Teşekkür edrim maviş hanım kırmadınız yine bizleri.BU hyosung gv 650 warya off alcam onu ne pahasına olursa olsun.Bu arada bence fener cimbom rekabetine girmyelim ne dersin? Neden dersen son 5 yıllık fikstür sonuclarına bakmanı oneririm.:cat: hele hele 6-0 dan hıc bahsetmeyelim. puahahaahaa:queen: :queen: :queen:
:bounce:
jinlun Efem Buyrun![]()
tbk_1980 Helal Döktürmüşsün MZ Fotolarını![]()
Ne demek yaw size vekalet şeref sayılır Sizle yarışılmaz ki
selam ve saygılar bizden![]()