Suzuki Suzuki Burgman Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Eki 2005
Mesajlar
39
Arkadaşlar topiğinize ve gezilerinize bende katılmayı çok isterdim ama 2005 yılında burgmanım evimin önünden çalındı :farao:

Aman dikkat edin motorsikletlerinize .
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
312
arkadaşlar merhaba

burgmanıma bi sorun olmazsa 1 hafta içinde kavuşacağım:cherry:....

şimdi pazarlık kısmına geldik:p... grenajda hafif çizikler var onlar önemli değil. 2005 model. el freninin üzerindeki plastik gitmiş. lastikler gitmiş(hem ön hem arka).

sizce bunlar ne kadar tutar??? ona göre fiyat kırmaya çalışacağım..:pale:

bide motoru aldıktan sonra alarm taktırmayı düşünüyorum sizce nasıl olur ????
 
Katılım
18 Nis 2008
Mesajlar
52
arkadaşlar merhaba

burgmanıma bi sorun olmazsa 1 hafta içinde kavuşacağım:cherry:....

şimdi pazarlık kısmına geldik:p... grenajda hafif çizikler var onlar önemli değil. 2005 model. el freninin üzerindeki plastik gitmiş. lastikler gitmiş(hem ön hem arka).

sizce bunlar ne kadar tutar??? ona göre fiyat kırmaya çalışacağım..:pale:

bide motoru aldıktan sonra alarm taktırmayı düşünüyorum sizce nasıl olur ????

el fren topuzundan bahsediyorsun ben yanılmıyorsam 30 ytl topuz a vermiştim michelin pilot aldım gectiğimiz ramazan bayramında ön+arka orjinal boyutları 230 ytl takılması balans ayarı hepsi içinde
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
338
arkadaşlar merhaba

burgmanıma bi sorun olmazsa 1 hafta içinde kavuşacağım:cherry:....

şimdi pazarlık kısmına geldik:p... grenajda hafif çizikler var onlar önemli değil. 2005 model. el freninin üzerindeki plastik gitmiş. lastikler gitmiş(hem ön hem arka).

sizce bunlar ne kadar tutar??? ona göre fiyat kırmaya çalışacağım..:pale:

bide motoru aldıktan sonra alarm taktırmayı düşünüyorum sizce nasıl olur ????

Hayırlı olsun, kazasız belasız kullan..
Lastikleri bende yeni değiştirdim 220 ytl herşey içinde, bence kesin michelin pilot taktır, yol tutuşundaki farkı hemen anlıyorsun..
Aklında olsun 200-250 km yeni lastikler frenlemede ve virajlarda sorun yaratıyor. Alıştıktan sonra gazlarsın..
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
312
teşekkürler arkadaşlar...

bugün yada yarın pazarlığa gideceğim artık... motorumuda sattım satışı yaptım bütün işlemler bitti. inş. önümüzdeki hafta sonuna kadar motoruma kavuşacağım...
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
167
valla haklısın uzun zamandır yoktum burda, iş güç koşturmaca umarım iyisindir bu akşam gelmem zor ama kısa zamanda görüşürüz umarım
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
246
herkese selam bizim burgmanın sorunu bu parçadan kaynaklanıyor içi erimiş bunu nerde bulabiliriz
dsc6937ts4.jpg

dsc6923ef4.jpg

dsc6924ti0.jpg

dsc6925ci2.jpg

dsc6932ug5.jpg


bu parççaları nereden bulabilirim bilen birileri varmıı???
 
Katılım
29 Eki 2008
Mesajlar
7
çarşamba günü itibariyle
BURGMAN UH 15O aldım.çok memnunum.bakım yaptırdıktan sonra çok daha güzel olucak.

(O,scooter değil BURGMAN)
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
312
arkadaşlar burgmanı olan arkadaşla bi türlü anlaşamadık..:pr: fiyatta 100 YTL kırdı sadece.. bugün 2 tane silverwing deneme fırsatım oldu. burgmana göre bence şahsi fikrim burgman kadar seri gelmedi. ama titreşim sıfır ve her maxi scooter kullanıcısının silverwing'in sesini duymasını isterdim.. gerçekten beni büyüledi...

motor bakmaya devam ediyorum :silent:
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
@juniyear
bende motorumu satmayı düşünüyorum ilgilenirsen irtibata geçebiliriz.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
312
@juniyear
bende motorumu satmayı düşünüyorum ilgilenirsen irtibata geçebiliriz.

kolpa teşekkür ederim.. artık burgman düşünmüyorum. silver wing 400 ile 600 arasında kalıyorum..

2 model arasında gidip gelmeye başladım.. şimdi 100 km de 7 lt yakan 600 lük abs li model bide 100 km de 5 lt yakan 400 lük silverwing ...

400 lük alıp hep acaba 600 lük alsamıydım dermiyim yoksa 600 lük alıp bu çok yakıyomuş keşke 400 lük alsamıydım dermiyim diye düşünüyorum...:pr::pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst