekanık te en ufak sorun yoktur en ufak sıbop sesı duyamazsınız.ve performansı mukemmeldır.ırıdıum bujı,sarı renk o-rınglı yarıs zıncırı,castrol1 racıng yag,on fren balataları bu saydıklarım 2 ay once degıstı.senkron ayar karburator temızlıgı aynı zamanda.
ART egzaust mukemmmel seste.arka lastık kalın.
motorumun eksileri şunlardır:eek:n amortısor kecelerını orjınalını bulamamıstım amortısor kecesı degısecek,on fren ayar ıstıyo,arka kuyrugun ustundekı artçı tutunma demırı kaynak yapılması gerekıyo,dizlik mafsalındakı metal deponun boyasını çizdıgınden istege baglı depo boyanabılır.
sahıbınden com da turuncu gs500 adres ıstanbul kocamustafapasa.
motorun artıları eksılerı bunlardır.
kaza yapan bırcok arkadasım oldugu ıcın motorculugu bırakmayı deneyecegım.bu yuzden emsal degerlerde bı oto ıle takas yapmayı dusunuyorum.belkı 500cc bır en500 gıbı bır chopper da dusunebılırım.kısa bır sure ıcın en son fıyat 3850 ytl dır.

oda güzelmiş özel mesaj attım cvplarsan sevinirim
 
Katılım
8 Ara 2006
Mesajlar
513
@ırmak500
Ustam Hayırlısı Olsun ama Bende çok kaza gördüm ve Kaza geçirdim ayaga kalktım İşe başladım ve Motor aldım..
Tabiki bu içten gelen bişey.. :)
 
Katılım
11 Haz 2008
Mesajlar
11
sagolun arkadaslar.tesekkur ederım.

nahzuvay kardesım ozel mesajına cevap gonderdım.beklıyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
6 May 2007
Mesajlar
1,034
arkadaşlar motoruma bu eksozu taksam nasıl bir ses duyarım acaba,tavsiyeniz ne olur
www.ebay.at/Yoshimura-Carbon-Racing-Auspuff-Schalldaempfer-GSXR-ZXR_W0QQitemZ220279613660QQcmdZViewItem?hash=item220279613660&_trkparms=72%3A935|39%3A1|66%3A2|65%3A12|240%3A1318&_trksid=p3286.c0.m14



tuhaf bi durum var ya link neden böyle çıkıyor
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
gs500'cülere selamlar. argh abi nerdesin ? :) nasıl gidiyo gs'li günler :)

essegesse ilanın varsa bi görelim motorunu :)

Herşey güzel gidiyor. GS500 uzun yıllar sürmüş bir efsane. Bu efsaneye '04 model bi makineyle 2008 yılında dahil olabilmek benim için güzel.

Naked'im, naked'sin, naked!
:cherry:
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
46
barrokas Link çalışmıyo ama youtube a girersen orda yoshimura egzoslu birkaç gs500 var. Ben şu tiger ın sesini duymak istiyorum türk malımı nedir bu bulamıyorum hiçbir yerde videosunu.
 
Katılım
22 Ara 2006
Mesajlar
600
ırmakGS500


Motorun satışında sana hayırlı olsun. alana da uğurlu ve kadimli olsun.

Arkadaşlar normal kullanımda şehiriçi yakıt tüketimi değeriniz nedir?

Selam dostum.Ben hergün evden işe 10 km gidiş ve 10 km geliş motorumu kullanıyorum.Sakin kullanımda 5000 devri geçmeden 40 ytl lik benzinle 280 km yaptım maximum.Daha devirli kullanımda 40 ytl ile 240 km yaptım.Sence bu değerler normalmidir?
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Bence normal çünkü sanki birbirimize danışmışız gibi benim motorumudaki ile aynı değerleri yazmışsın.
:)
 
Katılım
24 Eyl 2007
Mesajlar
195
valla arkadaşlar 40ytl lik benzini bilmem ama ben 10lt benzin ile sehiriçinde azıckta performanslı kullanmama rağmen 240-250km yapıyorum.gerisini siz hesaplayın :)
 
Katılım
22 Ara 2006
Mesajlar
600
Kameraman kardeş,senin hesabına göre motor 13.7 ykr yakıyor ki bu da bana pek inandırıcı gelmedi.Benim motorum 2005 ve 17000 km de.Ne yaparsam yapayım 16 ykr altına düşmüyor.Senin motorunda farklı bir şey mi var?
 
Katılım
24 Eyl 2007
Mesajlar
195
valla farklı bişey yok.2004 model motoru olan bi arkadaşla fulledik.belli bi kmden sonra durup benzin aldığımızda yaklaşık 1litre daha fazla benzin almıştı.

şöyle izah edeyim.sehiriçi kullanımda km 240lardayken (motor tekliyor)yedek depoya geçiyorum.en yakın benzinciye gittiğimde 10-11litre benzin alıyor.hiç dibine kadar kullanmış olmasamda km göstergemde 360ı gördüm.(uzun bi gezide 260tayken yedeğe aldıktan sonra,yani 5litre için 130km daha vadr diye düsünüyorum.o zamanda toplamda390km gidertabi bu sabit hız için gecerli)
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
10 YTL ile 240 km nerde,
40 YTL ile 280 km nerde?

Güven bence ortada bir hesap hatası var çünkü altımızdaki 500lük makine.
Az yakmasını anlarım ama bu kadar düşük değerde yakması normal değil.

10 YTL 240 km. Emin misin?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst