Suzuki Suzuki Burgman Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
yanlış olmayacağını söyledi servis tabiki bandırmaya geri geldiğimizde servise bakımı bir daha yaptırdık mecbur yapacaktı da onun hatası bu arada mantık olarak otomatik şanzuman yağı olur gibi geliyor bana sonuçta bu motorda otomatik vites sisteminde değil mi
hayır değil an650 hariç bütün maxiscooterlar CVT vites sistemine sahiptir.
 
Katılım
23 Ocak 2005
Mesajlar
3
yeni burgman sahibi

arkadaşlar iyi günler,hemen hemen bütün forum mesajlarını okuduktan sonra bu tür motorsikletler içerisinde burgman ın bir numara olduğuna inanıp ,7500 tL ye , ilk sahibi tarafından çok az kullanılmış (1900 km) 2004 model bir burgman 400 aldım.Bu husustaki görüş ve tavsiyelerinizi beklerim.Henüz noter satışı yapılmadı, bu modelin noter masraflarının ne kadar olduğu hakkında bilgisi olan arkadaşlar varmı acaba ? Bir de motorsiklet henüz ilk bakım km sine gelmemiş ama sene geçmiş, servis konusunda neler yapmam gerekir.

şimdiden teşekkürler,

Fevzi
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
338
arkadaşlar iyi günler,hemen hemen bütün forum mesajlarını okuduktan sonra bu tür motorsikletler içerisinde burgman ın bir numara olduğuna inanıp ,7500 tL ye , ilk sahibi tarafından çok az kullanılmış (1900 km) 2004 model bir burgman 400 aldım.Bu husustaki görüş ve tavsiyelerinizi beklerim.Henüz noter satışı yapılmadı, bu modelin noter masraflarının ne kadar olduğu hakkında bilgisi olan arkadaşlar varmı acaba ? Bir de motorsiklet henüz ilk bakım km sine gelmemiş ama sene geçmiş, servis konusunda neler yapmam gerekir.

şimdiden teşekkürler,

Fevzi

1900km 2004 model acaba yanlış mı okudum diye defalarca baktım.
İlk olarak burgman 400 de bakım 1000km de olur, motor alınalı 5 sene geçmiş içindeki yağ nasıl olmuştur kimbilir kesinlikle yağ seviyesini kontrol etmeden çalıştırma.
Bilen bir motosiklet ustasına göster.
Her ne kadar çok az kullanılmış olsada, fiyat çok yüksek!!!!
Bence almadan önce 1 kere daha düşün derim hatta birkaç kere daha
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Nis 2005
Mesajlar
599
1900km 2004 model acaba yanlış mı okudum diye defalarca baktım.
İlk olarak burgman 400 de bakım 1000km de olur, motor alınalı 5 sene geçmiş içindeki yağ nasıl olmuştur kimbilir kesinlikle yağ seviyesini kontrol etmeden çalıştırma.
Bilen bir motosiklet ustasına göster.
Her ne kadar çok az kullanılmış olsada, fiyat çok yüksek!!!!
Bence almadan önce 1 kere daha düşün derim hatta birkaç kere daha

Tarık'a katılıyorum, 1900km. 2004 için çok iddialı bir km. Bir motor temiz kullanılır makul km de ise alınır. Çok kullanılan motor gibi hiç kullanılmayan motor da iyi sayılmaz. Öncelikle akü'sü bitmiş olması gerekli hala orjinal aküsü ise ????, lastikler 5 senede 1900km. döndü ise ?????, İstanbul gibi nemli bir yerde çalışmadan 5 yıl yattıysa ???.
Ancak almışsınız hayırlı olsun motora iyi bir bakım yaptırmadan binmeyin derim.
 
Katılım
22 Tem 2008
Mesajlar
69
arkadaşlar iyi günler,hemen hemen bütün forum mesajlarını okuduktan sonra bu tür motorsikletler içerisinde burgman ın bir numara olduğuna inanıp ,7500 tL ye , ilk sahibi tarafından çok az kullanılmış (1900 km) 2004 model bir burgman 400 aldım.Bu husustaki görüş ve tavsiyelerinizi beklerim.Henüz noter satışı yapılmadı, bu modelin noter masraflarının ne kadar olduğu hakkında bilgisi olan arkadaşlar varmı acaba ? Bir de motorsiklet henüz ilk bakım km sine gelmemiş ama sene geçmiş, servis konusunda neler yapmam gerekir.

şimdiden teşekkürler,

Fevzi

hayırlısı olsun sana noter masrafı yani ruhsat masrafı kompile 400 tl na maal olur

arkadaşlar selamlar bayağıdır yazamıyorum işlerimin yoğunluğundan havalarda kış mevsiminin olması gerektiği gibi gittiğinden buluşamıyoruzda herkeze selamlar en kısa zamanda görüşmek üzere:)
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Ocak 2009
Mesajlar
18
Merhaba Arkadaşlar ;
Fuar esnasında Tekay motorda sergilenen Burgman An 400 ü sanırım incelemişinizdir.Ek olarak koltuk ısıtma elcik ısıtma elcik koruma gibi aksesuarlar vardı üstünde.
Benim size sormak istediğim oradaki elcik korumasını buradan yada yurt dışından temin etme olanağım nedir bana bu konuda yardımcı olursanız çok sevinirim.
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
geçen haftasonu istanbuldaydım dolanırken baya bi burgman gördüm çevrede izmirde bu kadar yok malesef.
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
862
Arkadaşlar, burgman'ın saati nasıl ayarlanıyor bilen varmı ?

forumdaki herkes bilir ama ben söyliim:)

göstergedeki saatin altındaki düğmeye elini basılı tutup kontağı çeviriyorsun sonra ayarlanabilir duruma geliyor.

yada iki düğmeye birden basıp kontağı çeviriyordun:) öyleydi dimi?:p

birisinde saati ayarlıyordun birisindede oil lambasını söndürüyordun. dene işte birisinde ayarlanıyor:)
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
339
Arkadaşlar, burgman'ın saati nasıl ayarlanıyor bilen varmı ?

Sanırım şöyleydi:
Kontak açıkken 2 düğmeye de basılı tutuluyor. O anda saat yanıp sönmeye başlıyor. ADJ tuşuyla ayarlayıp, dakika için SEL tuşuna basıyorsunuz. Onu da aynı şekilde ayarladıktan sonra tekrar 2 tuşa da basıyorsunuz.
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
74
Sanırım şöyleydi:
Kontak açıkken 2 düğmeye de basılı tutuluyor. O anda saat yanıp sönmeye başlıyor. ADJ tuşuyla ayarlayıp, dakika için SEL tuşuna basıyorsunuz. Onu da aynı şekilde ayarladıktan sonra tekrar 2 tuşa da basıyorsunuz.

Teşekkürler, deneyeceğim.
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
arkadaşlar aranızdan bir yıldız daha kaydı.
motorumu sattım artık enduro zamanı:p
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
339
Son düzenleme:
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
artık bende vedat abi gibi bmw ye geçsem iyi olacak:)
gören duyan bilen haber etsin:wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst