- Katılım
- 8 Nis 2005
- Mesajlar
- 599
merhaba bende 5300 kmde 2006 model burgmanımı bu hafta aldım aranıza katılabilirmiyim
Hayırlı olsun güle güle kullan yeni motorunu :rendeer: Buraya yazdıysan aramızdasın demek ki :cat:
merhaba bende 5300 kmde 2006 model burgmanımı bu hafta aldım aranıza katılabilirmiyim
ses seda yok hayırdır... fırtına mı çıkacak ????..ordamısınız şşşş
gezin bakalım arkadaşlar siz gurubunuzu kurmuşunuz galiba bizim nedense birşeylerden haberimiz yok yoksa olmamasımı gerekiyor bilelim yani:silent:
gezin bakalım arkadaşlar siz gurubunuzu kurmuşunuz galiba bizim nedense birşeylerden haberimiz yok yoksa olmamasımı gerekiyor bilelim yani:silent:
gezin bakalım arkadaşlar siz gurubunuzu kurmuşunuz galiba bizim nedense birşeylerden haberimiz yok yoksa olmamasımı gerekiyor bilelim yani:silent:
@ref35
malesef sadece ben varım
forumu keyifle takip ettim halen de ediyorum 212 sayfa oku oku bitmiyo :mrgreen:
çin malı bir scooter kullandığım için artık güzel bi scooter almayı düşünüyodum
bütçeme göre kymco vardı esasen ama burgmanı görünce herşey değişti tabi . .
umut ediyorum ki ikinci el de olsa burgman an400 sahibi olurum inşallah. .
artık dış kapının mandalı da olsam aranızda yer alıp forumu yakından takip etmek istiyorum .
adım Emre , istanbul avrupa yakası . . .:cat:
hoşgeldin emre. umarım burgman alırsın. çünkü burgman gerkçekten güzel bir scooter. hem kalitesi hem konforu hem performansı hem yakıtıyla kullanıcı dostu bir motosiklet.
eski kasaları tercih et
ve sakın yeni kasalara bulaşma..
merhaba
eski kasa derken? mesela kaç model demek istediniz?
en son 2006 modeller eski kasadır ve hiçbir problemleri yoktur. fakat k7 olarak gelen yeni kasalarda varyatörlerinde düzeltilemeyen problem var. k8 lerdede olduğunu duydum ama kesin bilmiyorum.
ikinci el alacak kişilerin 2005-2006 modelleri tercih etmesini tavsiye ederim.
hoşgeldin emre. umarım burgman alırsın. çünkü burgman gerkçekten güzel bir scooter. hem kalitesi hem konforu hem performansı hem yakıtıyla kullanıcı dostu bir motosiklet.
eski kasaları tercih et
ve sakın yeni kasalara bulaşma..