Suzuki Suzuki Burgman Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
339
http://www.bikepics.com/pictures/487088/
Bu fotografta görülen iki ön farın arasında ve altta bulunan ışığın nereden yandığını bilen varmı, ben parklar yanıyorken baktım bende ışık yoktu , acaba benimkindemi sorun var yoksa başka bir şekilde mi yanıyor bu far?

Dediğiniz ışık, park ampülü. Kontağı çevirdiğinizde kısa farlarla beraber o da yanıyor. Eğer yanmıyorsa patlamıştır, yenisiyle değiştirmeniz gerekir...
 
Katılım
5 Haz 2008
Mesajlar
39
arkadaşlar merhaba elimde 2003-2006 model burgman uyumlu silindir ve piston ve subapları bulunuyor 5000 km kullanılmışdır sadece yag yakma problemi başlayanların sıfırına 1000 ytl vermesine gerek yok parçalar da kesinlikle sorun bulunmamaktadır istenilen ustauya gösterebilirsiniz fiyatı 280 ytl vericem hepsini

silindirin sıfırı şuan :435 tl
piston sıfırı fiyatı şuan :105 tl
eksoz subab sıfır fiyatı :84 tl
emme subab sıfır fiyatı :100 tl
toplamı 750 ytl tutuyor artı kdv ile 1000 tl tutuyor işcilik ile 1150 ytl geliyor size

siz sadece 280 ytl bende alıcaksınız 60 ytl ye segman alıcaksınız ve size yarı fiyatına motorunuz hem yağ yakmıcak hemde eskisi gibi rampalarda perfonmasını göstericek.resim de budur

http://img10.imageshack.us/my.php?image=resim260m.jpg
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
pek enduroda sayılmaz touring e de kaçıyor biraz. gerçekten kullanması çok keyifli...
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
338
Burgman özellikleri ve kullanım kolaylığıyla vazgeçilmez bir motor ama bir kere yüksek enduro yada touring motora bindikten sonra burgman beni korkutur oldu..

Bilmiyorum daha önce vitesli tecrüben ne kadar ama panik frende debriyajada aynı anda basıyor insan. O kadar zaman arka fren olarak kullandığın yerde debriyaj var artık:queen:

Aman dikkat
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
henüz sakin sakin kullanıyorum. o bana ben ona alışma safhasındayız. burgmanın kolaylığından sonra trafikte debriyajla boğuşmak sol elinizi acayip yoruyor.
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
862
erencim tekrar hayırlı uğurlu olsun. kazasız belasız kullanırsın inşallah. kimbilir belki birlikte geziye çıkarız.
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
260
eren hayırlı olsun kazasız belasız kullanman dileğiyle..
Yan çantalı olan motoru mu aldın....
Bu arada eger orjınal lastıklerı varsa en kısa zamanda değiştir.
Michelin i özellikle öneririm...
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
evet abi izmirdeki çantalı motoru aldım zaten ilandada artık satılmıştır ibaresi var. lastikler metzeler tourance exp ile değiştirilmiş gayet iyi durumda:wiinkk:
 
Katılım
9 Ağu 2005
Mesajlar
126
Bende burgman aldım 2005 hayırlı olsun yokmu :)

Bu alete xenon uygulaması yapılabiliyormu acaba aydınlatacak birisi olursa sevinirim forum da mutlaka vardır ama maşallah 210 sayfa olduğu için bulamadım teşekkürler...
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
3
Bende burgman aldım 2005 hayırlı olsun yokmu :)

Bu alete xenon uygulaması yapılabiliyormu acaba aydınlatacak birisi olursa sevinirim forum da mutlaka vardır ama maşallah 210 sayfa olduğu için bulamadım teşekkürler...


Öncelikle hayırlı olsun, aynı soruyu bende sormak için baya bi bakındım foruma ama göremedim Xenon uygulamasında dikkat etmemiz gerekenler nedir arkadaşlar??
 
Katılım
21 Ocak 2009
Mesajlar
18
Bende burgman aldım 2005 hayırlı olsun yokmu :)

Bu alete xenon uygulaması yapılabiliyormu acaba aydınlatacak birisi olursa sevinirim forum da mutlaka vardır ama maşallah 210 sayfa olduğu için bulamadım teşekkürler...

Hayırlı olsun....Allah kaza bela vermesin.Ben xenon uygulamasını biraz farklı yaptım far sistemini tamamen değiştirip h4 taktırdım eğer mail adresiniz var ise resimlerini gönderebilirim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst