Arkadaşlar size bir sorum olacak,
Ben motoru alırken 4400 aldım, lastikleri sıfırladım, amotisörlerin yağlarını ve keçelerini değiştirdim, deposunu onardım, tekerleklerin göbek bilyelerini yeniledim, şimdi makinanın 5. vites dişlisinde ses var alırken biliyodum bu sorunu, 5. vitese atmasam sorun yok, Motor 37000 de, ben buna 500 ytl harcıyımp bu sorundan kurtulsam mı yoksa bu motoru satıp, başka bir motormu alsam, sonuçta 500 makinadan daha ötesini düşünmek istemiyorum, Ne dersiniz, ??
Bende bu kadar masraftan sonra kıyamam satmaya canım motorumm, biraz para topluyup kusursuz yapmak niyetim![]()
Teşekkürler esse hoşbuldum. Ben aşağıdaki makinayı aldım, acemiliğim geçene kadar onunla beraberim. Geçen bayiye gittim ve dışarıda gıcır gıcır sıfır GS500 duruyordu. Yanına gittim, gerçekten de bayağı cüsseli bi makina. "Sen bir iki sene talim yap, sonra gel üstüme otur" der gibiydi. Ama dedim ya klasik motor hastasıyımOnun sınıfındaki diğer motorlar en az 1000YTL daha pahalı. Seneye ağustosa doğru bir tane çekebilirim
![]()