Suzuki Suzuki Burgman Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Tem 2006
Mesajlar
257
Altan Motor Bayram Kampanyası..!

Sevgili Arkadaşlar,

6.000 km. bakımlarınız ve devamında gelen 12-18.000 km. bakımlarınız için sizlere özel 80 YTL işçilik ücreti, değişen parçalarınız için, nakit ödemede %10 iskonto ve World kartınıza vade farksız 4 taksit kampanyamız başlamıştır. Kampanyamız 06.12.2008 tarihine kadar geçerlidir.
Bilgilerinize sunarız.

Altan Motor

Tel: 0216 306 2319 / Yol Yardım Tel: 0549 306 2319
 
Katılım
5 Haz 2008
Mesajlar
39
arkadaşlar bişey sorcam 2 gün önce ön balataları degiştim sbs marka neyse taktık ön freni sıkınca sanki iki demir bir birine degiyor gibi inanılmaz bir sürtünme sesi geliyor ve acayip toz oluyor disk yani toz derken balatanın tozu adamı aradım adam bana balatanın alışacagını söledi aama inanmadım çünkü inanılmaz sürtünme sesi geliyor sıkınca sizde neden başınıza geldimi böle bişey
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
ben değiştirdiğimde aksine önceden olan ses kesildi tamamen. balata alışana kadar frenlerim sanki biraz az tutuyordu ama..
 
Katılım
5 Haz 2008
Mesajlar
39
fren benim de az tutyor ama frenleri sıktıgımda öle bir ses çıkıyor ki rahat 200 mt deki kişi o ınanılmaz demir sürtünme ses ve diskim demir tozu oluyor ve bunlar sıfır balata takılı anlamadım
 
Katılım
22 Şub 2006
Mesajlar
79
En büyük selam sizlerin üzerine olsun.Bir süredir devam eden yavaşlarken stop etme sorunumu 10 dakikalık bir temizleme operasyonuyla halleden FEVZİ USTA ya buradan tekrar ellerine sağlık diyorum.Burada bir kaç arkadaşın başında bu sorun vardı zannediyorum.Bir çok kez motorum stop etmişti ve istenmedik pozisyonlarda kalmıştım,tereddütlü bir ruh haletiyle motoru kullanmak ,acaba yavaşlarken yine stop edecek mi diye sürmek gerçekten çok tehlikeli.Önce benzin aldığım yeri değiştirmiştim fakat aynı sorun devam edince ben de servise gitme kararı aldım.(tabiki Deniz kardeşime de buradan ayrıca teşekkür ediyorum her telefonla aramamda bana verdiği bu sorunla ilgili tavsiyelerden dolayı:rendeer:)
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
862
arkadaşlar bişey sorcam 2 gün önce ön balataları degiştim sbs marka neyse taktık ön freni sıkınca sanki iki demir bir birine degiyor gibi inanılmaz bir sürtünme sesi geliyor ve acayip toz oluyor disk yani toz derken balatanın tozu adamı aradım adam bana balatanın alışacagını söledi aama inanmadım çünkü inanılmaz sürtünme sesi geliyor sıkınca sizde neden başınıza geldimi böle bişey

arkadaşım bende ön balataları yeni değiştirdim. ve olan ses kesildi. balatalar alışmasını beklerken diskin çizilmesin. birde disk masrafına girme. orijinal parçalardan vazgeçmeyin.
 
Katılım
8 Nis 2005
Mesajlar
599
Ben kendi balatamı değiştirdim tercih ettiğim balata Lucas Burgman için tavsiye edilen sinterli balata ancak ben organik olanı koydum ön fren dozlaması mükemmel. Bence SBS iyi bir balata değil. Tavsiyem sürekli izle diski çizmeyesin.
Serhan'cım her zaman arayabilirsin dostluklar bu zamanlar içindir. Şu temizlenen parçadan da bahsedersen başına gelen arkadaşlar içinde bilgi olur.
 
Katılım
5 Haz 2008
Mesajlar
39
şimdi baktım disk i çizmiş yarın götürüp geri vericem gerekirse kavga edicem buz motor dan aldım ama anladım ki ben para etmez sıfır balata freni bir sıkıyorum herkez bana bakıyor şimdi diskim çizildi degişmem mi gerek
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
74
En büyük selam sizlerin üzerine olsun.Bir süredir devam eden yavaşlarken stop etme sorunumu 10 dakikalık bir temizleme operasyonuyla halleden FEVZİ USTA ya buradan tekrar ellerine sağlık diyorum.Burada bir kaç arkadaşın başında bu sorun vardı zannediyorum.Bir çok kez motorum stop etmişti ve istenmedik pozisyonlarda kalmıştım,tereddütlü bir ruh haletiyle motoru kullanmak ,acaba yavaşlarken yine stop edecek mi diye sürmek gerçekten çok tehlikeli.Önce benzin aldığım yeri değiştirmiştim fakat aynı sorun devam edince ben de servise gitme kararı aldım.(tabiki Deniz kardeşime de buradan ayrıca teşekkür ediyorum her telefonla aramamda bana verdiği bu sorunla ilgili tavsiyelerden dolayı:rendeer:)

Selam bende de vardı stop etme sorunu , acaba Fevzi Usta nereyi temizledi ? Biraz bilgi verirmisin ?
 
Katılım
22 Şub 2006
Mesajlar
79
Valla seleyi kaldırdı,altında bulunan kapağı söktü ve küçük bir parçayı çıkardı,spreyle temizledi.(motor aksamından çok anlamadığım için bu şekilde anlatıyorum:pale:).Benim sormama karşılık enjeksiyon memesinin pislenmiş olduğunu ve rölantisinin de biraz düşük olduğunu, çok az yükselttiğini söyledi.3 haftadan beri kullanıyorum aynı sorun hiç tekrar etmedi çok şükür.:)
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
862
şimdi baktım disk i çizmiş yarın götürüp geri vericem gerekirse kavga edicem buz motor dan aldım ama anladım ki ben para etmez sıfır balata freni bir sıkıyorum herkez bana bakıyor şimdi diskim çizildi degişmem mi gerek

geçenlerde tarıkın lastiği için gittiğimizde görmüştüm o balataları.. sordum burgmana da uyar mı diye?

-tabii abi uyar dedi.

fiyatını sordum.. benim serviste taktırdığım suzuki orijinal balataların yarı fiyatınaydı. hatta kulakları çınlasın serhatte dalga geçmişti iki katına taktırdım diye.. neymiş efendim orijinal balataları suzuki buraya yaptırıyormuşta sadece üzerine marka basıyorlarmış. bir kere daha gördüm ki, orijinal parçadan şaşmayacaksın.

daha önce başıma arabanın fren balatalarında geldiği için fiyat farkına aldırmadan orijinalinin takılmasını istedim. çünkü disk fiyatını düşününce orijinal olmayan balata çok pahalıya patlıyor.. hem fren işi bu, tasarruf yapılacak yer değil. ALLAH korusun.
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
arkadaşlar bende 2004 model burgman 400 buldum bi tane ve alma aşamasındayım .. motor istanbulda bi galeride.. istanbuldan bi arkadaşımı görmesi için oraya gönderdim sağolsun yardımcı oldu yalnızca motoru çalıştırırken anahtarı sonuna kadar değdirmen gerekiyor muş yani on konumunda sonuna kadar değdirmen gerekiyormuş .. arkadaşım söyledikten sonra adama bu problemi sordum sorun olmadıgını söyledi.... zaten suzuki yetkili satıcısı alacagım kişi ama.. yinede sormak istiyorm sizce bu sorun nedendir ? bende bu duruma göre alıcam makineyi...
 
Katılım
14 Nis 2007
Mesajlar
11
arkadaşlar herkese keyifli forumlar..
2006 Burgman 650'imi satıyorum ilanlar bölümüne koydum.. ilgilnenler olursa oradan ulaşabilirler.. Motoru Altan Motorada sorabilirsiniz.. tekrar keyifli forumlar..
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
339
arkadaşlar bende 2004 model burgman 400 buldum bi tane ve alma aşamasındayım .. motor istanbulda bi galeride.. istanbuldan bi arkadaşımı görmesi için oraya gönderdim sağolsun yardımcı oldu yalnızca motoru çalıştırırken anahtarı sonuna kadar değdirmen gerekiyor muş yani on konumunda sonuna kadar değdirmen gerekiyormuş .. arkadaşım söyledikten sonra adama bu problemi sordum sorun olmadıgını söyledi.... zaten suzuki yetkili satıcısı alacagım kişi ama.. yinede sormak istiyorm sizce bu sorun nedendir ? bende bu duruma göre alıcam makineyi...

Kontakla ilgili bişey diyemeyeceğim. "On" konumunda nasıl sonuna kadar değdirmek gerekiyor tam anlamadım. Normalde anahtar "ON" konumuna aldığınızda marş basmaya hazırsınızdır.
Ayrıca, alacağınız motor 20 bin civarında ise debriyaj balatasının, kayışın, değişip değişmediğini öğrenin. Özellikle debriyaj balatası 20-21 bin de biter, kayışın 24 binde değişeceği belirtilir ama 28 binde bile değiştirmeden binen var. Ayrıca varyatöre ve içindeki bagaların durumuna da baktırsanız iyi olur. Kullanıma bağlı olarak bunlarda eskimiş olabiliyor. Şimdiden hayırlı olsun.
 
Katılım
5 Haz 2008
Mesajlar
39
balatalar konusunu hallettim arkadaşlar buz motor dan aldıgım sbs balata tam 3 günde bitti ve disk imi çizdi bende adama gittim ve oda gözleriyle görünce paramıda iade etti balataları da sökmedi bende kızıltopraktan 75 ytl ye duffy arkadaşımızın tavsiye ettigi lucas marka seramik modelini aldım ve ne bir ses var nede bir fren tutuşunda sorun
 
Katılım
30 Kas 2008
Mesajlar
166
arkadaşlar selamlar yaklaşık bu topic açılalı açılalı takip ediyorum beeatle65 (zafer) senide tanıyorum ben umut en son maltepe ziebartta karşılaşmıştık hatırlarsan....arkadaşlar kısaca konuya girmek istiyorum burgman nasıl demiyeceğim tabiki yıllardır ilgilendiğim bir maxi bir tane buldum ilk sahibi 2006 model k6 lacivert 6500 km 2007 haziran trafik çıkışlı bana son olur rakkamı 8800 ytl ne dersiniz ? birde çok göreceli bir durum kulanım kişi ve şartlar yol durumu ama yinede bunun bir şehir için ortalama lt sarfiyatı nedir ?zaten tamer abi ilede görüştüm götürüp motoruda göstereceğim acilllll cevap bekliyorum fiyat konusunda sizde bir burgman sahibi olarak fiyatları bilirsiniz diye bu konuyu sormak istedim lütfen cevap verirseniz aranıza bir kişi daha katılacak saygılar sevgiler
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
862
motorun km si iyi fakat fiyatı yüksek..

bu forumda motorunu satmak isteyen arkadaşlar var istersen önce buradan sor. çünkü herkesin motorunun ne olduğu biliniyor. yanılmazsın üzülmezsin.
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
Kontakla ilgili bişey diyemeyeceğim. "On" konumunda nasıl sonuna kadar değdirmek gerekiyor tam anlamadım. Normalde anahtar "ON" konumuna aldığınızda marş basmaya hazırsınızdır.
Ayrıca, alacağınız motor 20 bin civarında ise debriyaj balatasının, kayışın, değişip değişmediğini öğrenin. Özellikle debriyaj balatası 20-21 bin de biter, kayışın 24 binde değişeceği belirtilir ama 28 binde bile değiştirmeden binen var. Ayrıca varyatöre ve içindeki bagaların durumuna da baktırsanız iyi olur. Kullanıma bağlı olarak bunlarda eskimiş olabiliyor. Şimdiden hayırlı olsun.

yani bunu calıstırırken anahtarı tutuyormuşsun elinle öyle basıyo muşun marşına.. çalıştıktan sonra bir problem yokmuş...
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
637
Sevgili Arkadaşlar,

6.000 km. bakımlarınız ve devamında gelen 12-18.000 km. bakımlarınız için sizlere özel 80 YTL işçilik ücreti, değişen parçalarınız için, nakit ödemede %10 iskonto ve World kartınıza vade farksız 4 taksit kampanyamız başlamıştır. Kampanyamız 06.12.2008 tarihine kadar geçerlidir.
Bilgilerinize sunarız.

Altan Motor

Tel: 0216 306 2319 / Yol Yardım Tel: 0549 306 2319


Sayın Altan Motor Başınız SAĞOLSUN.

Sayın Suzuki Kullanıcıları

Tanıyanlar bilir.

Altan motorda senelerdir çalışan Bülent kardeşimiz genc yaşında arabayla gecirdiği trafık kazası sonucu vefat etmiştir. Gerci ben gec duydum. 1 ay olmuş. Ama kendisini tanıyan biri olarak cok üzüldüm.

Kendisine rahmet ailesine ve yakınları başta olmak üzere, kendisine abi kardeş gibi yakın olan İşvereni Tamer ve Taner kardeşlere başsağlıgı dilerim. :pale:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst