Suzuki Suzuki GS500 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
423
Ben motorumla takasa vereceğim... O da benm motoru beğendi... Servis izmit te varmıs.. Bu km de motor yapılmıstır heralde :)Bakalım cevap bekliyorum msj gönderdim :p Bi de Servis anlar mı ne war ne yok motorda ???

bu servis işleri kesmmekeş 1 usta iyi dewrken onun iyi dediğine birisi kötü diyor, anlıyacağın bu işi iyi bilen bir ustaya göster mutlaka binsin dinlesin ve yol müsaitse bir 200 km görsün,
ben daha ilk aldığımda kankam olum 200 basacağız patlarsa şimdi patla yoksa hiç patlamaz dedi o gündür bişi yok motoda :) ama tavsiye etmemiyoum riskli biraz :bounce:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Bakalım artık cevap gelince alırız veya almayız.. Bi de yakıt durumunu bi söler misiniz ???
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
az yakıo az,cbr dan sonra fazla etkilemez seni.haa nerden biliyorum.sencer(yürekçe)abiden:wiinkk:

evet az yakıyor... hatta cbf 500 den yüzde 30 daha az yakıyor, kawasakiden de az yaktığına şüphem yok.
size bir sır vereyim mi? benim motoru aldığım kişi motoru aldığı dönemde kawsaki bayisiymiş ama o dönemde suzuki yani benim şimdiki makinayı almış. tabii adam kawa satıp suzuki binerse sonu ne olur sizce? müşterilere ne der :queen::bounce::queen:
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
cakalaz;
eğer şu anki motorunu acil değiştirmen gerekmiyosa bence 92-93 model yerine daha yüksek model bi gs500 al.
sonuçta ben anlamıyorum 93 model 3000 ytle gidiyo 2004 te 5500 e. e ne anladım ben 11 yıl farkı için. ya 2004 ucuz ya 93 çok pahalı.
imkanın varsa bekle bence 5000 civarın 2001-2002 model al hem yeni kasa olur hem de sana daha az sorun çıkarır.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
:cherry:öYLe ; Acelem yok tabi.. Ama düşerse de takasa girerim yani :) 93 pahalı aslında ama en düşük bu fiyattan gider motor :) piyasası düşmesin diye böyle
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Arkadaslar 2.el GS500'ü sonunda aldım ve izmir'den İstanbul'a getirdim. 600 km yol kat ettim ve performansı oldukça memnun etti.

Aşağıdaki linkte yeni motoruma kavusmam ile ilgili konu başlığı mevcut.
http://www.motosiklet.net/forum/taz...ni-motorum-suzuki-gs500-ile-zmir-maceras.html

Öncelikle motorun koruma demiri yok. Acaba İstanbul'da hesaplısından nereden temin edebilirim? Yardımcı olursanız çok sevinirim arkadaşlar.
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
aargh; hayırlı olsun güle güle kullan.
koruma demiri hakkında bilgim yok çünkü benim motorda da yok :)
 
Katılım
24 Eyl 2007
Mesajlar
195
Arkadaslar 2.el GS500'ü sonunda aldım ve izmir'den İstanbul'a getirdim. 600 km yol kat ettim ve performansı oldukça memnun etti.

Aşağıdaki linkte yeni motoruma kavusmam ile ilgili konu başlığı mevcut.
http://www.motosiklet.net/forum/taz...ni-motorum-suzuki-gs500-ile-zmir-maceras.html

Öncelikle motorun koruma demiri yok. Acaba İstanbul'da hesaplısından nereden temin edebilirim? Yardımcı olursanız çok sevinirim arkadaşlar.


her ne kadar tavsiye etmesem de suzuki'nin floryada ki servisinde var 120euro. istersen beraber bi demirciye gidelim benimkinin kalıbını alsınlar.taş çatlasa 50ytl ye halledilir diye düşünüyorum.
 
Katılım
17 Haz 2008
Mesajlar
177
Bu motoru racing ew çevirmek istersem kafa + grenajlar nerden temin edebilirim, ne kadar bi fiyat çıkar bide bu motorun yakıt tüketimi nasıl 100 km de ?
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
hava soğutmalı bi motoru grenajla kaplamak sakıncalı olabilir. yurt dışında grenajlı f modeli var ama onun soğutma sisteminde bi fark var mı bilemiyorum.
ayrıca sadece grenajla da olmaz ki istediğin görüntü. gidon, gösterge grubu, far değişecek.
peglerin dolayısıyla vites ve arka fren pedalının konumları değişecek. kuyruk modifiye ister bu durumda ayrıca sele değişecek çift parçalı olacak da olacak.
bunları yapmazsan da sadece grenaj giydirilmiş bi touring makinen olur o da tatmin etmez.
bunları yaparsan da fayda/maliyet oranı pek iyi olmaz.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Sadece yan grenajları taksa da yeter.. Ayrıca Gilera MX - CX tipli motorların grenajı uyuyor bu motora :) Bunu önceki sayfalarda da vermiştim :) Rize den bi arkadaşımız yapmıstı !


 
Katılım
17 Haz 2008
Mesajlar
177
Yok ben inceledim ayak yerleri fln kurtarıyo + sadece kafa değişcek km yerlerine gerek yok arka tarafıda gayet hoş değiştirmeye gerek yok diye düşünmüyorum Ayrıyeten Çok Hoş Duruyo

+1.jpg


asamf6.jpg
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
her ne kadar tavsiye etmesem de suzuki'nin floryada ki servisinde var 120euro. istersen beraber bi demirciye gidelim benimkinin kalıbını alsınlar.taş çatlasa 50ytl ye halledilir diye düşünüyorum.

Güven tavsiyen için teşekkürler. Bir ara evet öyle birşey yapalım. 120 Euro ocağıma incir ormanı diker. :)
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
ya modifiye tamamen zevk ve tercih meselesi. istedikten ve bütçe ayırdıktan sonra olmayacak şey yok.
benim de aslında aklımdan gs500 modu geçiyo ama ss havası vermek değil tam bi cadde motoru yapmak istiyorum.
hatta bu konuda bi kaç fikrimi benim motorun olduğu şu topikte yazmıştım :
http://www.motosiklet.net/forum/fot...-orta-siklet-dovuscusu-tekrar-caddelerde.html
siz de bi inceleyip yorumlarınızı paylaşırsanız sevinirim. bu arada bi daha fotoğraflar bölümünde topik açmam kimse uğramıyo oraya :)
 
Katılım
24 Eyl 2007
Mesajlar
195
sarı grenajlı gerçekten tatlı duruyor.motorun inceliği kapanmış ama şöyle bi durum var:race makina isteyen race alsın.sadece kafa grenajı belki ama tamamen :farao: zaten naked olduğu için de sevilmiyor mu bu motor? güzel olan çıplaktır,çıplak olan da güzel ;)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst