- Katılım
- 14 Ağu 2008
- Mesajlar
- 46
Evet tek yetkili servis olduğu için oraya götürdüm ama bundan sonra tövbe parçaları kendim istten sipariş verir burda bi ustaya taktırırım çok daha ucuza gelir,hem üzerine çok kar koyuyor hemde bir sürü işçilik ücreti istiyor. Neyse pişiyoruz böyle böyle =)