Suzuki Suzuki GS500 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
selam gsci arkadaşlar.
gerçi daha önce bahsetmiştim de pek sallayan olmamıştı. motorumu arkadaşımın arabasıyla takasladım ama teslim etmeden önce motoru rektefe ediyorum. çift piston segman egzos ve emme subapları, subap keçeleri ve kapak contası orjinal toplam 550 ytl ye geldi. şu an motor rektefeciye ve kapakçıya gidecek ve toplanacak. totalde 1000 ytl civarı bi maliyet çıktı. sonrasında ilk günkü performansına yakın bi hale gelecek inşallah ama ben keyfini çıkaramayacağım. artık arkadaşım güzel günlerde biner umarım... bakalım inşallah yakında tekrar 500 cc kategorisine dönebilirim. herkese kazasız rektefesiz günler... :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
423
selam gsci arkadaşlar.
gerçi daha önce bahsetmiştim de pek sallayan olmamıştı. motorumu arkadaşımın arabasıyla takasladım ama teslim etmeden önce motoru rektefe ediyorum. çift piston segman egzos ve emme subapları, subap keçeleri ve kapak contası orjinal toplam 550 ytl ye geldi. şu an motor rektefeciye ve kapakçıya gidecek ve toplanacak. totalde 1000 ytl civarı bi maliyet çıktı. sonrasında ilk günkü performansına yakın bi hale gelecek inşallah ama ben keyfini çıkaramayacağım. artık arkadaşım güzel günlerde biner umarım... bakalım inşallah yakında tekrar 500 cc kategorisine dönebilirim. herkese kazasız rektefesiz günler... :)

Hayırlısı kardeş, Ayrıca tebrik ederim bu kadar arkadaşını düşünene az bulunur :)
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
48
selam arkadaslara bende bu aralar naked fun oldum. yokmu aranızda gs satan yada yakın cevresinde olan. ben kutahya dan atlar gelirim begenirsem
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
110
gs500 de benzin göstergesi var mı?netten fotoğraflarına baktımda göremedim.bu konuda bilgi verirseniz sevinirim
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
423
katiyen yok...
depoyu sallamak suretiyle kalan yakıt miktarını ölçüyoruz :)

Ne kadar sallarsa salla muhabbeti geldi bir an :queen: neyse...

Arkadaşlar Motorun lastikleri değişmiş bulunmaktadır. Sıfır lastiklerle geziyoruz. Şu an rodaşda olduğu içinmi nedir titreşim yapıyor yeni ya kıpır kıpır heralde :) Ayrıca ls2 Cartoon kaskımıda aldım Hadi hayırlısı 475 ytl gitti arkadaşlar kısa günün karı :(
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Ne kadar sallarsa salla muhabbeti geldi bir an :queen: neyse...

Arkadaşlar Motorun lastikleri değişmiş bulunmaktadır. Sıfır lastiklerle geziyoruz. Şu an rodaşda olduğu içinmi nedir titreşim yapıyor yeni ya kıpır kıpır heralde :) Ayrıca ls2 Cartoon kaskımıda aldım Hadi hayırlısı 475 ytl gitti arkadaşlar kısa günün karı :(

kaskını bilmiyoırum, yeni lastiklerinin ölçüsü, markjası ve fiyatı nedir?
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
423
Ls2 Kask İspanyol bir kask çok güzell kaiteli ses yalıyımıda iyi yüksek suratte deniyemedim, daha Lastikleri Duro alacaktım Ama Hem firmada lastiğin biri yoktu hemde taktırma imkanım,
Buz Motor Michelin marka Pilot Aktive model 130-70-17 ve 110-70-17 alarak çözdüm. Arka göbeğinin milide bozulmuş tamir gerekecek.
 
Katılım
6 May 2007
Mesajlar
1,034
hayırlı olsun murat iyi yapmışsın arka göbeğide bi an evvel yaptır walla motorun bütün vidalarını gevşetir
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
423
valla fırsatım olmadı henüz baktırrım göbek bilyasının masrafı 15 bilya+20 işçilik :35 tuttu
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
arkdaşlar kaç volt kaç amper akü kullanıyosunuz bu arada?
benim motorda 12 v 12a var ama bulunmuyoda bu amper küçük şehirlerde.
12v 9a yeterli gelir mi acaba ?
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
423
Ben Akü konusunun yabancısıyım malesef bende bir soru sorayım beyler Hava Filtresi Nerden alyoruz Saygılar
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
423
Kn marka sordum 75 dolar dediler, servislere sordum 60 ytl 20 ye satan varsa uçarım :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
423
Merhaba arkadaşlar, aranıza hoşgeldim :)
Bodrum'dan bir cumartesi gecesi yazıyorum. Pazartesi günü satışını almak suretiyle şu an yanıbaşımda duran 2001 trafiğe çıkışlı bir gs500'üm var.
Bu ikinci motorum olacak. Aslında "motor" dersek birinci. Bir önceki mondial 151 rs idi çünkü. Biraz hızlı bir geçiş oldu. Fakat GS500'ün sesine, görüntüsüne, henüz kullanmadım ama duyduğum kadarıyla performansına hayran olmamak mümkün değil. Yeni sevgilim diyebilirim. :p
Önümüzdeki günlerde bol bol yazışıcaz diye umuyorum.
Motoru pazartesi alıp 6 gün sonra pazar günü Denizli'ye doğru yola çıkıcam. Çabucak alışmam lazım. Fakat bi sorun var. Böyle güçlü bir motora gerçekten sağlam bir kask lazım. Bu yakınlarda uygun fiyatlı bişiler arıyorum, mümkünse nolan. Bildiğiniz varsa yardımcı olursanız sevinirim.
GS500'ümü kullanmaya başladıktan sonra resimlerini, ilk tecrübelerimi ve duygularımı tekrar sizinle paylaşıcam. Teşekkürler.

Ne kadar heyecan kokan bir mesaj oldu :cherry: ama öyle gerçekten.
noterler neden haftasonu da açık olmaz ki anlamıyorum :)

Dostum hoş geldin aramıza, Seninle aynı kadederi paylaşıyoruz öyleki scootordan Gs500 e geçmek sudan çıkmış balığa benzemek gibi bişeydir. Uzun yol tecrüben yoksa alıştırman kendini koların çok yorulacak.. Hayırlı olsun..
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
hayırlı olsu güzel tercih.
hele 2001 olması makyajlı versiyon demektir. tabi zevkler renkler tartışılmaz ama eski kasaya göre daha sport ve modern bi tasarımdır.
bu arada scooter la arasında inanılmaz bi ivmelenme farkı olacağından ani gaz açmalardar kaçınmanızı tavsiye ederim özellikle viraj içinde. lastik durumuna göre arka taraf güzel bi balina kuyruğu figürü yapabilir :)
tekrar hayırlı olsun...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst