Suzuki Suzuki GS500 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
423
Merhaba arkadaşlar İyi haftalar dilerim sizlere,
Bu Hafta sonu motorumun bakım günüydü, yapılan işlemleri ve tutan masrafları yazacağım şimdi.
1-Motor ön amtisörleri çok sertti yağı değişti(30.000 de değişmesi şartmış)
2-Devir teli kopuktu tamir edildi,
3-Givi topcase aparatı(90ytl çıkma) ve çanta(vardı) takıldı,
4-Hava filtresi takıldı,
5-Yağ filtresi değişti(yağı birdahaki ay değişecem iyi gözüküyodu)
6-Bujiler Nk bujilerle sıfırlandı.
7-Fren maneti düşme nedeniyle eğrilmişti düzeltildi
8-sağ sinyal kırıktı değiştirildi.
9-Arka sinyal ampülleri değiştirildi.
10-Ön tekerleğin rulmanları değiştirildi,

Masraflar: Ustaya bu işçiliğinden ve sinyal lambaları için 150 ytl ödendi
buji 5 ytlx2, sinyal lamba sağ komple(yamaha 125in) 10 ytl, Hava filtresi 35 ytl,
yağ filtresi 20 Ytl, Aynalar çifti 20 ytl(eskilerin görüş açısını beğenmiyodum), Depo stickerı(30 ytl) file(hediye oldu) Sirkeci Aydın Motor Tavsiye ederim.
Ayrıca bir arkadaşım amortisör keçsei sorduydu sordum salı günü gelecekmiş,
Banada tek eksik debriyaj maneti kaldı hayırlısıyla onuda halledeciğiz inşallah.
Sormak isteyen olursa buralardayım msnim
[email protected]
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
Bakımın hayırlı olsun Murat
ama bana işçilik ücretin biraz fazla gibi geldi. yani dediğin işlemler için 150 ytl çok bence.
ben motorumun revizyon işçiliğine (rektefe ve kapakçıya verilenler hariç ) 300 YTL ödedim.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
423
Bakımın hayırlı olsun Murat
ama bana işçilik ücretin biraz fazla gibi geldi. yani dediğin işlemler için 150 ytl çok bence.
ben motorumun revizyon işçiliğine (rektefe ve kapakçıya verilenler hariç ) 300 YTL ödedim.

Dostum öyle deme daha anlatmadığım bir sürü şey daha yaptık ufak tefek inan ben yoruldum çalışırken yanında, hem ayağımızda alıştı artık artık para bike vermem bazı şeylere:cat:
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
856
çok sevdiğim motorumu bu gün sattım arkadaşlar,insan çok üzülüyor.sizinle bu bölümde bilgilerimiz paylaşmak güzeldi sağlıcakla kalın.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
423
çok sevdiğim motorumu bu gün sattım arkadaşlar,insan çok üzülüyor.sizinle bu bölümde bilgilerimiz paylaşmak güzeldi sağlıcakla kalın.

Yolun açık olsun, umarım keyifle gez tad alırsın motorundan,

Sakın yanından hızla geçen Gs500 lerede selam vermemezlik yapma :) :salut:
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
birkantapinc;
tekrar hayırlı olsun. umarım suzukinle kazasız sıkıntısız güzel günler geçirirsin.
kullanınca hemen farkettiğin gibi artık her viteste sağ elinin altında tork var. güç belki çok fazla değil ama her koşulda yetecek oranda ve her zaman üretilmeye hazır. bunu bilmek ve yeri gelince kullanmak çok güven verici. gerçi 4 silindirli cadde motorlarıyla güç anlamında kıyaslayamayız ama çift silindirli motorun düşük devirlerde de verimli olduğu için şehir içinde daha avantajlı olduğu da yadsınamaz.
bu arada motorun fotoğraflarını en kısa zamanda bekliyoruz... selamlar...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
423
Motorumun Resimleri

Evet arkadaşlar bakımları %90 biten motorumun son hali ektedir. Yorumlarınız bekliyorum. :bounce:










 
Son düzenleme:
Katılım
11 Haz 2008
Mesajlar
11
muurat kardesım motorun guzel hayırlı olsun.dıkkat et fena kacar bu alat.ben ıkıncı vıteste 140 a dayıyorum.
bana amortsor kecesı lazım sen degıstırdınmı? ve motorunu goturdugun ustaya sorarmısın on amortısor burclarını nerden temın ederım.

bırde nkg dpr8eıx-9 ırıdıum bujı koyunuz farkı gorunuz
ve
depo stıkerı ve kuyruk yazısı bulunuyo oylemı
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
ben ıkıncı vıteste 140 a dayıyorum.

gerçekten mi ???
ben açımçası redline a yakın devir çevirdiğim zaman ikinin sonunda 100 e ulaşıyorum...
diğer kullanıcılar da hangi viteste hangi sürate ulaştıklarını yazarlarsa anlayalam benim motorda mı senin göstergede mi problem var :queen:
 
Katılım
11 Haz 2008
Mesajlar
11
anahtarına bahse gırerım.bende bu motoru bana satan cocuga ınanmamıstım denedım kendım gordum.fakat ben redlıne a gırıp gıremedıgımı goremıyorum cunku devır saatı telım kopuk ama sonuna dayıyorumdur heralde.ırıdıum bujı,senkron ayar ve karburator temızlıgını yap.bıdaha dene bakalım motorunundamı arıza var benım kılometremdemı.en azından farkı gor.veya gel benımkını gor.:queen:
sevgılı corumlu kardesım.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
423
Fazla motoru zorlamaya gerek yok beyler efendi efendi 200 BASIN BENİM GİBİ .)
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
anahtarına bahse gırerım.bende bu motoru bana satan cocuga ınanmamıstım denedım kendım gordum.fakat ben redlıne a gırıp gıremedıgımı goremıyorum cunku devır saatı telım kopuk ama sonuna dayıyorumdur heralde.ırıdıum bujı,senkron ayar ve karburator temızlıgını yap.bıdaha dene bakalım motorunundamı arıza var benım kılometremdemı.en azından farkı gor.veya gel benımkını gor.:queen:
sevgılı corumlu kardesım.

kızma arkadaşım hemen :p
ama gs500 ün son hızı belli zaten. bana kadran hatası olma ihtimali yüksek gibi geliyo ne yalan söyleyeyim. sonuçta 2 silindir 48-20 hp bi makineden bahsediyoruz. tabi redline a ben hiç sokmadım makineyi belki zorlasam 2 nin sonunda 100 ü biraz geçer ama açıkçası 140 gibi bi rakama geleceğini - benim motorum için konuşuyorum- sanmıyorum. yoksa 6 nın sonunda 240 a gelmesi lazım :)
ama redline a da sokmak istemem valla sonra mazallah kol çıkarır bilmem ne olur malum bi de motor tam selenin altında neme lazım :queen: :queen: :queen:

birkantapınç;
bu arada motorun çok diri ve güzel, rengi de çok hoş. gs500 ün bu kasasına en çok yakışan renk sarı. 2001 deyince ben makyajlı versiyon zannetmiştim ama eski kasaymış. maşallah çok hoş duruyo. tekrar kazasız belasız kullanmanı dilerim...
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
423
Birkantapinc Çok güzelmiş tütütü maşallah diyorum, Güle güle kullan sarı renge allerjim var fenerbaçeyi andırıyor :) :)
 
Katılım
11 Haz 2008
Mesajlar
11
ama redline a da sokmak istemem valla sonra mazallah kol çıkarır bilmem ne olur malum bi de motor tam selenin altında neme lazım
bak bu senın lafın tum motor kullanan ınsanlara gelıyo sen zorla kasınıyosun.sen gel benımkını bı gor hele bak o grank senın nerene fırlıyo...
senın hesabına gore hayabusa kalkıstada tum motorları gerıde bırakması gerekır ama ben sana 1000rr ın ılk 200 km hızda haybusayı gerıde bırakıyo desem heralde bunlada kendınce makara gecersın.adam olsan benım yaptıgım hıza degıl orda ıhtıyacımı anlattıgım on amortısor parcaları hakkında yardımda bulunmaya calısırdın.ama herkes dıyokı oradan adam cıkmaz.yanlıs anlama bu benım lafım degıl.sen sadece ıspatlamıs oldun.sagolasın.:farao:
 
Katılım
19 Haz 2008
Mesajlar
84
parçası en bol en sağlam en kullanışlı makine biliriz gs500 ü...onun da parçası ulunmuyosa korkalım motorcu olduğumuz içinn walla:(
 
Katılım
24 Eyl 2007
Mesajlar
195
selam arkadaslara bende bu aralar naked fun oldum. yokmu aranızda gs satan yada yakın cevresinde olan. ben kutahya dan atlar gelirim begenirsem


daha önce yazdığım gibi,ben satmayı düşünüyorum hatta bu akşam fotoğraflarıyla birlikte sahibinden.com'a ilan vericem.

Merhaba arkadaşlar İyi haftalar dilerim sizlere,
Bu Hafta sonu motorumun bakım günüydü, yapılan işlemleri ve tutan masrafları yazacağım şimdi.
1-Motor ön amtisörleri çok sertti yağı değişti(30.000 de değişmesi şartmış)
2-Devir teli kopuktu tamir edildi,
3-Givi topcase aparatı(90ytl çıkma) ve çanta(vardı) takıldı,
4-Hava filtresi takıldı,
5-Yağ filtresi değişti(yağı birdahaki ay değişecem iyi gözüküyodu)
6-Bujiler Nk bujilerle sıfırlandı.
7-Fren maneti düşme nedeniyle eğrilmişti düzeltildi
8-sağ sinyal kırıktı değiştirildi.
9-Arka sinyal ampülleri değiştirildi.
10-Ön tekerleğin rulmanları değiştirildi,

Masraflar: Ustaya bu işçiliğinden ve sinyal lambaları için 150 ytl ödendi
buji 5 ytlx2, sinyal lamba sağ komple(yamaha 125in) 10 ytl, Hava filtresi 35 ytl,
yağ filtresi 20 Ytl, Aynalar çifti 20 ytl(eskilerin görüş açısını beğenmiyodum), Depo stickerı(30 ytl) file(hediye oldu) Sirkeci Aydın Motor Tavsiye ederim.
Ayrıca bir arkadaşım amortisör keçsei sorduydu sordum salı günü gelecekmiş,
Banada tek eksik debriyaj maneti kaldı hayırlısıyla onuda halledeciğiz inşallah.
Sormak isteyen olursa buralardayım msnim
[email protected]

-----------------------------------------------------------------------

aynaları ve hava filtresini gerçekten çok ucuza kapatmışsın.şaşırdım doğrusu.

Evet arkadaşlar bakımları %90 biten motorumun son hali ektedir. Yorumlarınız bekliyorum. :bounce:




orjinal aynaları illa ki pahalıdır(tahminin tanesi 50ytel)ama orjinaline senzeyen aynalardan yok muydu?bu aynaları daha çok chopper modellerde görüyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
ama redline a da sokmak istemem valla sonra mazallah kol çıkarır bilmem ne olur malum bi de motor tam selenin altında neme lazım
bak bu senın lafın tum motor kullanan ınsanlara gelıyo sen zorla kasınıyosun.sen gel benımkını bı gor hele bak o grank senın nerene fırlıyo...
senın hesabına gore hayabusa kalkıstada tum motorları gerıde bırakması gerekır ama ben sana 1000rr ın ılk 200 km hızda haybusayı gerıde bırakıyo desem heralde bunlada kendınce makara gecersın.adam olsan benım yaptıgım hıza degıl orda ıhtıyacımı anlattıgım on amortısor parcaları hakkında yardımda bulunmaya calısırdın.ama herkes dıyokı oradan adam cıkmaz.yanlıs anlama bu benım lafım degıl.sen sadece ıspatlamıs oldun.sagolasın.:farao:

ahhh ahhh maalesef yazılan cümleleri okuduğu halde anlayamayan ya da anlamak istemeyen arkadaşım. yaşın kaç bilmiyorum ama umarım kücüktür ki hoşgörebileyim bu yazdıklarını.
sen benim esprili bi cümlemi nasıl ve neresinden ve ne büyük bi önyargıyla okuyosun ki böyle bi sonuç çıkarıp motorunun krankınkının neremize fırlayacağını söyleyebiliyosun. nedir bu tahammülsüzlük anlamıyorum. ya ben de bu makineyi kullanıyorum kardeşim senin motorunu niye kötülemek isteyeyim bi otur düşünsene. ister 2 nin sonunda 140 yap ister 1 in sonunda yap. ister 5. viteste tekere kalk inan tırnağımın ucu kadar umrumda değil. ayrıca benim adam olup olmadığım hakkında yorum yapmadan önce hakaret etmeden yazı yezmayı diyalog kurmayı öğrenmeni tavsiye ederim. emin ol sorduğun amortisör keçeleri hakkında bilgim olsa nerden kaça aldığımı yazardım. ben burda kimse sormadan motor aksamını kaça aldığımı işçiliğe ne verdiğimi bile yazdım belki bi gün birine lazım olur diye. senin onaylamana ihtiyacım yok unutma.

ayrıca 1000 rr hayabusayı kalkışta geçer uzun düzlükte geri kalır falan filan bunların muhabbeti bizim için yıllarca geride kaldı arkadaşım bu tür geyikleri yaşıtlarınla yap sen de verim al bizi de meşgul etme.

bi de forum nedir uslubü nedir nasıl yazılır biraz otur düşün. yazdığım mesajda dalga geçme hakaret unsuru var mı bi oku bi bak. yazılan her mesajını birilerinin yorumlamak hakkına sahip olduğunu, yazdığına inanmayanların olabileceğini de kabul et. bundan gocunma. bi de nolur motosikletinizin markasına modeline yaptığı hıza yaktığı yakıta yapılan olumsuz bi yorumu namus meselesi yapma arkadaşım.

bak şimdi açık yüreklilikle yazıyorum. benim motorumun ciğeri ölmüş son süratte 200 ü de görmüyo max 170 de takılıyo. 2. vitesin sonunda ancak ve ancak 100 yapıyo onda da redline a yaklaşıyo. senin motorun ne güzel ki canlı diri ve güçlü seni alıp alıp götürüyo.
motorunla mutlu ol kardeşim sen haklısın benim senin motorunun hızı mızı gücü torku hakkında konuşmam bile hataydı. boşver sen keyfine bak.
ama bi konuda haklısın maalesef ben de artık bu platformda senin gibi yeni girip 3. mesajında kavga ortamı yaratmaktan zevk alanlar yüzünden soğudum.
 
Katılım
11 Haz 2008
Mesajlar
11
bak ılk mesajına.senın kılometredemı arıza var benım motordamı falan yok bıde herkes yazsında anlayalım muhabbetıylede sankı bu arkadası hep beraber makaraya saralım kokusu var.altındada gulme seklı.
ne gerek var kardesım burda benım anlatmaya calıstıgım benım ve motorumun ne kadar hızlı oldugumu.yazımın basına baksana arkadasıma dıkkat et gs500 ler gorundugunden cok ataktır mesajı verıyorum.bırde parca konusunda yardım ıstıyorum.ama senın dıkkatını vay ıkıncı vıteste 140 cekıyo.
pekı ben yanlıs anlamıs olayım.mevzuyu kapatalım bırbırımıze yardımcı olacak konulara gecelım.dıger arkadaslara da daha fazla ayıp olmasın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst