Suzuki Suzuki Burgman Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
74
Bende burgman aldım 2005 hayırlı olsun yokmu :)

Bu alete xenon uygulaması yapılabiliyormu acaba aydınlatacak birisi olursa sevinirim forum da mutlaka vardır ama maşallah 210 sayfa olduğu için bulamadım teşekkürler...

Hayırlı olsun motorun, güle güle kullan. Xenon değilde ben ilk motoru aldığımda üzerinde philips 35/55 beyaz ışık veren ampuller vardı. Ancak bir arkadaşım motoru 20 dk uzun farlar açık vaziyette kullanınca , motorun kontağın arkasındaki plastik parça erimişti ısıdan dolayı. Tabi bu yüzden tekrar normal ampullere dönüş yaptım. Ayrıca beyaz ışık veren o ampulerin yolu aydınlatmasında da hiç memnun değildim. Ama orjinal xenon kit taktırıcam dersen o başka tabi, sanırım onda bu sorunlar olmaz.
 
Katılım
9 Ağu 2005
Mesajlar
126
Peki H7 mi H4 mu sistem nasıl çalışıyo acaba?
kısada sağ farmı yanı uzunda sağ sol motoru henuz almadım o yuzden soruyorum....
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
862
yeni motor alan arkadaşlara hayırlı uğurlu olsun. burgmana xenon takılıyor taktıran bir sürü arkadaşım var.

burgmana takılan h4 olması lazım
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
339
Peki H7 mi H4 mu sistem nasıl çalışıyo acaba?
kısada sağ farmı yanı uzunda sağ sol motoru henuz almadım o yuzden soruyorum....

Burgman'ın far ampülü HS1 tipindedir ve 35/35 Wattır. Fakat piyasada bu tip ampül bulamadığımdan H4 tipi ampül alıp takıyorum. İkisi birbirinin aynısı ufak bir tırnak dışında. Kısa ve uzun farlarda her iki ampül de yanar.
 
Katılım
9 Ağu 2005
Mesajlar
126
Kullandığınız lastik markalarınızı yazarmısınız ?

Hangi markayı tercih ediyorsunuz önerileriniz?
 
Katılım
8 Nis 2005
Mesajlar
599
Öncelikle Burgman'ın nız hayırlı olsun. Orjinali iyidir ancak değişecekse tavsiyem Michelin Pilot Sport SC olacaktır
 
Katılım
19 Nis 2006
Mesajlar
117
merhaba arkadaşlar
ne zamandır uzak kaldım forumdan
yeni motor alan arkadaşlara hayırlı olsun diyorum
bende burgmanımla 5000 km'yi devirdim bu kış şartlarında(yani diğer sahibinden aldığımdan beri)
ufak tefek aksilikler dışında problem yaşamadım ama hala servis sıkıntım var gibi
herkese kolay gelsin
 
Katılım
9 Ağu 2005
Mesajlar
126
Öncelikle Burgman'ın nız hayırlı olsun. Orjinali iyidir ancak değişecekse tavsiyem Michelin Pilot Sport SC olacaktır


Selamlar aynen bende katılıyorum yumuşak hamurlu bir lastik değil mi bu arada (okan ben deniz di değilmi isim sohbet etmiştik msn de gecen teşk.)
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
862
merhaba arkadaşlar
ne zamandır uzak kaldım forumdan
yeni motor alan arkadaşlara hayırlı olsun diyorum
bende burgmanımla 5000 km'yi devirdim bu kış şartlarında(yani diğer sahibinden aldığımdan beri)
ufak tefek aksilikler dışında problem yaşamadım ama hala servis sıkıntım var gibi
herkese kolay gelsin

kardeş servisten ne gibi sıkıntın var paylaşır mısın?
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
3
Servis demişken motorum 13000 km'de henuz 3000 km dir kullanıyorum ama bakım zamanı geçmek üzeredir, komple bi bakımın maliyeti hakkında bir fikriniz varmı _? :)
 
Katılım
19 Nis 2006
Mesajlar
117
sıkıntılarım yalan söylemeleri özellikle
örneğin ilk bakıma gittiğimde kayılı kontrol edermisniz demiştim
işim olduğu için başında duramadım
ettik iyi durumda dediler
daha sonra kalkıştaki titremeler için misketleri değiştirmemiz gerektiğinde kapağı açtığımızda kayışta çatlamalar olduğunu gördük ve değiştirmemiz gerek dedi, değiştirdik
far ayarım biraz kötü, gerçi muayenede kusursuz çıktı motorum ama,
bu sefer ben baktım ampulleri yapıştırmışlar ayar yapamadım dedi
yani güvenim azaldı
parça fiyatlarıda pahalı sanırım diğer yerlere göre
bunun yanında balatam çok erken bitti değiştirmeye gittim
sürekli elin frende gidiyorsundur dediler
sonra diskte problem dediler
zımparaya gönderdiler diskimi, bir geldi freni sıkıyorum
önce sıkıyor sonra boşa dönüyordu
bir daha götürdüler, uğraştık yani
hala sürtme sesi var, normal diyorlar
bagaj vidalarımı takmayı unutmuşlar yani memnun olamadım
servis evime çok yakın olduğu için tercih ettim
daha uzak bir servise gitmek için heran zamanım olmadığından
servis maceram böyle yani arkadaşım
birde daha önce konuşmuştuk
egsozum dağılmış durumda, yenisini almama imkan yok
boşalttırmak tatminkar değil diyorlar
gidebildiği kadar git diyen var
bu konuda da ne yapacağımı şaşırdım.
bu konuda bir öneriniz var mıdır?
ama tabiki bu aksilikler olsa da eski motorumun hakkını yemem ama motora bindiğimi hissediyorum, her anlamda ihtiyacımı görüyor. performansı tam bana göre. umarım bir aksilik çıkmaz ve uzun yıllar kullanabilirim.
önerileriniz için şimdiden teşekkür ederim.
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
339
sıkıntılarım yalan söylemeleri özellikle
örneğin ilk bakıma gittiğimde kayılı kontrol edermisniz demiştim
işim olduğu için başında duramadım
ettik iyi durumda dediler
daha sonra kalkıştaki titremeler için misketleri değiştirmemiz gerektiğinde kapağı açtığımızda kayışta çatlamalar olduğunu gördük ve değiştirmemiz gerek dedi, değiştirdik
far ayarım biraz kötü, gerçi muayenede kusursuz çıktı motorum ama,
bu sefer ben baktım ampulleri yapıştırmışlar ayar yapamadım dedi
yani güvenim azaldı
parça fiyatlarıda pahalı sanırım diğer yerlere göre
bunun yanında balatam çok erken bitti değiştirmeye gittim
sürekli elin frende gidiyorsundur dediler
sonra diskte problem dediler
zımparaya gönderdiler diskimi, bir geldi freni sıkıyorum
önce sıkıyor sonra boşa dönüyordu
bir daha götürdüler, uğraştık yani
hala sürtme sesi var, normal diyorlar
bagaj vidalarımı takmayı unutmuşlar yani memnun olamadım
servis evime çok yakın olduğu için tercih ettim
daha uzak bir servise gitmek için heran zamanım olmadığından
servis maceram böyle yani arkadaşım
birde daha önce konuşmuştuk
egsozum dağılmış durumda, yenisini almama imkan yok
boşalttırmak tatminkar değil diyorlar
gidebildiği kadar git diyen var
bu konuda da ne yapacağımı şaşırdım.
bu konuda bir öneriniz var mıdır?
ama tabiki bu aksilikler olsa da eski motorumun hakkını yemem ama motora bindiğimi hissediyorum, her anlamda ihtiyacımı görüyor. performansı tam bana göre. umarım bir aksilik çıkmaz ve uzun yıllar kullanabilirim.
önerileriniz için şimdiden teşekkür ederim.

Sen anadolu yakasında Kartal Oto Sanayi Sitesinde Altan Motor var(ezberledim Balıkesir'li olmama rağmen:mrgreen:), onlara çok iyi diyorlar. Bence vakit bul onlara götürmeye bak motorunu. Ayrıca egzoz olayında da Kolpa nın aynı şikayetleri vardı, o da egzoz cu ya yaptırdığını söylüyordu, tam ne yapıldı bilmiyorum. O da gerçi Vstrom vatandaşlığına geçti, hala burayı takip ediyor mu bilmiyorum, özelinden bi mesaj at istersen. Kayış, bagalar, debriyaj balata 21-22 bin kmlerde eskiyor. Burgmanın en zayıf yönü şanzımanı herhalde. Başka hiç bir tarafında bu kadar masraflı değişim yok(Rutin şeyleri saymazsak). Keseyi açıp ta AN650 mi alsak ne yapsak :p
 
Katılım
19 Nis 2006
Mesajlar
117
sağol arkadaşım
altan motorada burdan tanıştığım arkdaşlar gitmediklerini söylüyorlardı, neden bilmiyorum
bende egsozu boşalttırmayı düşünüyorum
150 lira falan tutabilirmiş,
800ytl veremem şu an yeni egsoza
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
tabikide hala bakıyorum buralara.. burgmanımlada çok güzel anılarım oldu unuturmuyum eski motorumu...
egzoza gelirsek egzozu bağırtan mevzu içerde katalitik konvertörden kaynaklanıyor. egzozu açtığında içede bi sürü boru sistemi ve ilk girişte ters huniye benzer petekli katalitik konvertör var. bende zaman içinde onu tutan kaynaklar atmış ses yapmasına sebep oluyordu. istersen o katalitik konvertörü tutan kaynakları yenilet (ben öyle yaptım)yada katalitik konvertörü komple çıkar(ki ben şimdiki aklım olsa öyle yapardım) egzozdaki teneke sesi kesilsin:cat:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
eren hayırlı olsun, daha yeni duydum dl650 aldığını. kazasız belasız binmen dileği ile :wiinkk:
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
702
ARKADAŞLAR

19-03-2007 günü/akşamı
İSTANBUL KADIKÖY GÖZTEPEde arkadaşımın apartman garajından 34-ET-5625 plakalı SİYAH renkli K7 BURGMANı çalındı görenler vede bulunmasına yardım edenler ödüllendirilecektir....
[/QUOTE]
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst