selam arkadaslara bende bu aralar naked fun oldum. yokmu aranızda gs satan yada yakın cevresinde olan. ben kutahya dan atlar gelirim begenirsem
daha önce yazdığım gibi,ben satmayı düşünüyorum hatta bu akşam fotoğraflarıyla birlikte sahibinden.com'a ilan vericem.
-----------------------------------------------------------------------
aynaları ve hava filtresini gerçekten çok ucuza kapatmışsın.şaşırdım doğrusu.
Evet arkadaşlar bakımları %90 biten motorumun son hali ektedir. Yorumlarınız bekliyorum. :bounce:
orjinal aynaları illa ki pahalıdır(tahminin tanesi 50ytel)ama orjinaline senzeyen aynalardan yok muydu?bu aynaları daha çok chopper modellerde görüyorum.
Adamım görüş acısı çok iyi hem gs 50 icin dediler sorun yok bence 20 ytl ye bulmuşum işimi görmüş daha ne olsun