Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 2 Nis 2007
- Mesajlar
- 423
Ben motorumla takasa vereceğim... O da benm motoru beğendi... Servis izmit te varmıs.. Bu km de motor yapılmıstır heraldeBakalım cevap bekliyorum msj gönderdim
Bi de Servis anlar mı ne war ne yok motorda ???
bu servis işleri kesmmekeş 1 usta iyi dewrken onun iyi dediğine birisi kötü diyor, anlıyacağın bu işi iyi bilen bir ustaya göster mutlaka binsin dinlesin ve yol müsaitse bir 200 km görsün,
ben daha ilk aldığımda kankam olum 200 basacağız patlarsa şimdi patla yoksa hiç patlamaz dedi o gündür bişi yok motoda

