Suzuki Suzuki Burgman Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
@ref35
motor hayırlı olsun izmirli bir burgmancıyı daha burda görmek iyi oldu...
 
Katılım
22 Tem 2008
Mesajlar
69
gezin bakalım arkadaşlar siz gurubunuzu kurmuşunuz galiba bizim nedense birşeylerden haberimiz yok yoksa olmamasımı gerekiyor bilelim yani:silent:
 
Katılım
8 Nis 2005
Mesajlar
599
gezin bakalım arkadaşlar siz gurubunuzu kurmuşunuz galiba bizim nedense birşeylerden haberimiz yok yoksa olmamasımı gerekiyor bilelim yani:silent:

Savaş'çım yok öyle bişey herşey spontane gelişti. Seni oradan çağıracaz sonra plan yok program yok o yüzden aramadık. Ben GSX650F'i denemek için çıkıyorum.
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
forumu keyifle takip ettim halen de ediyorum 212 sayfa oku oku bitmiyo :mrgreen:
çin malı bir scooter kullandığım için artık güzel bi scooter almayı düşünüyodum
bütçeme göre kymco vardı esasen ama burgmanı görünce herşey değişti tabi . .
umut ediyorum ki ikinci el de olsa burgman an400 sahibi olurum inşallah. .

artık dış kapının mandalı da olsam aranızda yer alıp forumu yakından takip etmek istiyorum .
adım Emre , istanbul avrupa yakası . . .:cat:
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
862
forumu keyifle takip ettim halen de ediyorum 212 sayfa oku oku bitmiyo :mrgreen:
çin malı bir scooter kullandığım için artık güzel bi scooter almayı düşünüyodum
bütçeme göre kymco vardı esasen ama burgmanı görünce herşey değişti tabi . .
umut ediyorum ki ikinci el de olsa burgman an400 sahibi olurum inşallah. .

artık dış kapının mandalı da olsam aranızda yer alıp forumu yakından takip etmek istiyorum .
adım Emre , istanbul avrupa yakası . . .:cat:

hoşgeldin emre. umarım burgman alırsın. çünkü burgman gerkçekten güzel bir scooter. hem kalitesi hem konforu hem performansı hem yakıtıyla kullanıcı dostu bir motosiklet.
eski kasaları tercih et
ve sakın yeni kasalara bulaşma..
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
91
hoşgeldin emre. umarım burgman alırsın. çünkü burgman gerkçekten güzel bir scooter. hem kalitesi hem konforu hem performansı hem yakıtıyla kullanıcı dostu bir motosiklet.
eski kasaları tercih et
ve sakın yeni kasalara bulaşma..

merhaba
eski kasa derken? mesela kaç model demek istediniz?
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
862
merhaba
eski kasa derken? mesela kaç model demek istediniz?

en son 2006 modeller eski kasadır ve hiçbir problemleri yoktur. fakat k7 olarak gelen yeni kasalarda varyatörlerinde düzeltilemeyen problem var. k8 lerdede olduğunu duydum ama kesin bilmiyorum.

ikinci el alacak kişilerin 2005-2006 modelleri tercih etmesini tavsiye ederim.
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
91
en son 2006 modeller eski kasadır ve hiçbir problemleri yoktur. fakat k7 olarak gelen yeni kasalarda varyatörlerinde düzeltilemeyen problem var. k8 lerdede olduğunu duydum ama kesin bilmiyorum.

ikinci el alacak kişilerin 2005-2006 modelleri tercih etmesini tavsiye ederim.

açıklaman için teşekkür ederim.
2003-2004 modeller için fikrin nedir?
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
hoşgeldin emre. umarım burgman alırsın. çünkü burgman gerkçekten güzel bir scooter. hem kalitesi hem konforu hem performansı hem yakıtıyla kullanıcı dostu bir motosiklet.
eski kasaları tercih et
ve sakın yeni kasalara bulaşma..

hoşbulduk vedat sorma bu çin mallı motosiklet bana göre değil galiba bende bi sorun var dıye düşünüyorum ayda 1-2 kere servise gitmessem olmuyo çok sorun çıkarıyo illallah dedirtti . bende artık scooter değil Burgman alayım dedim
tabi şuan bütçem müsait değil ama azar azar biriktiricem 2004-2005 model alıcam bi tane inşallah. .
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst