bu fiyata bu model yılına race olsa anında alayım![]()
sarı grenajlı gerçekten tatlı duruyor.motorun inceliği kapanmış ama şöyle bi durum var:race makina isteyen race alsın.sadece kafa grenajı belki ama tamamen :farao: zaten naked olduğu için de sevilmiyor mu bu motor? güzel olan çıplaktır,çıplak olan da güzel![]()
valla 2000 modelini bilmem ama 97-98 model bi race bulabilirsin üstüne 2 lira daha vererek![]()
Merhaba dostlar...
Bu topiği okumağa başladıktan sonra gs 500 e iyiden iyiye merak sarmıştı hatta http://www.sahibinden.com/gs_500_e_suzukiWQQaXQQ8743743WQQpXQQdisplayitem
ilan sahibiyle akşam telefon görüşmesi yapyık sabah geliyoruz;görüşürüz dedik üç arkadaş motorlara atlayıp uzaklığına bakmadan gölcüğü vardık ki bizi bekler diye umduğumuz adam ortada yok en az 30 sefer telefonla aradık görev yaptığı hashaneye gittik.Yok yok kısaca iyi bir enayi yerine konduk..Böyle bir şey olabilirmi?oluyormuş işte !
Bi,ribirimizin kıymetini iyi bilelim bizler her zaman birbirimize lazımız.Kusura bakmayın böyle bir giriş yapmak istemezdim ama başka bir arkadaşın mağdur olmasını istemediğim için duyurayım istedim.Benim düştüğüm enayi konumuna sizlerden birinizin daha düşmesini istemem..
Sevgi ve saygıdan dostluktan zarar gelmez..Bir gün mutlaka bir yerlerde buluşur görüşürüz ama bir güler yüz her zaman hatırlanır..Sevgiyle kalın.Saygılarımla.....
Merhaba dostlar...
Bu topiği okumağa başladıktan sonra gs 500 e iyiden iyiye merak sarmıştı hatta http://www.sahibinden.com/gs_500_e_suzukiWQQaXQQ8743743WQQpXQQdisplayitem
ilan sahibiyle akşam telefon görüşmesi yapyık sabah geliyoruz;görüşürüz dedik üç arkadaş motorlara atlayıp uzaklığına bakmadan gölcüğü vardık ki bizi bekler diye umduğumuz adam ortada yok en az 30 sefer telefonla aradık görev yaptığı hashaneye gittik.Yok yok kısaca iyi bir enayi yerine konduk..Böyle bir şey olabilirmi?oluyormuş işte !
Bi,ribirimizin kıymetini iyi bilelim bizler her zaman birbirimize lazımız.Kusura bakmayın böyle bir giriş yapmak istemezdim ama başka bir arkadaşın mağdur olmasını istemediğim için duyurayım istedim.Benim düştüğüm enayi konumuna sizlerden birinizin daha düşmesini istemem..
Sevgi ve saygıdan dostluktan zarar gelmez..Bir gün mutlaka bir yerlerde buluşur görüşürüz ama bir güler yüz her zaman hatırlanır..Sevgiyle kalın.Saygılarımla.....
merhaba usta gs500 f sıfırını bulabılırmıyım? ne kadar dır?bılgılendırırsenız sevınırm. gs 500 f mı cbr 125 mı?
Arkadaşlar ; Dünden önceki gece Fenci 58 Abim bni tlfn la aradı ve biraz muhabbet ettik ; Dün için geleceğini ;Motoru büyük ihtimalle alacağını sölemişti...Sonra ddün aradığında adamla görüşemedik ; Gelmedi bulusmaya dedi bana... Bu iLan için ben de msj lasmıstım bu arkadaşla Sonra msjlara cevap vermeyince üstelememiştim... Abimiz O kadar yolu boş yere gelmiş oldu dicem ama yine iyi düşünerek biraz gezmiş oldu diyorum :wiinkk:
İLan sahibini de sahibinden.com a sikayet ettim !!!
Fenci58 ; Abicim inşallah yakın zamanda iyi bir motor sahibi oLursun :cherry:
CBR 125 i de bi bak derim sana![]()
Arkadaşalar pazar günü kaza yaptım, durumun iyi motordada 300-400 arası masraf varr, Cana geleceğine mala gelsin, Dün bir topic açtım ordan bakabilirsiniz, Sizlere haber vermemek olmaz dedim..
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Suzu...279589626QQitemZ250279589626#ebayphotohosting
Arkadaşlar Ebayda bu ilanı gördüm, Yurtdışından bu aleti getirmek trafiğe işlletmek kaça patlar bilen varmı ??
Adamın resimdeki halinden belli zaten.Dünya umurunda değil.Böylesine gayrı ciddi insanlarla değil alışveriş,selamlaşmak bile günah.Geçmiş olsun kardeşim.