r67 adem den
benimde damarlarımdaki kanın % 55 i motor yağı,sevgili abi lerim kardeşlerim artık bende aranızdayım...
benim r67 burada sergilemeyi çok isterdim ama nasıl koyulacek oraya bitürlü çözemedim.gecenin bu saatin de yapamadım.sesimi duyan olursa bana nasıl yapacagım konusunda yardım ederse cok sevinecem.
benimde damarlarımdaki kanın % 55 i motor yağı,sevgili abi lerim kardeşlerim artık bende aranızdayım...
benim r67 burada sergilemeyi çok isterdim ama nasıl koyulacek oraya bitürlü çözemedim.gecenin bu saatin de yapamadım.sesimi duyan olursa bana nasıl yapacagım konusunda yardım ederse cok sevinecem.
Son düzenleme:









