Suzuki Suzuki GS500 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
423
Şimdi bu yazılanlardan bende şöyle bir fikir oluştu, zevkin ve motorun son noktasında seyrediyormuşum ve bundan şu ana kadar haberim yokmuş :). Teşekkürler paylaşım için. Yaş kemale erince birde chaperr denemek istiyorum kısmetse :) :)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Ya benm cbr ı bi GS 500 war onla mı deişsem ne dersiniz :) arkadaş da gönüLLü :)
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Gsr600 ü Tek Kalem Geçerim. Hem Saf Kan Naked Hem De 600cc




ama kawasaki z750 veya z 1000 abi.... dört silindir naked diyorsan da üstüne fazla laf söylenmez...



ve prensesin en güçlülerini en sana sakladım....
B-king ve Vmax

işte B-king bu şirin şey 1400cc




işte son ürün Vmax bu bebek 1680cc
ve 200Hp

 
Son düzenleme:
Katılım
24 Tem 2008
Mesajlar
210
Kusura bakmayın ama o Vmax'ın oturuş pozisyonu çok dik değil mi... Sürücünün biraz öne oturmuş olduğunu görüyorum ama pedallar da çok ileride...
 
Katılım
22 Ara 2006
Mesajlar
600
Arkadaşlar,binip denemediğiniz motorlar hakkında şu iyidir bu kötüdür demek pek doğru değil bence.Anlıyorum gençsiniz ve kanınız kaynıyor.Ancak bir motor almadan önce iyice araştırıp deneyimi olanlardan bilgi alın.

Şimdi arkadaş gsr'ı tek geçerim demiş.Bibir diğeri z 750 demiş.Benim buraya yazmamdaki sebep,her iki motoru da uzun süre kullanmış olmamdır.

Topiğin amacını biraz aşsa da ileride motor değiştirecek olanlara bilgi vermek açısından faydalı olacağına inanoyorum.

Önce Suzuki Gsr'dan Başlamak istiyorum.İlk bindiğimde işte budur dedim.Gsxr motorunun ehlileştirilmiş hali (hesapta) olan bu motor 8000 devire kadar inanılmaz atak.Üstelik 8000 devirden sonra ikinci bir depara hazırlanın.Resmen kopuyor.Motor 13800 devirde kesiciye giriyor.İlk 4 vites adrenalin dolu.Ancak 6. viteste 6000 devirde 110 km sürat yapması motorun yakıtını çok etkiliyor.Yani 12000 devirde 220 yapıyor ve sonrası eziyet.Zaten inanılmaz bir rüzgar basıncı var.Bana göre sadece kalkış ve ivmelenme motoru.Uzun yolda rüzgardan aşırı etkileniyor.Bunun haricinde çok fazla teknik sorun yaşadığım bir motor.

Gelelim Kawasaki Z750'ye

Eğer uzun süre problem yaşamadan binmek istiyorsanız bu motoru öneririm.Daha alt devirlerde çok rahat hızlanan,buna karşılık red line'ı 11500 devir olan bu motor alt devirlerde kullanılabildiği için hem motor ömrü çok uzun hemde gsr'dan çok daha az benzin yakıyor.Torku yüksek ve rüzgardan daha az etkileniyor.Motor hacminden dolayı vergisi daha yüksek olması bir eksi.Ancak ben ikisini de kullandım ve kawasaki gerçekten inanılmaz kaliteli ve sağlam.Şu anda 4 silindire tekrar geçiş yapsam kesinlikle kawasaki derim.Bu iki motor hakkında bilmek istediğiniz ayrıntılar varsa,bildiğim kadarıyla yardımcı olmaya çalışırım.Ama gs 500 den vazgeçmem.Saygılarımla.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
423
Arkadaşlar,binip denemediğiniz motorlar hakkında şu iyidir bu kötüdür demek pek doğru değil bence.Anlıyorum gençsiniz ve kanınız kaynıyor.Ancak bir motor almadan önce iyice araştırıp deneyimi olanlardan bilgi alın.

Şimdi arkadaş gsr'ı tek geçerim demiş.Bibir diğeri z 750 demiş.Benim buraya yazmamdaki sebep,her iki motoru da uzun süre kullanmış olmamdır.

Topiğin amacını biraz aşsa da ileride motor değiştirecek olanlara bilgi vermek açısından faydalı olacağına inanoyorum.

Önce Suzuki Gsr'dan Başlamak istiyorum.İlk bindiğimde işte budur dedim.Gsxr motorunun ehlileştirilmiş hali (hesapta) olan bu motor 8000 devire kadar inanılmaz atak.Üstelik 8000 devirden sonra ikinci bir depara hazırlanın.Resmen kopuyor.Motor 13800 devirde kesiciye giriyor.İlk 4 vites adrenalin dolu.Ancak 6. viteste 6000 devirde 110 km sürat yapması motorun yakıtını çok etkiliyor.Yani 12000 devirde 220 yapıyor ve sonrası eziyet.Zaten inanılmaz bir rüzgar basıncı var.Bana göre sadece kalkış ve ivmelenme motoru.Uzun yolda rüzgardan aşırı etkileniyor.Bunun haricinde çok fazla teknik sorun yaşadığım bir motor.

Gelelim Kawasaki Z750'ye

Eğer uzun süre problem yaşamadan binmek istiyorsanız bu motoru öneririm.Daha alt devirlerde çok rahat hızlanan,buna karşılık red line'ı 11500 devir olan bu motor alt devirlerde kullanılabildiği için hem motor ömrü çok uzun hemde gsr'dan çok daha az benzin yakıyor.Torku yüksek ve rüzgardan daha az etkileniyor.Motor hacminden dolayı vergisi daha yüksek olması bir eksi.Ancak ben ikisini de kullandım ve kawasaki gerçekten inanılmaz kaliteli ve sağlam.Şu anda 4 silindire tekrar geçiş yapsam kesinlikle kawasaki derim.Bu iki motor hakkında bilmek istediğiniz ayrıntılar varsa,bildiğim kadarıyla yardımcı olmaya çalışırım.Ama gs 500 den vazgeçmem.Saygılarımla.

Hocam yine dökürmüşsün. O kadar güzel bir anatım ki sanki binmiş gibi oldum. Motorumu şimdi daha çok seviyorum, Tek sıkıntım uun yolda sıtmın ağıması sebebi yada sebepleri ne olabil. Bu arada boy 1.84 zürafaya kafa atabiirim :):queen:
 
Katılım
22 Ara 2006
Mesajlar
600
Valla benim boyum da 1.82.Uzun yolda bütün motorlarda sırt ağrısı olması normal.Motorla uzun yola gidiyorsanız en fazla 80-100 km.de bir 5-10 dakika dinlenmek en sağlıklısı.Bende en çok bacak ağrısı oluyor.Ama gs 500 ün koruma demirlerinin üserine ayaklarımı uzatıp,chopper kullanıyormuşçasına rahat gidebiliyorum.
 
Katılım
8 Ocak 2005
Mesajlar
1,029
essegesse ,yaklaşık 20.000 km gs 500 kullanıp fz-6 fazere geçen biri olarak,(daha başka birçok 4 silindir motorla sürüş tecrübem var) bende sürüş rahatlığı olarak,yakıt tüketimi olarak gs500'ü tek geçerim,fazer çok güzel ama süspansiyon olsun,fren olsun,gaz kolu olsun tepkileri gs500 e göre daha sert,bende fazere ilk geçince biraz yadırgamıştım,ama şimdi fazere de alıştım ve motoruma aşığım,sorunsuz ekonomik harika bir motor ve bence sınıfının lideri.
 
Katılım
22 Ara 2006
Mesajlar
600
Sevgili phaetonw12.Öncelikle bu topiği açtığınız için çok teşekkürler.Yeni motorunuzu güle güle kullanın.

Gerçekten fazer Türkiye'de,sınıfının en çok tercih edilen modeli.Benim aklımda da bir ara vardı.Özellikle camlı modeller yüksek hızlarda bile sürücüyü naked kadar rahatsız etmiyor.Uzun süreli kullanmadığım için eksi ve artılarını sadece yazılanlardan biliyorum.Ama genelde fazer sahipleri motorlaarından memnun.Ancak dediğim gibi bu benzin fiyatlarıyla 4 silindir motor artık bana fazla lüks geliyor.Saygılarımla.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
423
temiz gözüküyor ama serviste baktırmak gerek kmde iyi yapmış ama bu makinanın sağlamlığının delili fiyatta iyi 3000 kapayırsın ki tiwisterla aynı fiyat ama 500 cc olması büyük avantaj, ustanın olurunu ala ve bin bence ...
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Ben motorumla takasa vereceğim... O da benm motoru beğendi... Servis izmit te varmıs.. Bu km de motor yapılmıstır heralde :)Bakalım cevap bekliyorum msj gönderdim :p Bi de Servis anlar mı ne war ne yok motorda ???
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst