gs500 canavarımı satıyorum.motorumun mekanık te en ufak sorun yoktur en ufak sıbop sesı duyamazsınız.ve performansı mukemmeldır.ırıdıum bujı,sarı renk o-rınglı yarıs zıncırı,castrol1 racıng yag,on fren balataları bu saydıklarım 2 ay once degıstı.senkron ayar karburator temızlıgı aynı zamanda.
ART egzaust mukemmmel seste.arka lastık kalın.
motorumun eksileri şunlardır
n amortısor kecelerını orjınalını bulamamıstım amortısor kecesı degısecek,on fren ayar ıstıyo,arka kuyrugun ustundekı artçı tutunma demırı kaynak yapılması gerekıyo,dizlik mafsalındakı metal deponun boyasını çizdıgınden istege baglı depo boyanabılır.
sahıbınden com da turuncu gs500 adres ıstanbul kocamustafapasa.
motorun artıları eksılerı bunlardır.
kaza yapan bırcok arkadasım oldugu ıcın motorculugu bırakmayı deneyecegım.bu yuzden emsal degerlerde bı oto ıle takas yapmayı dusunuyorum.belkı 500cc bır en500 gıbı bır chopper da dusunebılırım.kısa bır sure ıcın en son fıyat 3850 ytl dır.
ART egzaust mukemmmel seste.arka lastık kalın.
motorumun eksileri şunlardır
sahıbınden com da turuncu gs500 adres ıstanbul kocamustafapasa.
motorun artıları eksılerı bunlardır.
kaza yapan bırcok arkadasım oldugu ıcın motorculugu bırakmayı deneyecegım.bu yuzden emsal degerlerde bı oto ıle takas yapmayı dusunuyorum.belkı 500cc bır en500 gıbı bır chopper da dusunebılırım.kısa bır sure ıcın en son fıyat 3850 ytl dır.