- Katılım
- 14 Mar 2007
- Mesajlar
- 338
artık bende vedat abi gibi bmw ye geçsem iyi olacak
gören duyan bilen haber etsin:wiinkk:
Bir arkadaşım 1200gs adv'sini satıyor dünyanın en titiz insanıdır, istersen bağlantı kurdururum:cat:
artık bende vedat abi gibi bmw ye geçsem iyi olacak
gören duyan bilen haber etsin:wiinkk:
http://www.bikepics.com/pictures/487088/
Bu fotografta görülen iki ön farın arasında ve altta bulunan ışığın nereden yandığını bilen varmı, ben parklar yanıyorken baktım bende ışık yoktu , acaba benimkindemi sorun var yoksa başka bir şekilde mi yanıyor bu far?
arkadaşlar artık bir DL650 K6 sahibiyim:cherry:
arkadaşlar artık bir DL650 K6 sahibiyim:cherry:
arkadaşlar artık bir DL650 K6 sahibiyim:cherry:
arkadaşlar artık bir DL650 K6 sahibiyim:cherry:
arkadaşlar artık bir DL650 K6 sahibiyim:cherry:
Bende burgman aldım 2005 hayırlı olsun yokmu
Bu alete xenon uygulaması yapılabiliyormu acaba aydınlatacak birisi olursa sevinirim forum da mutlaka vardır ama maşallah 210 sayfa olduğu için bulamadım teşekkürler...
Bende burgman aldım 2005 hayırlı olsun yokmu
Bu alete xenon uygulaması yapılabiliyormu acaba aydınlatacak birisi olursa sevinirim forum da mutlaka vardır ama maşallah 210 sayfa olduğu için bulamadım teşekkürler...