yeni burgman sahibi
arkadaşlar iyi günler,hemen hemen bütün forum mesajlarını okuduktan sonra bu tür motorsikletler içerisinde burgman ın bir numara olduğuna inanıp ,7500 tL ye , ilk sahibi tarafından çok az kullanılmış (1900 km) 2004 model bir burgman 400 aldım.Bu husustaki görüş ve tavsiyelerinizi beklerim.Henüz noter satışı yapılmadı, bu modelin noter masraflarının ne kadar olduğu hakkında bilgisi olan arkadaşlar varmı acaba ? Bir de motorsiklet henüz ilk bakım km sine gelmemiş ama sene geçmiş, servis konusunda neler yapmam gerekir.
şimdiden teşekkürler,
Fevzi