sıkıntılarım yalan söylemeleri özellikle
örneğin ilk bakıma gittiğimde kayılı kontrol edermisniz demiştim
işim olduğu için başında duramadım
ettik iyi durumda dediler
daha sonra kalkıştaki titremeler için misketleri değiştirmemiz gerektiğinde kapağı açtığımızda kayışta çatlamalar olduğunu gördük ve değiştirmemiz gerek dedi, değiştirdik
far ayarım biraz kötü, gerçi muayenede kusursuz çıktı motorum ama,
bu sefer ben baktım ampulleri yapıştırmışlar ayar yapamadım dedi
yani güvenim azaldı
parça fiyatlarıda pahalı sanırım diğer yerlere göre
bunun yanında balatam çok erken bitti değiştirmeye gittim
sürekli elin frende gidiyorsundur dediler
sonra diskte problem dediler
zımparaya gönderdiler diskimi, bir geldi freni sıkıyorum
önce sıkıyor sonra boşa dönüyordu
bir daha götürdüler, uğraştık yani
hala sürtme sesi var, normal diyorlar
bagaj vidalarımı takmayı unutmuşlar yani memnun olamadım
servis evime çok yakın olduğu için tercih ettim
daha uzak bir servise gitmek için heran zamanım olmadığından
servis maceram böyle yani arkadaşım
birde daha önce konuşmuştuk
egsozum dağılmış durumda, yenisini almama imkan yok
boşalttırmak tatminkar değil diyorlar
gidebildiği kadar git diyen var
bu konuda da ne yapacağımı şaşırdım.
bu konuda bir öneriniz var mıdır?
ama tabiki bu aksilikler olsa da eski motorumun hakkını yemem ama motora bindiğimi hissediyorum, her anlamda ihtiyacımı görüyor. performansı tam bana göre. umarım bir aksilik çıkmaz ve uzun yıllar kullanabilirim.
önerileriniz için şimdiden teşekkür ederim.