maviş hanım bugün öğlenden beri hiç resim eklememişsiniz hayırdır hasta falanmıyız??:silent: yoksam cephanen mi bitti
Bu arada yine bi sipariş açıyorum ve beklemeye geçiyorum.Bu sefer malzeme kolay ablacım

HYOSUNG GV 650 elinde ne var ne yoksa alayım lütfen...
Please...........:queen: :queen: :queen:
Bak rica ettim boynumun sıhhati ve selameti açısından.puaahaahahapu:queen: :queen:
:bounce:
AKlıma takılan bişi var.Yukardaki motorun eksoz kısmındaki bu RR yazan yer ne acaba ya:silent: Aynısı benim aletde de var ve ne işe yarıyor bir bilgim yok.Hemen atlamayın eksoz diye ayrıca ben yukarı dogru olan kıvrımı soruyorum:wiinkk: