SÜPER Duvar Kağıtları

Katılım
28 Mar 2007
Mesajlar
1
r67 adem den

benimde damarlarımdaki kanın % 55 i motor yağı,sevgili abi lerim kardeşlerim artık bende aranızdayım...

benim r67 burada sergilemeyi çok isterdim ama nasıl koyulacek oraya bitürlü çözemedim.gecenin bu saatin de yapamadım.sesimi duyan olursa bana nasıl yapacagım konusunda yardım ederse cok sevinecem.
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
490
benimde damarlarımdaki kanın % 55 i motor yağı,sevgili abi lerim kardeşlerim artık bende aranızdayım...

benim r67 burada sergilemeyi çok isterdim ama nasıl koyulacek oraya bitürlü çözemedim.gecenin bu saatin de yapamadım.sesimi duyan olursa bana nasıl yapacagım konusunda yardım ederse cok sevinecem.

bu arada hosgelmıssınn:mrgreen:
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
138
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Tanışma başlığı olmuş.....Herkes hoşgelmiş....:rendeer:
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,220
14561414f36ux8.jpg

Bittimi? Haaayııır Bizde aşk bitmiyii:p
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,220
0x1pcjqddvowrltmkmqzdaugn4.jpg

Geziyolar heralde kendileri:p
Ama gelir dayanamaz bu çağrılara:)
Yetim bırakmaz bizi dimi?:silent:
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
138





alın bakalım bunlarda benden olsun gercı cok rahatlıkla bulunur ama olsun topiği biraz hareketlendirelim değilmi.Nasıl olsa maviş buralarda yok:queen: :queen:
 
Katılım
30 Ara 2006
Mesajlar
262
z-750 tarzı motorlar çok hoş
bu tarz motosiklet resimleri var sa
isteriz arkadaşlar.
herkese de teşekkürler.:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
4 Ara 2006
Mesajlar
314
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ahanda Geldim Ekrama Ani Giriş Yaptım Bööö :queen: :p :mrgreen:

tbk_1980 Amanda Benim Ençok Sefdiğim Renkte Motorları Bulupta

Eklermiş Topiqe :) TŞK Ellerine Sağlık :rendeer:

oxygen Alooo Topiqte Gösünmü Varrr :queen:

::pokey:: ::144:: ::sapkaa:: Anladın Sen Onu :p :mrgreen:

Ehh Sanada TŞK :)

DEVIL CBR Bis TŞK Ederisss :)

Teşekkürler Havada Uçuşuyo Beee :mrgreen:



 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Eski ve yeni model er5 resimleri yokmu?.....Hadi bakalım parmaklara kuvvet....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
4 Ara 2006
Mesajlar
314
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
alp_tunay Abim Şimdilik Bunları Kabul Buyurr :)



 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
524
Eğer çok oldun demezseniz, acaba başka rebel resmi varmı arşivinizde,saygı ve sevgilerimle.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
4 Ara 2006
Mesajlar
314
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
4 Ara 2006
Mesajlar
314
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gerçekten harikasınız, çoooook teşekkürler.::143::

Övünmek Gibi Olmasında ALLAH Kahretmesin Öleyim :p :mrgreen:

Şaka Bi Yana Estağfurullah Efem Ben TŞK Ederim ::utangac: :)

Herkes ALLAH a Emanet Olsun Bugünlük Bukadar ::yawn:: :king:
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,220
Ahanda Geldim Ekrama Ani Giriş Yaptım Bööö :queen: :p :mrgreen:

tbk_1980 Amanda Benim Ençok Sefdiğim Renkte Motorları Bulupta

Eklermiş Topiqe :) TŞK Ellerine Sağlık :rendeer:

oxygen Alooo Topiqte Gösünmü Varrr :queen:

::pokey:: ::144:: ::sapkaa:: Anladın Sen Onu :p :mrgreen:

Ehh Sanada TŞK :)

DEVIL CBR Bis TŞK Ederisss :)

Teşekkürler Havada Uçuşuyo Beee :mrgreen:
[/URL]

Efem sizde tskkrler uçuşursa bizim yere batmamız lazım ki anlatabilelim paylaşımcılığınızın değerini..:p
Şimdi size bi matraxyon: aşağıda benim kızımın doğduğu gün hali
aynı şekilde de kırmızı ; peki cimbomlu olupta bunun sarısının fotosunu yanına koyabilecek biri vamı?
buyrun bakalım... SELAMLAR.....dostlar...

06dm2.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
4 Ara 2006
Mesajlar
314
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tbk_1980 Ve Aleyküm Selam Estağfurullah Ci Ge Rim :p :mrgreen:

Ne Uğraştırıyon Benüüü :queen: ::144:: :p

Al Sana Matraxyonnnnn :queen: Nasıl CiMBoMLu Olunurr Bakkk :queen:

::coool:: :cat: ::coool::



Bismillahhh Acık Konu Dışınamı Çıktık Nee :p Bu Arada TŞK tbk_1980 :)
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
7
pembeye bayıldım çok super elinize sağlık paylaşım için teşekkurler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst