Süleyman Memnun'a Şok Ceza!

Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
1,277
Yahu düşünemiyorum sülo bir yere belediye başkanı falan olsa ne olur oranın hali oy oy oy donuna kadar soyarmı milleti
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Uzun zamandan bu yana aldığım en güzel haber:cat:
İnşallah adam gibi bir adam gelirde Sülo çeker arabasını....
Motor sporlarını düşünerek hareket ettiğine zaten hiç inanmadım:bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
5 May 2007
Mesajlar
985
Biraz aklı varsa bu olaydan ders çıkartır.Kendisine ve icraatlarına bir çeki düzen verir. ( hiç sanmıyorum ya ). Bir makam kimseye ömür boyu kalmaz.
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
beni başkan yapın.
herkese bir çift pirelli
her il'e 2 pist
kayseriye deniz
cruisercılara artçı hatun

benzinide 1 milyon yapacam

essah diyorum
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
Mehmet Binli istiyormu bakalım...Hiç sanmam... :p:p:p:p

Davut u yapsınlar... Bak bakalım federasyon nerelere gidiyor.. :wiinkk::cherry:

zamanında istiyordu, şimdi ne alemdedir bilmem başkanım.
davut batıkent muhtar adayı şimdi uğraşamaz federasyonla :cherry:

Binli harbiden motosiklet kullanıcıları için proje üreten, koşturan, sorun çözmeye çalışan bi adam. hemide endüröcü :queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
zamanında istiyordu, şimdi ne alemdedir bilmem başkanım.
davut batıkent muhtar adayı şimdi uğraşamaz federasyonla :cherry:

Binli harbiden motosiklet kullanıcıları için proje üreten, koşturan, sorun çözmeye çalışan bi adam. hemide endüröcü :queen:

Zaten başında emok var adamın.. Bide federasyon :cyclopsan Pek zannetmem...

Yakında batıkenti amerikalılara satar senin muhtar.. :queen::queen:
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
Zaten başında emok var adamın.. Bide federasyon :cyclopsan Pek zannetmem...

Yakında batıkenti amerikalılara satar senin muhtar.. :queen::queen:

adaydı zaten! amatör motosiklet kullanıcılarına yakın bir isim. motorcu pikniğinde sucuk ekmek yerken, yada başbakanın kapısında motosikletli problemlerini dillendirirken görebilirsiniz onu :cat:
gel he de reis :queen:
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
aslında adam gibi biri gelse belediye başkanlarıyla konuşsa motorsiklet yolları yapılsa bu pahalı benzin fiyatları altında pek çok insan gözle görülür bir şekilde motora geçiyor eskiden motordan nefret edenler bile az yakdığı için 150 lik scooter falan alıyor..

zaten pek çok büyük şehir el mahkum bu yolları yapıcak ama her şeyde olduğu gibi bunda da geç kalmasak bari.. italya 50 yıl önce yapmış yollarını park yerlerini dünyanın pek çok ülkesi yıllar önce yapmış hazırlığını yollarını..

ama umut verici şeylerde var geçen gün kanyonda gördüm motorculara özel motopark yapılmış çok güzel bir uygulama bu motopark ispark bünyesinde şehrin kalabalık noktalarında da uygulansa yani motorculara özel park yerleri italyadaki gibi büyük bir masrafda değil bir demir çakıcak belediye o kadar..

türkiyede pahalı benzin yoğun trafik ve aslında bu yönden bazıları çin motrolarını eleştirsede ben olumlu bakıyorum çin motorlarının piyasaya girmesi ucuza motor satması türkiyede gözleri motora çevirdi çeviricekde bu gerçek..

motorsikletin türkiyede önlenemz yükselişi başladı motorsiklet deyince illa her kez 2 tekerlekli anlamasın 3 tekerlekli yani 3 wheel olanlarda var bazı çin firmaları getiriyor 3 tekerlekli üstü kapalı scooter şeklinde olanlar falan bunlar gelişdikçe motora soğuk olanlar bu ürünleri alıcıklar az yakdığı için..

bu yükselişi tetikleyin tek şeyde fiyat artışı önelemeyen ve dünyada gün geçdikçe rezervleri azalan petroldür..

yeni başkan bunlarla ilgilenirse üstüne düşerse motorsiklet camiası için çok güzel olur hakkında da sık sık çok güzel şeyler söylenir anılır sevilir...
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
aslında adam gibi biri gelse belediye başkanlarıyla konuşsa motorsiklet yolları yapılsa bu pahalı benzin fiyatları altında pek çok insan gözle görülür bir şekilde motora geçiyor eskiden motordan nefret edenler bile az yakdığı için 150 lik scooter falan alıyor..

zaten pek çok büyük şehir el mahkum bu yolları yapıcak ama her şeyde olduğu gibi bunda da geç kalmasak bari.. italya 50 yıl önce yapmış yollarını park yerlerini dünyanın pek çok ülkesi yıllar önce yapmış hazırlığını yollarını..

ama umut verici şeylerde var geçen gün kanyonda gördüm motorculara özel motopark yapılmış çok güzel bir uygulama bu motopark ispark bünyesinde şehrin kalabalık noktalarında da uygulansa yani motorculara özel park yerleri italyadaki gibi büyük bir masrafda değil bir demir çakıcak belediye o kadar..

türkiyede pahalı benzin yoğun trafik ve aslında bu yönden bazıları çin motrolarını eleştirsede ben olumlu bakıyorum çin motorlarının piyasaya girmesi ucuza motor satması türkiyede gözleri motora çevirdi çeviricekde bu gerçek..

motorsikletin türkiyede önlenemz yükselişi başladı motorsiklet deyince illa her kez 2 tekerlekli anlamasın 3 tekerlekli yani 3 wheel olanlarda var bazı çin firmaları getiriyor 3 tekerlekli üstü kapalı scooter şeklinde olanlar falan bunlar gelişdikçe motora soğuk olanlar bu ürünleri alıcıklar az yakdığı için..

bu yükselişi tetikleyin tek şeyde fiyat artışı önelemeyen ve dünyada gün geçdikçe rezervleri azalan petroldür..

yeni başkan bunlarla ilgilenirse üstüne düşerse motorsiklet camiası için çok güzel olur hakkında da sık sık çok güzel şeyler söylenir anılır sevilir...

1) motoRsiklet ekonomik değildir.
2) motoRsiklet yolu ütopikdir, hayaldir, düştür, olmazdır.
 

aya

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,155
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yuh bee, 1 yıl olmuş ancak mı karar vermişler ne ceza vereceklerine? eh tahkim kurulu bile 1 yılda ancak karar verebildiğine göre, KTM yetkililerinin açtığı tazminat davasının da 5 yıl sürmesine şaşırmam haliyle. haaa, geciken adalet, adalet midir? onun cevabını da herkes biliyor zaten...

ekmek, su aş bulmak gecikebilir,
temele taş bulmak gecikebilir,
devlete baş bulmak gecikebilir ama
adalet gecikmez, tez verilmeli

demiş Ahmet Yesevi de, bu insanlar bayaa geride, tarihin tozlu sayfalarında kaldılar işte maalesef...
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
244
Hak mahrumiyeti sadece sportif müsabakalardan "men" anlamını taşır. koltuktan "men" değildir. Eğer başkanlığı da 3 ay askıya alınma durumu var ise, böyle bir durumda ya vekaleten yerine birisi atanır veya kurulun seçim kararı alması lazımdır. Yani o koltuk boş bırakılamaz. 3 ay sonra yine gelecek, fazla sevinmemek lazım. İşini bilen ve profesyonel çalışan bir başkanlık yapsaydı bu gibi kötü durumlara düşmezdi. Ben asıl sonrasını düşünüyorum. Bu duruma düşürenlerden sonra kişisel olarak "gıcıklık" yapacağı gün gibi aşikârdır. Tahkim kurulu çalışıyormuş. bu tahkim kuruluna 2010 Kamu Ödülü vermek lazım.
Tabi devletin diğer kurum ve bölümlerine de uyarı niteliğinde "tahkim kurulunun güzel kararı" gönderilmeli ve herkesin böyle davranması teşvik edilmeli.
iyinin yanında olunmalı, sesi çok çıkan kuralsızlara da hadleri bildirilmeli... Birileri hala kamusal alanı anlayamıyor bu ülkede...
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Çadırı dağıtması kamusal bir suç..Tahkim kurulu bile aleyhine karar veriyor da savcılarımız neden suç duyurusunda bulunmuyor anlamadım:?..

Ayrıca haberde bir eksikklikvar...3 ay neden uzak?... Çadırlara mı yaklaşamıycak?... Tatil bile yapamayacakmı çadırda?....:p

Görevden alınmasına ayrıca çok sevindim.... İşallah göreve layık ve motosikletin içinden gelen birisi başkan olur... Gerçi hep gelen gideni aratır derler ama.....

Baskasının cadırı ile birşey yapamayacakmıs !
Kendi kuracak anlayacagın cadırı :cherry:

Keser doner sap doner lafı vardır...
Eger bulundugun konumun gerektigi sekilde hareket etmezse bir kimse önünde sonunda hak ettigini bulur....

Umarım bir daha o koltugu 1 km yakından bile goremez.
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
1) motoRsiklet ekonomik değildir.
2) motoRsiklet yolu ütopikdir, hayaldir, düştür, olmazdır.

1)Komik olmayalım arkadaşım
arkadaşım cbr125 ile 300km yol yapıyor arkadaşda ybr var 420 km yol yapıyor bir arkadaşda markasını bilmediğim çin malı scooter var 150 lik o bile 250 km yol yapıyor bumu ekonomik değil...
arasıra araba sürmenizi yada arabaya binmenizi tavsiye ederim benim aracım şehir içi 9 ila 11 litre arası yakıyor benzin yetişmiyor artı her yerde ispark var 20 tl benzin yakıyorsam 10 tl de otoparka veriyorum..
benim aracım deposu 55 litre ancak uzun yolda 700 km yol yapabiliyorum.. ben 55 litreyle 1500 km 2000 km yol yapıcak 50 tane motor sayarım..

bence ekonominin ne olduğunu siz bir daha bir okuyun..

2) Bunun dışında ütopik dediğiniz şey ne yazık ki yapılmış bir şey yani mevcut dünyada var danimarka italyada amerikada kanada da norveçde bisiklet ve motorsiklet yolları.. bizdede o ütopik dediğiniz şeyler el mahkum millet benzin pahalılığından arabalarını çalıştıramadımı türkiyedeki büyük metropollerde de zorunlu mecburi olucak..

Buyrun buda bir kaç resim.. bisiklet motorsiklet yolları ve park alanları..

biking_kids.JPG

bike_path.JPG

Share_the_Road_Sign21552.jpg

cycling.jpg

144972457_8755360480_o.slideshow_main.jpg

bicycle_sign_babies_peds.slideshow_main.jpg

china-transportation-4.jpg

bike_symbols_portland_1.slideshow_main.jpg

bike_box_london.slideshow_main.jpg

bike_lane_ggp_concource_sf.slideshow_main.jpg

bike_lane+hotel_zone.slideshow_main.jpg

bicycle_traffic_light_budapest.slideshow_main.jpg

bike_share3_citybike_vienna.slideshow_main.jpg

bike_share1_velib_paris.slideshow_main.jpg

dumb-scooter-double-parking.jpg

dsc033080842996ja0.jpg

bike-in-queensway-car-park.jpg
 
Katılım
23 Haz 2009
Mesajlar
383
Motosiklet camiasında bu adamı seven var mı? Nasıl başkan oldu peki? Başkan olunca çok mı değişti yoksa bu insan? Bir dahaki seçim ne zaman ?
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
vay be şu konu bı netleşsede dha bır keyıfle okusak ve yorum yapsak
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
Motosiklet camiasında bu adamı seven var mı? Nasıl başkan oldu peki? Başkan olunca çok mı değişti yoksa bu insan? Bir dahaki seçim ne zaman ?

100 oydan 65 oymu ne almışdı yani öyle 90 yada 95 oy almadı futbol klüplerindeki gibi hani zaten bir 10-15 kişi kerhen yani oyum boşa gitmesin diye vermiş olsa zaten yarı yarıya ucundan kurtarmışdır..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst