- Katılım
- 29 Tem 2006
- Mesajlar
- 3,199
selam gsci arkadaşlar.
gerçi daha önce bahsetmiştim de pek sallayan olmamıştı. motorumu arkadaşımın arabasıyla takasladım ama teslim etmeden önce motoru rektefe ediyorum. çift piston segman egzos ve emme subapları, subap keçeleri ve kapak contası orjinal toplam 550 ytl ye geldi. şu an motor rektefeciye ve kapakçıya gidecek ve toplanacak. totalde 1000 ytl civarı bi maliyet çıktı. sonrasında ilk günkü performansına yakın bi hale gelecek inşallah ama ben keyfini çıkaramayacağım. artık arkadaşım güzel günlerde biner umarım... bakalım inşallah yakında tekrar 500 cc kategorisine dönebilirim. herkese kazasız rektefesiz günler...
gerçi daha önce bahsetmiştim de pek sallayan olmamıştı. motorumu arkadaşımın arabasıyla takasladım ama teslim etmeden önce motoru rektefe ediyorum. çift piston segman egzos ve emme subapları, subap keçeleri ve kapak contası orjinal toplam 550 ytl ye geldi. şu an motor rektefeciye ve kapakçıya gidecek ve toplanacak. totalde 1000 ytl civarı bi maliyet çıktı. sonrasında ilk günkü performansına yakın bi hale gelecek inşallah ama ben keyfini çıkaramayacağım. artık arkadaşım güzel günlerde biner umarım... bakalım inşallah yakında tekrar 500 cc kategorisine dönebilirim. herkese kazasız rektefesiz günler...