Suzuki Suzuki GS500 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
473
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
evet arkadaşlar bu bilgiye aç ve gs500 hastası olan arkadaşa bir yardım edin şimdiiiii (forumu okudum)

- 4000 YTL param var ve GS500 almak istiyorum Ankara'dayım sadece bir seçeneğim var o da 40.000 km de 92 model GS500 sizce ben bu parayı bu motosiklete bağlamalımıyım

- 90 civarı modeller performanslı mıdır? kronik (yağ eksiltme haricinde) bir problemi var mıdır?

- Bu aletler normal kullanımla kaç bin i devirir

- 1.96 boyunda 100kg yim motoru hiç yakından göremedim sesini duyamadım bu benim iriliğime yakışacak kadar heybetli bir motor mudur?

- Uzun yolda artçıyı ve beni yorar mı?

Şimdiden çok teşekkür ederim umarım en kısa zamanda cevaplarsınız...

özel mesaj attım...:cat:
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
evet arkadaşlar bu bilgiye aç ve gs500 hastası olan arkadaşa bir yardım edin şimdiiiii (forumu okudum)

- 4000 YTL param var ve GS500 almak istiyorum Ankara'dayım sadece bir seçeneğim var o da 40.000 km de 92 model GS500 sizce ben bu parayı bu motosiklete bağlamalımıyım

- 90 civarı modeller performanslı mıdır? kronik (yağ eksiltme haricinde) bir problemi var mıdır?

- Bu aletler normal kullanımla kaç bin i devirir

- 1.96 boyunda 100kg yim motoru hiç yakından göremedim sesini duyamadım bu benim iriliğime yakışacak kadar heybetli bir motor mudur?

- Uzun yolda artçıyı ve beni yorar mı?

Şimdiden çok teşekkür ederim umarım en kısa zamanda cevaplarsınız...

92 model ve çift silindirli herhangi bi motosiklete bence o para verilmez.
gs500 ün bildiğim kadarıyla kronik bi yağ eksiltme sorunu da yoktur.
1.96 boy gerçekten uzun. elbette bu boya piyasadaki tüm motorlar biraz küçük kalır ama kullanım açısından sorun yaşatmaz.
uzun yolda gayet rahat olduğunu söyleyebilirim. bi kaç hafta önce artçılı şekilde 3000 km den fazla yol yaptım normalin dışında bi yorgunluğum olmadı.

bütçenizi biraz daha zorlayabilirseniz benim motorumda satılıktır. 2001 model kazasız boyasız motoru 5000 km önce rektefeden geçti şu an 45 bin de. ben çorumda görev yapıyorum ama haftasonları genelde ankaradayım. düşünürseniz özel mesaj atın selamlar...
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
46
92 modele o para verilmez bence,5,5'a 2003 model aldım biraz daha sık ve 2001 model ve üstü bişey al derim. 1.96 için biraz küçük bi motor bence,ben 1.86yım ama sınırda gibi hissediyorum,selesi yerden pek yuksek değil,ön grenaj falan olmadığından motorun kendi de alçak duruyor. Türkiyede 170000'i görenler var yurt dışında 250000km geçilmiş,dayanıklılık konusunda efsane bi motor.

Servis işini anladım artık nettern parçaları getirtip burda sağlam bi ustaya taktırıcam,dediğiniz gibi 5 yaşında motora bu kadar masraf edilmez.
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
99
arkadaşlar bütçemi zorlucam ama maks 4.500 çıkarabilirim ama öyle içime sinen yakınlarda bi motosikette yok aldığım kişiye de güveniyorum açıkcası ama tabi sizin önerilerinizi dinlemekte fayda daha uygun bişey bulduğum anda hiç düşünmeden haftasonu gidip pazartesi alıp döneceğim ama işte bu paraya iyi motoru nerden nasıl bulurum kafam karışık biraz yazıdanda belli olduğu gibi sahibinden com da bakmadığım ilan kalmadı ben böyle bilinen tanıdık bir motorda olsun istiyorum açıkcası

para bağlamamamın nedeni öncelikle nedir

Motor temiz bakılmış ve çok kullanıcı değiştirmemiş gerekli bakımları zamanında yapılmış olsa da yaşından dolayı ne gibi sorunlar yaşarım

47bin km elbette çok ama ilanların çoğunda daha fazla ve yakın km ler (belli bir aralıkta)

Performansında nasıl bir eksiklik hissederim

Alırsam bana kızarmısınız daha fazla dayanamıyorum :p
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
473
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motora temiz binildiyse 47bin önemli değil yani iyi bir ustaya baktır,eksozdan duman atıyormu ona bak,motoru temizse 47binde hiçbir performans eksikliği olmaz....yanlız 92 model motor artık yorulmuştur sana çok büyük masraflar açabilir,4500 liraya bence 2000 2001 alabilirsin
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
99
motora temiz binildiyse 47bin önemli değil yani iyi bir ustaya baktır,eksozdan duman atıyormu ona bak,motoru temizse 47binde hiçbir performans eksikliği olmaz....yanlız 92 model motor artık yorulmuştur sana çok büyük masraflar açabilir,4500 liraya bence 2000 2001 alabilirsin

hocam işte arıyorum bakalım hayırlısı bindik bi alemete dönüş yok umarım herşey istediğim gibi olur sağolun paylaşımlar için en kısa sürede aranızdayım belki 93 belki 2001 ama sonuçta gs500e rlzzz :)
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
arkadaşım 92 yılından bugüne 16 yıl geçmiş ve bu motor 47 bin de fazla mıdır sorun açar mı diyosun ?
bence orjinal 47 binse hiç düşünme al derim :) ama odometre bi tur atıp ikinciye dönüyo olabilir. yani yılda sadece 3000 km yapmış olması gerekir bu kilometrenin orjinal olması için. ve ben inanmıyorum açıkçası bu tür rakamlara. kaldı ki kilometre sayacıyla oynamak da zor bişey değil.
ayrıca o yaştaki motor olsun otomobil olsun kilometre düşüklüğü aramak mantıksız olur çünkü her halukarda en az bi kez rektefe görmüştür.
 
Katılım
25 Ağu 2008
Mesajlar
95
4 gün önce sormuştum temiz bir GS500 2001 model 4.500 YTL demişti adam uygun ama ben mayısa doğru almayı planlıyorum çünkü ; daha acemiligimi attıgıma inanmıyorum bir kaç hata daha yapıyorum virajlarda o hataları GS500 de yaparsam affetmiyecegini bildigimden önce hatamı düzelttikten sonra GS500 alma taraftarıyım.Herkezin dediği gibi 92 model alacagına biraz daha sabır diyerek 2000 üstü GS500 al derim bende hem sen hemde motor rahat eder.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
36000km deyim, satayım dedim ustam öyle bir kızdı ki... en sorunsuz makinalardan birine sahipsin dedi. yahu ben er6n alacam dedim, sanki farklı mı hız yacaksın dedi. 200km yi rahat görüyorum ( maaşallah) abartısız. eee 5-6 bin ytl ye kaç makina vardır bu kalitede? hyolar bile 250cc olanı en az bu fiyatlarda değil mi?
 
Katılım
25 Mar 2008
Mesajlar
527
motorun cüssesiyle ilgili sorun yaşamayacağınaeminim uzun yolda kolların biraz ağrıyabilir artçılı iken


forumdada okuduğun gibi gs 500 suzukinin yüzakıdır



ama 92 modele o para bağlanırmı bilmiyorum ben 96 modeli 3500 e almıştım


motor bu http://www.motosiklet.net/forum/fotograflar/46753-4-resim-cektim.html


gercekten temizmiş masallah, bnde arıyorum böle temiz bi gs500 arkadslar satacak olan varsa irtibata gecebiliriz, bide merak ettigim snn motorun motor aksamını boyamıslar o boya koku duman falan yapmıo mu ?

evet arkadaşlar bu bilgiye aç ve gs500 hastası olan arkadaşa bir yardım edin şimdiiiii (forumu okudum)

- 4000 YTL param var ve GS500 almak istiyorum Ankara'dayım sadece bir seçeneğim var o da 40.000 km de 92 model GS500 sizce ben bu parayı bu motosiklete bağlamalımıyım

- 90 civarı modeller performanslı mıdır? kronik (yağ eksiltme haricinde) bir problemi var mıdır?

- Bu aletler normal kullanımla kaç bin i devirir

- 1.96 boyunda 100kg yim motoru hiç yakından göremedim sesini duyamadım bu benim iriliğime yakışacak kadar heybetli bir motor mudur?

- Uzun yolda artçıyı ve beni yorar mı?

Şimdiden çok teşekkür ederim umarım en kısa zamanda cevaplarsınız...

arkadasım bnm 2006 model çin malı chooperım var gürültü titreşime ragmen 2-3 yılda bn 20.000 km yaptım sence gs500 gibi bi makinayla 16 yılda 45-50 bine inanıyo musun sen? en az bi-iki defa sıfırlanmıstır o gösterge

he baslamısken bide sunu danısayım arkadaslar size, 63 binde 97 model bi motor var bi göz atıp fikir verirseniz sevinirim http://www.sahibinden.com/_gs_500_WQQaXQQ10340237WQQpXQQdisplayitem
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Kardeş bu iLan bayadır burda... Bişeyi olmasaydı kesin satılırdı ; Demek bakanlar bi nedenle almıyorlar :)
 
Katılım
22 Ara 2006
Mesajlar
600
Arkadaşlar benim 2005 gs 500 üm satılık.Henüz 16500 km.de.Ciddi ilgilenen olursa konuşalım.
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
gs500'cülere selamlar. argh abi nerdesin ? :) nasıl gidiyo gs'li günler :)

essegesse ilanın varsa bi görelim motorunu :)
 
Katılım
8 Ara 2006
Mesajlar
513
1 hafta Olucak heralde Ancak Bitirebildim..
Öncelikle Herkeze Merhabalar..
Formu baştan okuyana kadar herbirinizi çok samimi muhabet ettigim insanlar gibi görmeye başladım
Ve guzel faydalı bilgilerde aldım..
Gs500 ü nerden buldum?
500 Sınıfında ybrden Sonra geçicegim bi makine arıyordum Cbf500 derken O paraya deger gibimi degmez gbimi derken Bi komşum er-5 aldı
yaw er-5 diye arastrırkende Suzukiyi Bulmammı..
dedimki Yok abi Z motorla Kawa ile ugrasamam
hem Brazcık Takoz gibide Gelmedi degil..
Hemen planlarımıda hazırladım Motosikletimin Ybr nin İlanınıda Verdimm..
Şu an o kadar nakitim olmadıgı için mart Nisan Gibi En geç mayıs gibi inş. almayı planlıyorum..
amma velakinn..
Benim hoşumada 2004 ve sonrası yane Şase ve cantlar Siyah olanı Hoşuma gitti....
Nedenn ki 2001 2002 2003 te aynı sadece şase öle yok abi Kanım ona ısındı işde.. :D
Valla gereken akla gelicek her soruyada Deginmişiniz hepsinide aldım okudum..
hepinizden allah razı olsun..
essege mi neydi bi abimiz vardı onun yazdıklarınıda zevkle ilgi ile okudum Çnkü onunda dedigi gbi Z750 Gsr600 gbi makinelere binmiş biri Gs500 Diyor begeniyor kullanıyor.. Mmmm.. Bana begenmemek Düşermi Hele bide Kıçı kırık Ybr 125ten sonra.. ama o kadarda ezmemek lazım 125 Yavru bile ne işimi gördü yakıtta benim için çok şey demek Çok gezerim çnkü :D
benden Bu kadar abilerim Ustalarım Gerisi sizde Makineler sizde Bide şu Aleti kullanma Fırsatım olsa...
Nyse alınca İnş..
Herkez kendine çok iyi baksın
Allah sizi kazadan beladan korusun..
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
1 hafta Olucak heralde Ancak Bitirebildim..
Öncelikle Herkeze Merhabalar..
Formu baştan okuyana kadar herbirinizi çok samimi muhabet ettigim insanlar gibi görmeye başladım
Ve guzel faydalı bilgilerde aldım..
Gs500 ü nerden buldum?
500 Sınıfında ybrden Sonra geçicegim bi makine arıyordum Cbf500 derken O paraya deger gibimi degmez gbimi derken Bi komşum er-5 aldı
yaw er-5 diye arastrırkende Suzukiyi Bulmammı..
dedimki Yok abi Z motorla Kawa ile ugrasamam
hem Brazcık Takoz gibide Gelmedi degil..
Hemen planlarımıda hazırladım Motosikletimin Ybr nin İlanınıda Verdimm..
Şu an o kadar nakitim olmadıgı için mart Nisan Gibi En geç mayıs gibi inş. almayı planlıyorum..
amma velakinn..
Benim hoşumada 2004 ve sonrası yane Şase ve cantlar Siyah olanı Hoşuma gitti....
Nedenn ki 2001 2002 2003 te aynı sadece şase öle yok abi Kanım ona ısındı işde.. :D
Valla gereken akla gelicek her soruyada Deginmişiniz hepsinide aldım okudum..
hepinizden allah razı olsun..
essege mi neydi bi abimiz vardı onun yazdıklarınıda zevkle ilgi ile okudum Çnkü onunda dedigi gbi Z750 Gsr600 gbi makinelere binmiş biri Gs500 Diyor begeniyor kullanıyor.. Mmmm.. Bana begenmemek Düşermi Hele bide Kıçı kırık Ybr 125ten sonra.. ama o kadarda ezmemek lazım 125 Yavru bile ne işimi gördü yakıtta benim için çok şey demek Çok gezerim çnkü :D
benden Bu kadar abilerim Ustalarım Gerisi sizde Makineler sizde Bide şu Aleti kullanma Fırsatım olsa...
Nyse alınca İnş..
Herkez kendine çok iyi baksın
Allah sizi kazadan beladan korusun..

eee hadi bakalım ;)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst