Suzuki Suzuki GS500 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
46
Evet tek yetkili servis olduğu için oraya götürdüm ama bundan sonra tövbe parçaları kendim istten sipariş verir burda bi ustaya taktırırım çok daha ucuza gelir,hem üzerine çok kar koyuyor hemde bir sürü işçilik ücreti istiyor. Neyse pişiyoruz böyle böyle =)
 
Katılım
27 Ağu 2008
Mesajlar
2,492
yekili servisler maalesef çarpı iki.en iyisi internetten parçaları temin edip düzgün bir ustaya başvurmalı yada benim yaptığım gibi kendiniz halletmelisiniz.hiç bir tarafı komplike diil makinanın.herşey o kadar basitki yeterli ekipmanla her problem halledilebiliyor.internette servis manual de var ücretsiz.ilgilenenlere www.repairmanualclub.com
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
beyler kimde ne egzos var ve memnun mu bilgi verebilir mi?
bildiğim kadarıyla gs500 için tiger, smokehead ve micron markalar kullanılıyo genelde.
malum standart egzos sesi çok keyifsiz.
kim ne markayı tavsiye eder, maliyeti nedir? nerde bulunur ?
bu arada benim motorda mondial scooter egzosu açılmış ve sonra nikelaj kaplanmış :) ama şaşırtıcı derecede keyifli ses veriyor.
 
Katılım
27 Ağu 2008
Mesajlar
2,492
2004 sonrası amerika için üretilen Suzuki gs 500 F modelleri fabrikasyon olarak yağ radyatörlü olarak üretilmekte.Nette birçok araştırma yapmama rağmen kullandığım eski nesile, bu modifikasyonun gerçekleştirilip gerçekleştirilemediğine dair bir bilgi bulamadım.Bu konu hakkında bilgisi olan varsa ve paylaşırsa sevinirim.

Ben otomobiller için kullanılan konik kapaklı orta susturuculardan imal ettirdim egsozcu arkadaşa.Çıkış flanşlı,istersen sesli istersen sessiz kullanma imkanı var,sesde fena diil açıkken ,çatlama yok ancak kompresyona bindiğinde 4500 devirlerden sonra hafif patlama yapıyor.(Aslında güzel oluyor uzun yolda açık gitmek :) )
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
beyler kimde ne egzos var ve memnun mu bilgi verebilir mi?
bildiğim kadarıyla gs500 için tiger, smokehead ve micron markalar kullanılıyo genelde.
malum standart egzos sesi çok keyifsiz.
kim ne markayı tavsiye eder, maliyeti nedir? nerde bulunur ?
bu arada benim motorda mondial scooter egzosu açılmış ve sonra nikelaj kaplanmış :) ama şaşırtıcı derecede keyifli ses veriyor.

Rize 'de Bir tanesinde Devil egzoz vardı.. inanılmaz güzel bir ses veriyordu.. Bildiğin Race sesi ...
TRabzonda da bi tane var gecenlerde yanımdan geçti ; Yoshimura egzozlu.. Onun da güzel bir sesi vardı.. Birebir Race sesi...
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
arkadaşlar satılık varmı? seneye ya da ondan sonraki sene almayı düşünüyorum da :)

kaç km'de olanlar kaça geçiyor? modelleri kaç ? :)
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
46
Yoshimura gördüm bende 275ytl'ye güzeldi sesi ama racing sesi diyorsunuz ben ona pek inanmıyorum arkadaştaki fazer'ın sesini 2 silindirden çıkarmak pek mümkün gelmiyor =)
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
801
yıllar önce daha hiç motosiklet ile tanışmamışken tıpkı race sesi veren bir motosiklet gelirdi eski çalıştığım yerin oraya. ve o motosikleti görmeye her çıktığımda bakardım ki race değil.
simsiyah tiger egsozlu bi gs500dü şimdi hatırlıyorum... Ve hayret ediyorum o iki silindirden o ses nasıl çıkıyor..
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Yoshimura gördüm bende 275ytl'ye güzeldi sesi ama racing sesi diyorsunuz ben ona pek inanmıyorum arkadaştaki fazer'ın sesini 2 silindirden çıkarmak pek mümkün gelmiyor =)

Arkadaşım Ben kendi kulaklarımla duydum ; Kendi gözlerimle egzozu gördüm... Siyah Devil Egzoz ... Sesini duymanız lazım... Birebir Race Sesi...
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
yani sonuçta iki silindirli race makineler de var. race sesi illa dört silindir sesi değildir. maksat düşük devirlerde tok bi ses yüksek devirde de o baştan çıkarıcı hırıltıyı alabilmek.
herhalde tiger en hesaplı egzos seçeneği bu arada.
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
46
Ben yoshimura dışındakileri gerçekte duymadım ama youtube da videoları var yoshimura,vance&hines,devil,laser,akrapovic,mivv vs. hiçbiri race gibi çıkmıyor o videolarda,merak ettim şimdi tiger'ın sesini.
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
46
Orjinal suzuki değilde yine GS500 için farklı marka balata kullanmamın bi sakıncası olur mu? yani 118 ytl mümkün değil vermem bi fren balatasına internette 30-55ytl arası farklı modeller var.Allahsız herif bi de fren koluna 100ytl istedi aynısı 30ytl yahu ne paragöz insanlar var tövbe bidaha suzuki servisine gidersem. Normal bi usta balata değişimi için nekadar işçilik alır?
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Ara 2006
Mesajlar
600
Orjinal kullanman şart değil.Araştırırsan yarı fiyatına LUCAS balata var.Hemde orjinali kadar kaliteli.Daha önce de yazdım.Servisler sadece zenginlere hizmet veriyor.Gs 500 sahipleri servise gitmeden de gayet güzel bir şekilde motorlarını yürütüyorlar.Balata değişimine en fazla 20 ytl verirsin.Ön arka dahil.
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
arkadaşlar piyasadaki en genç gs500 2005 model yani 3 yaşını doldurmuş. bence servis gerçekten gereksiz. yetkin bi ustanız herşeyinizi hallereder ve hatta parça sıkıntınızı bile çözer.
bu arada bana da arka balata lazım hatta olmuşken önü de değiştireyim. alan marka ve fiyat söylerse sevinirim. selamlar.
 
Katılım
6 Eyl 2008
Mesajlar
105
Elimde istediğim motoru alabilicek para olsa dahi ilk alıcam motor bu olurdu doğrusu :)
 
Katılım
6 May 2007
Mesajlar
1,034
şu eksoz sesini bende merak ettim açıkçası varmı bu sesi dinletecek olan

Orjinal kullanman şart değil.Araştırırsan yarı fiyatına LUCAS balata var.Hemde orjinali kadar kaliteli.Daha önce de yazdım.Servisler sadece zenginlere hizmet veriyor.Gs 500 sahipleri servise gitmeden de gayet güzel bir şekilde motorlarını yürütüyorlar.Balata değişimine en fazla 20 ytl verirsin.Ön arka dahil.

evet katılıyorum lucas balatayı bi kaç motorda görmüştüm hatta sorduğumda gayet memnun olduklarını söyledilr
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Ara 2006
Mesajlar
600
Arkadaşlar,daha önce de yazdım.Biraz ingilizceniz varsa dünyanın en büyük alışveriş sitesi olan ebay'dan her türlü ürünü getirtebilirsiniz.Ben korlas'ın 410 ytl fiyat verdiği zincir ve dişli takımını ebay'dan yol dahil 107 usd fiyata getirttim ve taktırdım.Balata fiyatları daha da güzel.
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
99
evet arkadaşlar bu bilgiye aç ve gs500 hastası olan arkadaşa bir yardım edin şimdiiiii (forumu okudum)

- 4000 YTL param var ve GS500 almak istiyorum Ankara'dayım sadece bir seçeneğim var o da 40.000 km de 92 model GS500 sizce ben bu parayı bu motosiklete bağlamalımıyım

- 90 civarı modeller performanslı mıdır? kronik (yağ eksiltme haricinde) bir problemi var mıdır?

- Bu aletler normal kullanımla kaç bin i devirir

- 1.96 boyunda 100kg yim motoru hiç yakından göremedim sesini duyamadım bu benim iriliğime yakışacak kadar heybetli bir motor mudur?

- Uzun yolda artçıyı ve beni yorar mı?

Şimdiden çok teşekkür ederim umarım en kısa zamanda cevaplarsınız...
 
Katılım
6 May 2007
Mesajlar
1,034
evet arkadaşlar bu bilgiye aç ve gs500 hastası olan arkadaşa bir yardım edin şimdiiiii (forumu okudum)

- 4000 YTL param var ve GS500 almak istiyorum Ankara'dayım sadece bir seçeneğim var o da 40.000 km de 92 model GS500 sizce ben bu parayı bu motosiklete bağlamalımıyım

- 90 civarı modeller performanslı mıdır? kronik (yağ eksiltme haricinde) bir problemi var mıdır?

- Bu aletler normal kullanımla kaç bin i devirir

- 1.96 boyunda 100kg yim motoru hiç yakından göremedim sesini duyamadım bu benim iriliğime yakışacak kadar heybetli bir motor mudur?

- Uzun yolda artçıyı ve beni yorar mı?

Şimdiden çok teşekkür ederim umarım en kısa zamanda cevaplarsınız...

motorun cüssesiyle ilgili sorun yaşamayacağınaeminim uzun yolda kolların biraz ağrıyabilir artçılı iken


forumdada okuduğun gibi gs 500 suzukinin yüzakıdır



ama 92 modele o para bağlanırmı bilmiyorum ben 96 modeli 3500 e almıştım


motor bu http://www.motosiklet.net/forum/fotograflar/46753-4-resim-cektim.html
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst